آموزش سرمایه گذاری

آینده استخراج ارز دیجیتال چیست؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اگرچه استخراج ارز دیجیتال با اصول غیرمتمرکز و مصرف انرژی تجدید ناپذیر همراه است، اما با گذشت زمان تمرکز بیشتری پیدا می‌کند و سازگار با محیط زیست است. تحقیقات انجام شده از CoinShares نشان می‌دهد که حدود ۷۰٪ ماینینگ در حال حاضر در مورد منابع تجدیدپذیر انجام می‌شود و این روند در آینده استخراج ارز دیجیتال تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

ما چشم انداز روشنی از گذشته ماینینگ ارز دیجیتال داریم. ماینینگ به یک صنعت بسیار رقابتی به ارزش میلیاردها دلار تبدیل شد. این صنعت به جز برای ماینرها، در خانه به مشاغل بزرگ و کارآمدتر تبدیل شده است. اینها بازیکنانی هستند که برای افزایش حداکثر کارایی و عملکرد، تک تک مؤلفه های عملیاتی را اصلاح کرده اند.

ماینینگ کریپتو یک صنعت با حجم بالا است، بنابراین نقش شخص تنها از هر زمان دیگری دشوارتر است. مراکز داده ماینینگ ارز دیجیتال آخرین عملکرد را از هر ریگ استخراج برای حداکثر نتیجه فشار می‌دهند. آنها حتی نیازی به استقرار در شهرها ندارند، اما می‌توانند در هر مکان فروشگاهی که برق ارزان و دسترسی مطمئن به اینترنت را به آنها ارائه دهد، تأمین کنند. ماینرهای باتجربه که در مقیاس کار می‌کنند با سهولت بیشتری می توانند این نوع تصمیمات عملی را اجرا کنند.

به همین دلیل است که کسانی که می‌خواهند نقش معناداری در ماینینگ داشته باشند، به سمت خدمات استخراج ابری می‌روند. این مشاغل به شما امکان می دهند ارز دیجیتال خود را با استفاده از سخت افزار ماینینگ بسیار تخصصی و شارژ فوق العاده استخراج کنید. ماینرهای خانگی این روزها به سختی یک پینگ را استخراج می‌کنند. کسانی که از خدمات استخراج ابری استفاده می‌کنند در واقع پایه و اساس معنی داری را تشکیل می دهند که همه موارد دیگر را بالا می‌برد.

ما می‌توانیم مقایسه ی روشنی از ماینینگ ارز دیجیتال و ماینینگ طلا را ترسیم کنیم. در ابتدای Gold Rush، در رودخانه می توانید طلا را به راحتی پیدا کنید. هرچه زمان می‌گذشت و مردم به استخراج می‌پرداختند، فرایندهای موفقیت آمیز کشف طلای بیشتر در نهایت به سطح جدیدی از پیچیدگی استخراج با کلنگ ها یا سایر ابزارهای قدرتمند در زمین فرو می روند، نیاز داشتند. این بازخورد تغییر استخراج رمزنگاری از اجرا بر روی لپ تاپ (که قبلاً نیز مؤثر بود) به استخراج ابری، تغییر یافت.

آینده استخراج ارز دیجیتال چیست؟

در عین حال، تعدادی ایده جالب برای ارائه فن‌آوری بلاک چین سبز و سازگار با محیط زیست وجود دارد. به دلیل انگیزه اساسی اقتصادی برای ماینینگ، شرکتها انگیزه دارند که هر جا که بتوانند کارآیی جدید و هزینه های کمتری را برای معادله به وجود آورند. این به معنای انتقال عملیات استخراج در مقیاس بزرگ به انرژی تجدیدپذیر، شناسایی الگوریتم های سبزتر برای ماشین آلات قابل اجرا و به طور کلی ادغام عملیات استخراج برای چند شرکت بزرگ است.

۳ پیش بینی بزرگ برای آینده استخراج ارز دیجیتال

در اینجا سه پیش بینی بزرگ برای آینده استخراج ارز دیجیتال آورده شده است.

فن‌آوری بلاک چین سبز و سازگار

بیت کوین به عنوان یک ابزار مفید برای معامله و ذخیره ارزش قابل اعتماد باقی خواهد ماند.

بیت کوین ارز دیجیتالی است که هزار ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است. این ارز به عنوان یک ارز دیجیتال منبع باز و امن ثابت شده است که بین هر دو طرف در دنیا قابل معامله است، برای عملکرد دقیقاً به هیچ واسطه احتیاج ندارد و بیش از ده سال جریان دارد. این یک فن‌آوری جذاب برای هر کسی است که از دنیای جریان اصلی مالی تحریم شده است.

به نظر می‌رسد برای هر سالی که می‌گذرد، بیت کوین قویتر می‌شود. سابقه موفقیت در عبور از بحران های گذشته را دارد و هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم این روند باید تغییر کند.

صنعت بلاک چین بیشتر رشد و توسعه خواهد یافت.

اصطلاحاً “صنعت بلاک چین” به شرکت ها و افرادی گفته می‌شود که از فن‌آوری ارز دیجیتال برای حل مشکلات حوزه های فراتر از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. این صنعت، اندکی پس از آنکه ساتوشی ناکاموتو ناشناس بیت کوین را در ژانویه ۲۰۰۹ به جهان معرفی کرد ، ظهور کرد. صنعت بلاکچین مطبوعات جذابی را ایجاد کرده است به طوری که بازیکن اصلی جریان بانکی JP Morgan طرح ابتکاری بلاک چین خود را گسترش داده است.

هنوز به شواهد بیشتری در مورد مفید بودن فن‌آوری بلاک چین نیاز دارید؟ West Virginia سال گذشته بخشی از انتخابات ایالتی خود را با استفاده از برنامه رأی گیری مبتنی بر بلاک چین برگزار کرد.

استخراج ارز دیجیتال همه چیز را پشتیبانی می‌کند.

هیچ خانه ای بدون بنیاد وجود ندارد و استخراج کریپتو مطمئناً پایه و اساس فن‌آوری بلاک چین است. این پایه و اساس فقط به این دلیل کار می‌کنند که سخت افزار ماینینگ ارز دیجیتال در پس زمینه اجرا می‌شود، ریاضی کریپتو پیچیده ای را برای تأیید معاملات اجرا می‌کند. با تکثیر فن‌آوری بلاک چین، فقط به این دلیل اتفاق می‌افتد که استخراج رمزنگاری برای همگام شدن با آن افزایش یافت.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *