اخبار ارز دیجیتال

در این هفته به بازار ارز های دیجیتال چه گذشت؟ ۲۶ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۹

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

جامعه ی ارز های دیجیتال هفته ی دیوانه کننده ای را پشت سر گذاشت! البته معضل بزرگی بود که نه می‌شود آنرا نادیده گرفت و نه می‌شود از آن صحبت کرد: پی پال وارد کریپتو شد. ظاهراً این امر یک سورپرایز بزرگی برای جامعه ی کریپتو بود، هرچند که مدت هاست این ورود شایعه شده بود. بازار، واکنش فوق العاده مثبتی نشان داد و طی چند روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت بودیم.

بازار دوباره در روز های خوب خود به سر می‌برد، تعامل در شبکه های اجتماعی زیاد شده و همه معتقدند که بیت کوین در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود خواهد رسید. احساسات خیلی سریع عوض شد و بیشتر مردم فراموش کردند که در هفته ی گذشته ما در یک بازار خرسی کوچک بودیم.

سؤال اصلی این است که چرا مردم نسبت به اخبار PayPal واکنش مثبت نشان دادند‌، اگرچه مدتهاست که این موضوع را می‌دانیم. به نظر پامپ اخیر کاملاً به دلیل PayPal نیست. اخبار PayPal بیشتر شبیه یک کاتالیزور بود و دلیل واقعی آن تا حدودی پنهان است. در نهایت بازار تصمیم گرفت که قیمت ها طی چند هفته گذشته بسیار پایین باشد. و ما برای پوشاندن این ضعف به بهانه ای نیاز داشتیم.

حال به کجا می‌رویم؟ به احتمال زیاد ما در مسیر دستیابی به بالاترین قیمت تمام شده بیت کوین/اتریوم تا پایان سال هستیم. آگاهی جهانی از تورم بالقوه در حال واقعی شدن است. شرکت های مهمی در حال خرید بیت کوین برای جلوگیری از کاهش ارزش دلار هستند و رشد امورمالی غیرمتمرکز هرگز مانند قبل نیست. روی هم رفته، قرار است به کره ی ماه برویم!

ورود PayPal به کریپتو

پی پال رسماً اعلام کرده است که خدمات تجاری بیت کوین، اتریوم و همکاری را برای کاربران خود در ایالات متحده ارائه می‌دهد. به زودی این خدمات بیشتر ارائه خواهد شد تا این خدمات را به سایر کشورها ارائه دهد. همچنین، برای بسیاری از ارزهای دیجیتال برنامه ریزی شده است. چیزهای هیجان انگیز! این می‌تواند ما را به کره‌ی ماه و فراتر از آن برساند. نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

Circles UBI راه اندازی شد

Circles یک شبکه اجتماعی جدید در اتریوم است که به هر کسی امکان می‌دهد درآمد پایه جهانی (UBI) داشته باشد. پس از راه اندازی، سیستم خراب شد و بسیاری از افراد به دلیل تقاضای زیاد نتوانستند به صفحه مقصد (rings.garden) دسترسی پیدا کنند. ما قبلاً آن را امتحان کردیم و این فوق العاده است! اگر دوست دارید آنها را بررسی کنید! توجه داشته باشید که در صورت تمایل به عضویت، باید توسط سه کاربر موجود تأیید شوید.

فایل کوین خراب شد

پس از زاه اندازی دیوانه وار، به قیمت FIL در طی چند روز گذشته همچنان خدشه وارد شد. این تعجب آور نبود، زیرا فایل کوین صدها میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. بیایید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد.

NexusMutual به Proof of Loss تغییر می‌یابد

NexusMutual اعلام کرد که حال، پروتکل به سیستم “اثبات ضرر” تبدیل می‌شود و منجر به کاهش قیمت ها و پایداری بهتر می‌شود.

NexusMutual به Proof of Loss تغییر می‌یابد

نتیجه در مجموع، این هفته برای کل اکوسیستم کریپتو بسیار مثبت بوده است. در حالی که فعالان بازار متوجه کم شدن ارزش بیش از حد دارایی های ارز دیجیتال شدند، قیمت ها روند صعودی به خود گرفتند. اما آگاه باشید! در انتخابات آمریکا هر اتفاقی ممکن است بیفتد: هم به سمت بالا و هم به سمت پایین برود!

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *