اخبار ارز دیجیتال

استیک بیش از ۵ میلیون اتر در قرارداد سپرده اتریوم۲

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در حال حاضر آمار نشان می‌دهد که در قرارداد سپرده اتریوم۲ بیش از ۵/۲ میلیون اتر به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دلار استیک شده است. این قرارداد در ۴ نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز شد و سه هفته بعد، آستانه لازم برای شروع Beacon Chain را برآورده کرد.

اعتبارسنج شدن ارزان نیست؛ زیرا با توجه به قیمت فعلی اتریوم، ۳۲ اتر برای شروع کار نیاز است.

کاربران اتریوم مقدار زیادی اتر به “قرارداد سپرده اتریوم۲” اضافه کرده اند؛ زیرا تاکنون ۵،۲۱۰،۳۷۰ اتر واریز شده است.

این اتر‌ها به ارزش ۱۳/۶ میلیارد دلار است که در شبکه Beacon Chain قفل شده که شش ماه و سه هفته پیش از کاربران در خواست شده است.

در زمان نوشتن این مقاله، بیش از ده مورد تراکنش با ۳۲ اتر در انتظار تأیید هستند. برای اینکه یک فرد به اعتبار سنج تبدیل شود، ۳۲ اتر به ارزش بیش از ۸۴ هزار دلار نیاز است. آمار Dune Analytics نشان می‌دهد قرارداد ۹۹۳/۶۶٪ بالاتر از آستانه ۵۲۴ هزار است.

میزان اتریوم برای اعتبار سنج شدن

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیانگذار اتریوم، طرف قرارداد را در ۵ نوامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد، زمانی که وی طبق گفته ۳۲۰۰ اتر را به قرارداد واریز کرد. در زمان واریز، پول اولیه بوترین حدود ۱/۳ میلیون دلار ارزش داشت و امروز بیش از ۸/۳ میلیون دلار ارزش دارد. در واقع، بسیاری از اعتبارسنج ‌هایی که در آن زمان سپرده گذاری کرده اند، در طی شش ماه پس از راه اندازی Beacon Chain، دستاوردهای قابل توجهی داشته‌اند.

اطلاعات حاصل از Dune Analytics همچنین نشان می‌دهد که از ۱۰۸/۴۶۱ تراکنش ارسال شده به قرارداد سپرده اتریوم۲، ۲۷/۱۰۰ سپرده گذار وجود دارد. اطلاعات beaconcha.in/charts نشان می دهد تا ۳۰ می ۲۰۲۱، تقریباً ۱۵۲/۲۶۱ اعتبار سنج ثبت شده است.

در ماه گذشته بیش از یک میلیون اتریوم به قرارداد سپرده اتریوم۲ اضافه شد

از ۱۹ نوامبر تا ۲۷ سال ۲۰۲۰، سپرده‌های اتریوم افزایش می‌یافت. حدود ۱۳ مارس ۲۰۲۱، واریزی اتریوم ۲ کاهش یافت. در اولین روز می، ۴/۱ میلیون اتر در قرارداد قفل شده بود، که به این معنی است که از آن زمان به بعد ۲۶/۸ درصد افزایش یافته است.

افزایش مقدار اتریوم در قرارداد سپرده

بیشترین افزایش اعتبارسنج‌ها در ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ و آخرین افزایش سپرده‌ها در ۲۶ می ۲۰۲۱ بود. علاوه بر گزینه‌های غیرتجاری، علاقه مندان به اتریوم همچنین می توانند از صرافی‌های غیر کاستدی مانند کوین بیس (Coinbase) و کراکن (Kraken) برای به دست آوردن اتر استفاده کنند.

آمار Beaconcha.in/charts بیشتر توزیع اعتبارسنج را با آدرس‌های سپرده اتر ۱ با اعتبار‌سنج‌هایی مانند Kraken ،Binance ،Whales ،Huobi ،Bitcoin Suisse ،Staked.us Lido و Stakefish نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *