اخبار ارز دیجیتال

آغاز پشتیبانی بانک ها از ارز دیجیتال

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بانک های سراسر جهان شروع به نرم کردن موضع خود در مورد ارز دیجیتال و ارائه خدمات دارایی دیجیتال به مشتریان خود می‌کنند.

FV Bank به تازگی از دفتر مؤسسات مالی پورتوریکو (OFIC) برای ارائه خدمات کاستدی دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم، اخطار دریافت کرده است.

بانک FV (سرمایه گذاری های fintech) از پورتوریکو OFIC اجازه گرفت. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده (OCC) درهای بانک های رایج را برای نگهداری دارایی های دیجیتال برای مشتریان خود در ماه ژوئیه باز کرد.

مدیر عامل FV بانک، Miles Paschini، می‌گوید:

“هنگامی که OCC در ژوئیه با نظر خود وارد عرصه شد ما دیدیم که این یک افتتاحیه است و به تنظیم کننده مراجعه کردیم و به عنوان یک بانک برای ارائه خدمات کاستدی به مشتریان خود به دنبال توضیح و اجازه هستیم. هدف ما این است که به هر کسی، از یک فرد به یک مؤسسه، اجازه دهیم دارایی های دیجیتالی خود را نگهداری کنند و همچنین دارای خدمات کاستدی بانکی یکپارچه مربوط به آن باشند. “

FV Bank به چندین بانک رقیب پیوست که شروع به ارائه خدمات ارز دیجیتال می‌کنند. بانک های بزرگی از جمله Standard Chartered ،DBS Bank of Singapore و BBVA مستقر در آرژانتین نیز اخیراً خدمات ارز دیجیتال را اضافه کرده اند.

در اکتبر سال جاری، DBS به سه پیشنهاد جدید تجارت ارز دیجیتال، کاستدی و پلتفرمی برای ارائه پیشنهادهای توکن اوراق بهادار برای مشتریان اشاره کرد. سه ماه بعد، DBS بخش صرافی ارز دیجیتال خود را که به عنوان DBS Digital Exchange شناخته می‌شود، تأسیس کرد.

با تعیین تاریخ راه اندازی شده برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، FV بانک با یک شرکت زیرساخت فن‌آوری بدون نام و نام تجاری همکاری کرده و با چند میز تجارت فرابورس (OTC) مختلف کار خواهد کرد تا نقدینگی در بازار را بدست آورد.

Paschini گفت: این موسسه بانکی کار خود را با پوشش بیمه ای ۲۰ میلیون دلاری آغاز خواهد کرد که متناسب با دارایی های تحت مدیریت خود رشد خواهد کرد.

خدمات کاستدی FV Bank برای مشتریان سازمانی و خرده فروشی در دسترس است که می‌توانند حساب های خصوصی ارز دیجیتال را باز کنند که می‌توانند ارزهای فیات و دیجیتال را در خود جای دهند، مبادله بین ارزها را انجام دهند و از پلتفرم داخلی بانک در زمان واقعی برای تسویه حساب های موسسات استفاده کنند.

علاوه بر این، FV Bank آدرس واریز ارز دیجیتال برای هر دارایی دیجیتال را در اختیار دارندگان حساب خود قرار می‌دهد و همچنین خدمات بانکی آنلاین و همراه را ارائه می‌دهد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *