آموزش استخراج

بهترین کوین برای استخراج در ۲۰۲۲ چیست؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴
(۸۱)

سلام به راهنمای انتخاب بهترین کوین برای استخراج خوش آمدید. در ابتدا باید یادآور شویم که استخراج ارزهای دیجیتال مبحث بزرگی است و درک کامل آن طولانی تر از این مقاله خواهد بود.

با این اوصاف، امیدواریم که این مقاله به طور کامل موضوع را معرفی کند. و در آخر، امیدوارم به شما کمک کند تا بهترین کوین را انتخاب کنید.

در طول این مقاله، بسیاری از جنبه های مختلف استخراج بیت کوین و altcoin را پوشش خواهیم داد. با هم، موارد زیر را بررسی خواهیم کرد:

  • استخراج ارز دیجیتال چیست؟
  • چگونه کوین های دیجیتال در واقع استخراج می شوند؟
  • منظور مردم هنگامی که می‌گویند استخراج مشکل است، چیست؟
  • برخی از کلمات مفید که اغلب هنگام خواندن درباره استخراج altcoins یا بیت کوین استفاده می‌شوند.
  • چگونه انتخاب کنید که چه چیزی برای استخراج مناسب است؟
  • در آخر، برخی از مزایای استخراج و برخی از برترین ارز ها را بررسی خواهیم کرد.

قبل از اینکه شروع به بررسی چگونگی انتخاب بهترین کوین برای استخراج کنیم، ابتدا باید توضیح دهیم که استخراج دقیقاً چیست، برای کسانی در این موضوع تازه کار هستند.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج از ویژگی های حیاتی بسیاری از ارزهای دیجیتال است. به بیان ساده، این فرایندی است که از طریق آن تراکنش ها بررسی می‌شوند تا ببینند که آن ها از قوانین خاصی در شبکه پیروی می‌کنند. ماینر ها تشویق می‌شوند که از نظر مالی بررسی های لازم را انجام دهند.

این کار با کارمزدی که از کاربران برای ارسال معاملات خود پرداخت می‌کنند و همچنین پاداش ویژه ارز جدید که با اضافه شدن هر بلوک جدید به زنجیره آزاد می‌شود، انجام می‌شود. به این نوع پرداخت، پاداش بلاک گفته می‌شود.

در ابتدایی ترین حالت، تمام آن چه شما برای استخراج ارز دیجیتال نیاز دارید یک کامپیوتر، اینترنت و یک نرم افزار خاص است. این نرم افزار را در مخزن GitHub ارز دیجیتالی که برای استخراج انتخاب کرده اید پیدا خواهید کرد. متناوباً، ممکن است آن را از قبل در نرم افزار کیف پول ارز دیجیتال تعبیه کنید. این موضوع در مورد نمونه هایی از Monero و Electroneum وجود دارد.

تجزیه و تحلیل استخراج ارز دیجیتال

بیایید بررسی کنیم که در واقع واحد استخراج ارز دیجیتال برای امنیت شبکه و انتشار کوین های جدید چه کاری انجام می‌دهد. برای درک بهتر، من به ارز استخراج شده مانند بیت کوین اشاره خواهم کرد. روند کار برای همه ارزهای دیجیتال که به استخراج نیاز دارند یکسان است:

  • ابتدا رایانه لیستی از معاملات در انتظار، در برابر بلاکچین را بررسی می‌کند. آن ها اطمینان می‌دهند که هیچ یک از کوین ها دو بار مصرف نشده است و هر حساب یا کیف پول موجودی کافی برای ارسال معامله بیت کوین درخواستی را دارد.
  • سپس، کامپیوتر این تراکنش های تأیید شده را به صورت یک بلاک در می‌آورد.
  • هنگامی که مجموعه ای از معاملات به یک بلاک تبدیل می‌شود، ماینر باید نوعی معما را حل کند تا بلاک را روی زنجیره منتشر کند. این معما حدس زدن “هش” بلاک است.

توجه: هش با استفاده از یک الگوریتم دیجیتال ایجاد می‌شود تا متنی را نشان دهد که تمام مقادیر تراکنش برای آن بلاک و همچنین فرستندگان و گیرنده های آن ها را به یک سری از نوشته ها تبدیل کند. این نویسه ها از کاراکترها کاملاً منحصر به فرد است و فقط می‌تواند به بلاکی که سعی در انتشار دارد اشاره کند. اگر بخواهید جزئیات اطلاعات بلاک را تغییر دهید، هش نیز کاملاً تغییر می‌کند. این خیلی اهمیت دارد.

  • وقتی سیستم رایانه ای ماینینگ بالاخره ترکیب صحیح حروف و اعداد هش را حدس زد، می‌تواند بلاک انتهای زنجیره را مشخص کند.
  • از آن جا که هر بلاک حاوی هش بلاک قبلی نیز هست، نمی‌توان زنجیره را دستکاری کرد. اگر کسی بخواهد تعداد بیت کوین را در یک آدرس خاص تغییر دهد، این باعث می‌شود که هر بلاک در زنجیره (پس از دستکاری) نامعتبر شود.

سختی استخراج

یک شبکه ارز دیجیتال به طور خودکار مشکلاتی را که باید حل شوند، اصلاح می‌کند. این کار اطمینان می‌دهد که کوین ها با نرخ ثابت منتشر می‌شوند. اگر بسیاری از ماینر ها در حال استخراج شبکه باشند، مشکل بیشتر خواهد شد.

اگر تعداد کمی از ماینرها در حال ایمن سازی شبکه باشند، حل مشکلات نسبتاً آسان خواهد بود. دشواری یک کوین در سودآوری آن برای استخراج نیز تأثیر دارد. اگر سخت افزار شما به واحدهای GPU محدود شود، بهترین کوین برای استخراج، مشکل کمتری خواهد داشت.

واژه نامه اصطلاحات استخراج ارز دیجیتال

  • نرخ هش : چند تخمین که یک استخراج کننده می‌تواند در هش بلاک استفاده کند.
  • ASIC: مدار مجتمعی که مخصوص برنامه است. این تراشه ها به طور خاص برای استخراج ارز دیجیتال طراحی شده اند. آن ها گران هستند اما برای استخراج بهترین در بازار است.
  • Mining rig :Mining rig مجموعه ای از پردازنده ها، GPU ها یا تراشه های ASIC است که برای افزایش میزان هش ماینر با هم کار می‌کنند.
  • GPU: واحد پردازش گرافیک که برای ارائه گرافیک های سه بعدی طراحی شده است. آن ها می‌توانند تخمین های بیشتری را در هش از CPU در همان مدت زمان ایجاد کنند.
  • CPU: واحد پردازش مرکزی است. پردازنده مرکزی مانند مغز رایانه شما است. اطلاعاتی را که برنامه های رایانه ای به آن می‌دهند، پردازش می‌کند. CPU همچنین ارزانترین و در دسترس ترین روش برای استخراج ارز دیجیتال است.
  • Proof of work یا اثبات کار: روند تخمین زدن هش به عنوان اثبات کار شناخته می‌شود. این یک ویژگی امنیتی حیاتی در اکثر شبکه های بلاکچین است.

بنابراین، شما اکنون می‌دانید که استخراج چگونه کار می‌کند اما چگونه می‌توانید بهترین کوین را برای استخراج انتخاب کنید؟

هنگام انتخاب کوین برای استخراج به چه چیزی باید توجه کنید؟

اگر می‌خواهید بهترین کوین را برای استخراج انتخاب کنید، چیزهای زیادی برای مشاهده وجود دارد. ابتدا باید در مورد آن چه که از استخراج ارز دیجیتال به دست می‌آورید، فکر کنید. برای بعضی از افراد، سود فوری دلیل آن است. دیگران استخراج خود را به عنوان سرگرمی در نظر خواهند گرفت که می‌تواند در بلند مدت آن ها را بسیار ثروتمند کند.

سرانجام، افرادی هستند که می‌خواهند ارز دیجیتال را برای امنیت یک شبکه استخراج کنند. این مورد در مورد بسیاری از علاقه مندان به بیت کوین وجود دارد. در حالی که آن ها هیچ سود مستقیمی نخواهند داشت، آن ها به غیرمتمرکز سازی شبکه کمک می‌کنند. از نظر آن ها، استخراج شبکه مانند پرداخت هزینه نرم افزار ضد ویروس برای امنیت کامپیوتر شما است. همه باید این کار را انجام دهند.

برای ادامه، فرض کنیم که شما می‌خواهید از فعالیت های استخراج خود سود بدست آورید.

سودآوری کوتاه مدت

اگر فقط به دنبال سود کوتاه مدت هستید، باید با تغییر شرایط استخراج پروژه های مختلف به روز باشید. از آن جا که دشواری استخراج هر ارز به طور مداوم تغییر می‌کند، خوب نیست که به شما بگویم سخت افزار خود را به سمت یک کوین ثابت هدایت کنید و فقط اجازه دهید سخت افزار با آن کار کند. آنچه امروز سودآور است ممکن است فردا نباشد!

پس منطقی تر است که توضیح دهیم چگونه می‌توانید کوین مناسب برای استخراج پیدا کنید. به این ترتیب، شما به طور مداوم بهترین کوین های استخراج را می‌شناسید و می‌توانید به استخراج altcoins بپردازید که در هر لحظه بیشترین سود را داشته باشد.

ماشین حساب های سودآوری استخراج

یکی از ساده ترین راه ها برای بررسی سودآوری هر ارز دیجیتال، استفاده از ماشین حساب سودآوری استخراج است. موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مورد اول توسط CryptoCompare ارائه شده است. تمام آن چه شما باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات را وارد کنید و سپس ماشین حساب به شما نشان می‌دهد که کدام یک از کوین ها سودآورتر است. سایر ماشین حساب ها سودآوری کوین های دیگر را نیز نشان می‌دهند.

کشف اینکه چه چیزی را با استفاده از ماشین حساب  CryptoCompare استخراج می‌کنید آسان است. در مراحل زیر شرح داده ایم:

  • کل هش ریت (نرخ هش) ابزار استخراج خود را وارد کنید. هر GPU یا CPU نرخ متفاوتی خواهد داشت. می‌توانید آن ها را در این جا برای واحدهای غیر تخصصی (GPU ها و CPU ها) یا در اینجا برای تراشه های ASIC بررسی کنید.
  • کل توان ابزار های خود را به وات وارد کنید. این جزئیات در جایی در صفحه مشخصات یک قطعه از سخت افزار استخراج یا در پیوند در دو قسمت قبلی قرار خواهد گرفت.
ماشین حساب  CryptoCompare
  • قیمت برق خود را وارد کنید. این برحسب کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) خواهد بود. این را می‌توانید از ارائه دهنده برق خود دریافت کنید.
  • در صورت لزوم هزینه استخر استخراج خود را وارد کنید.

سپس ماشین حساب، سودی را که انتظار دارید در روز، هفته، ماه و سال داشته باشید به شما نشان می‌دهد که چقدر است.

ماشین حساب  CryptoCompare

پتانسیل طولانی مدت پروژه

روش دیگر برای تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین کوین برای استخراج، بررسی پتانسیل بلند مدت پروژه است. این شاید سودآورترین کوین برای استخراج امروز نباشد، اما استخراج شما می‌تواند راهی برای جمع آوری بسیاری از کوین ها قبل از افزایش قیمت با تصویب در آینده باشد. کوینی مانند اتریوم نمونه ای از پروژه با پتانسیل طولانی مدت عظیم است که ممکن است امروز سودآورترین نباشد.

اگر می‌خواهید این روش را برای تصمیم گیری در مورد بهترین کوین به کار ببرید، نکته ای را باید در نظر بگیرید آن هم این است که شما باید تصمیم بگیرید که آیا استخراج معدن شما از استخراج کوین دیگری مفیدتر است یا خیر و سپس آن کوین را برای مدت انتخابی خود معامله کنید. پروژه این کار کمی بیشتر از طرف شما (در واقع معامله کوین ها و همچنین بررسی مداوم سودآورترین کوین برای استخراج) و همچنین برخی از هزینه های معاملات و تجارت انجام می‌شود.

بهترین کوین برای استخراج: برخی از نمونه ها

بیت کوین

در حال حاضر بیت کوین BTC از نظر سرمایه ی بازار در ردیف اول ارز های دیجیتال قرار دارد. متأسفانه، این بدان معنا نیست که بهترین کوین از نظر سود دهی است. این به این دلیل است که در حال حاضر تعداد زیادی ابزار استخراج ASIC در شبکه استخراج کرده است. برای یک ماینر که مایل نیست به معنای واقعی کلمه میلیون ها دلار در سخت افزار سرمایه گذاری کند، بیت کوین، ارزش استخراج را نخواهد داشت.

با وجود همه ی آن چه که گفته شد، هنوز یک دلیل بسیار خوب برای استخراج بیت کوین وجود دارد ؛ افزایش تمرکز زدایی در شبکه. بسیاری از ایده آل گرایان بیت کوین معتقدند که تنها بیت کوین سطح تغییرناپذیری و مقاومت در برابر سانسور مورد نیاز برای یک ارز واقعاً غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد. برای آن ها، هزینه اجرای یک ابزار استخراج کوچک بیت کوین، هزینه کمی است که باید در حفظ کردن مهمترین ارزهای دیجیتال نقش داشته باشد.

با این حال، اگر هدف شما صرفاً سودآوری باشد، شما در آب و هوای سرد و با ارزانی زندگی نمی‌کنید و میلیون ها دلار سرمایه ندارید، پس احتمالاً باید به دنبال فرصت های استخراج altcoins نیز باشید.

اتریوم

اتریوم ETH پروژه ای عظیم با پتانسیل طولانی مدت است. در حقیقت، یکی از بنیانگذاران Reddit، الکسیس اوهانیان، معتقد است که این کوین، بیت کوین را پشت سر می‌گذارد و به ارزشمندترین سرمایه در کل فضای ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. اگر واقعیت داشته باشد، استخراج Ethereum به یک سرمایه گذاری طولانی مدت بسیار خوب تبدیل می‌شود. بیایید بیشتر موضوع را بررسی کنیم تا بفهمیم آیا Ethereum می‌تواند بهترین کوین برای شما باشد یا خیر.

اوهانیان و دیگر مفسران پیش بینی های خود را بر این اساس ساخته اند که برنامه ها می‌توانند در صدر شبکه Ethereum ساخته شوند. بحث در مورد برنامه های خانه ی اشتراکی غیرمتمرکز مانند Air Bnb یا معادل پلتفرم اشتراک Uber که در شبکه اتریوم ایجاد شده است وجود دارد. اگر یکی از این برنامه ها به اندازه معادل های متمرکز آن ها موفقیت آمیز باشد، ارزش توکن های Ether افزایش می‌یابد.

نکته قابل توجه Enterprise Ethereum Alliance است. این گروه از برخی از بزرگترین شرکت های کره زمین که در حال آزمایش برنامه های بلاک چین با پشتیبانی شبکه اتریوم هستند، تشکیل شده است. اگر به تصویر زیر از نگاه کنید، خواهید دید که نام افراد نسبتاً مهم و موثر وجود دارد که به Ethereum علاقه مند هستند.

Enterprise Ethereum Alliance

Monero

Monero یک ارز دیجیتال با یک مورد استفاده واقعی است که قبلاً در دنیای واقعی وجود داشته است. از آن جا که این یکی از موفق ترین کوین های حریم خصوصی است، دلایل زیادی وجود دارد که اثبات کند چرا مردم تمایل به استفاده از آن دارند. بیایید ببینیم آیا مونرو بهترین کوین برای استخراج است یا نه!

تعداد زیادی از کاربران مونرو وجود دارند که در حال حاضر چیزهایی را در ارتباط با Monero در جایگاه های بازار سیاه وب خریداری می‌کنند و می‌فروشند. اما همچنین نمونه های بسیاری وجود دارد که کوین های محرمانه مفید است و غیرقانونی نیستند.

حتی تمام ملت ها به مونرو علاقه مند هستند. به عنوان مثال کره شمالی را در نظر بگیرید. گفته می‌شود که این کشور از مونرو برای فرار از تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط غرب استفاده کرده است.

حتی اگر برنامه های غیرقانونی مونرو موجب شود تا برخی از افراد استخراج آن را متوقف کنند، اما ویژگی های حفظ حریم خصوصی این کوین، ممنوع کردن استفاده از آن را غیرممکن و یا سخت می‌کند. از این گذشته، چگونه می‌توانید چیزی را که قادر به مشاهده ی آن نیستید را کنترل کنید؟

یکی از بهترین موارد در مورد استخراج مونرو این است که هنوز هم می‌توانید با استفاده از CPU یا GPU آن را با سود استخراج کنید. این بدان دلیل است که از الگوریتم هش متفاوتی با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند که CryptoNote نامیده می‌شود.

همچنین استخراج Monero بسیار آسان است. این کار با استفاده از نسخه GUI نرم افزار کیف پول انجام می‌شود. این باعث می‌شود مونرو یکی از بهترین کوین هایی باشد که مبتدیان می‌توانند استخراج کنند.

Electroneum

Electroneum بر پایه ی Monero ساخته شد. این بدان معنی است که استخراج آن به همان اندازه ساده است که استخراج مونرو است. باز هم، کیف پول خود، کارکرد استخراج را دارد که با کلیک یک دکمه شروع به تولید الکترونیوم می‌کند.

تصمیم تیم Electroneum برای تبدیل کوین خود به یکی از ساده ترین ارزها در استخراج عمدی بود. الکترونیوم همچنین اهداف بزرگی دارد. تیم پشتیبان آن واقعاً می‌خواهد آن، ارز دیجیتال غیر بانکی شود.

با سهولت استفاده کاربران از تلفن همراه برای استفاده از نرم افزار داخلی استخراج متصل به کیف پول پیش فرض الکترونون آن ها امیدوارند که به غیر متمرکزترین ارز دیجیتال تبدیل شود. این روش آسان برای استخراج ارز باید به همه دارندگان تلفن های همراه در کشورهای در حال توسعه، فرصتی برای مشارکت در اقتصاد دیجیتال بدون نیاز به خدمات بانکی سنتی بدهد.

Zcash

Zcash یکی دیگر از ارزهای دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی است. یکی از مواردی که آن را به گزینه ای محبوب در بین ماینرهای ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند، مقاومت در برابر ASIC است. این بدان معناست که استخراج Zcash با استفاده از تراشه های بسیار ارزان تر GPU هنوز بسیار سودآور است، بنابراین اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای GPU خرج کنید، انتخاب Zcash به عنوان بهترین کوین برای استخراج یک مزیت بزرگ است.

به لطف ویژگی های حریم خصوصی، Zcash توسط افرادی مانند ادوارد اسنودن پشتیبانی می‌شود. او ادعا می‌کند که “خصوصیات حریم خصوصی آن واقعا منحصر به فرد است”. نماینده سابق NSA در محافظت از داده های آنلاین بسیار متخصص است. این تا حدی به لطف افشاگری های او در مورد اعمال مشکوک دولت های مختلف در سراسر جهان است که حریم خصوصی آنلاین که در سال های اخیر حتی مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است، انجام داده است.

کوین های زیاد دیگری نیز وجود دارد!

البته، این لیست کاملی از ارزهای دیجیتال موجود نیست. صدها مورد دیگر برای انتخاب وجود دارد. موارد ذکر شده در بالا تنها برخی از محبوب ترین ها هستند. انتخاب بهترین کوین ها برای استخراج به اهداف شما به عنوان یک استخراج کننده بستگی دارد.

با این حال، امیدوارم نکاتی که در مورد چگونگی انتخاب آن چه برای استخراج به شما ارائه داده ام، به شما کمک کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.

نتیجه

این راهنمای برای استخراج بیت کوین و آلت کوین ها است. امیدواریم برای شما آموزنده باشد.

همانطور که می‌بینید، بسیاری از موارد مختلف وجود دارد که باید هنگام استخراج altcoins در مورد آنها فکر کنید. مانند سودآوری فوری، موفقیت طولانی مدت یک پروژه و حتی این که شما برای دلایلی غیر از سود می‌خواهید ارز استخراج کنید.

میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد رای: ۸۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *