اخبار ارز دیجیتال

دوقلوهای وینکلوس: افزایش قیمت بیت کوین تا ۵۰۰ هزار دلار اجتناب ناپذیر است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

دوقلوهای Winklevoss: پذیرش واقعی در کلاس دارایی ها حتی هنوز آغاز نشده است. افزایش قیمت بیت کوین تا ۵۰۰ هزار دلار اجتناب ناپذیر است.

بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال Gemini، تایلر و کامرون وینکلوس گفتند: که بیت کوین (BTC) طی مصاحبه اخیر با Peter McCormack، تولید کننده پادکست، سرانجام به ۵۰۰ هزار دلار برای هر کوین می‌رسد.

تایلر در طی اپیزود پادکست ۲۳ اکتبر به مک کورماک گفت: “سوال ما این نیست که به ۵۰۰ هزار دلار برسد، بلکه این است با چه سرعتی به آن می‌رسد”. مقاله او محدودیت بازار طلا و تخصیص تئوری بانک مرکزی را در نظر می‌گیرد. کامرون خاطرنشان کرد: “من  ادعا می‌کنم که ۵۰۰،۰۰۰ دلار بیت کوین در واقع بسیار محافظه کارانه است و بازی حتی در واقع شروع نشده است.”

MicroStrategy و دیگران که مقدار قابل توجهی بیت کوین را برای ذخایر خزانه خود خریدند، نشان دهنده ی این است که بازار در حال تغییر است. کامرون سؤال کرد: “اگر هر Fortune، ۵۰ یا ۱۰۰ شرکت چنین کاری انجام دهد، یا اگر بانک های مرکزی شروع به انجام این کار کنند چه می‌شود؟” وی افزود: “این کار حتی شروع نشده است”، و اینگونه مقایسه كرد كه بیت کوین در یك بازی بیس بال ۹ مرحله ای در انتهای رتبه اول قرار دارد.

“وال استریت هنوز اینجا نیست. موسسات در حال حاضر در بیت کوین نیستند. در دهه گذشته یک پدیده خرده فروشی بوده است. بنابراین وال استریت در این باره صحبت می‌کند که آنها از بیت کوین مطلع هستند. اما از نظر ما در واقع درگیر آن نیستند، اما این اتفاق شروع به رخ دادن می‌کند.”

اساس مصاحبه گزارشی از تایلر و کامرون بود که در آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر شد، با عنوان: وضعیت ۵۰۰ هزار دلاری بیت کوین. کامرون در مصاحبه با مک کورماک گفت که برادران در ژانویه ۲۰۲۰ شروع به ساخت گزارش کردند.

کامرون توضیح داد: “ما در مورد اینکه دولت در طول دهه گذشته با دلار آمریکا چه کرده است و یا با این نوع فروشگاه های رایج با ارزش و با مانع چه کار کرده است، فکر می‌کنیم.” این دوقلوها در مارس هنگامی که COVID جایگاه جهانی پیدا کرد، کار تهیه گزارش را متوقف کردند. آنها چندین ماه بعد پس از ارزیابی تغییرات اقتصادی ایجاد شده توسط ویروس، مقاله را از سر گرفتند.

تایلر گفت که او و برادرش از سال ۲۰۱۲ شروع به خرید بیت کوین کردند. بخشی از منطق گزارش ناشی از ارزیابی عملکرد دارایی در میان اقتصاد پیرامون دهه گذشته بود.

در حالی که تعداد زیادی از پیش بینی های صعودی برای بیت کوین در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، برخی همچنان مشکوک هستند که مانند اشکال طلاPeter Schiff باشد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *