اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، پس از چند روز تثبیت موقعیت خود در بالای مرز ۲۰ هزار دلار، سرانجام امروز برای اولین بار در تاریخ خود در صرافی هایی مانند Coinbase و Bitstamp از سطح قیمت ۲۵۰۰۰ دلار رد شد. در حالی که خیلی زود بیت کوین زیر سطح قرار گرفت، بسیاری انتظار دارند که بیت کوین به زودی دوباره به عقب برگردد.

بیت کوین به 25000 دلار رسید

این توسعه توسط بسیاری از افراد جامعه جشن گرفته شد، اکثر آنها نسبت به چشم انداز قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ خوش بین بودند، به ویژه از آنجا که در چند ماه گذشته برای بیت کوین بسیار صعودی بوده است.

تثبیت شدید بیت کوین بین ۲۲، ۲۳ و ۲۴ هزار دلار نشانگر مقاومت آن در برابر اصلاحات است، چیزی که یکی از عوامل تعیین کننده بیت کوین در سال ۲۰۲۰ بوده است. این مسئله در سال ۲۰۱۷ نبود، زیرا آن زمان نوسانات بیت کوین بسیار زیاد بود و به سختی خود را برای مدت طولانی بیش از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۲۰ هزار دلار حفظ کرد.

اهمیت تریدینگ نهادی و خرده فروشی بیت کوین

در حالی که تریدینگ خرده فروشی عمدتا نمایش را در سال ۲۰۱۷ اجرا می‌کرد، قدرت رقابت صعودی فعلی تا حد زیادی بین سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی تقسیم شده است.

در حقیقت، تزریق پول هوشمند نقش مهمی در ایجاد سطح قانونی بودن بیت کوین داشته است، چیزی که در سال ۲۰۱۷ چیزی غیرقابل شنیدن بود. اخیراً پشتیبانی از بیت کوین در برابر دلار فیات بی سابقه بوده است، به طوری که بسیاری از نهادها تخصیص بیت کوین در پورتفولیوی آنها در طی چند ماه گذشته را اعلام کرده اند.

در واقع، تریدر ها مانند Paul Tudor Jones به صراحت قدردانی از افزایش بیت کوین در چشم انداز اقتصادی فعلی را تجربه کرده اند، که دارای یک سطح بی ثباتی بسیار شبیه به آنچه در سال ۲۰۰۸ دیده می‌شود، است.

ویژگی های معاملاتی نیز در سال ۲۰۲۰ تکامل یافته است. هم اکنون هودلینگ در بین سرمایه گذاران بیت کوین رایج شده است، در حال حاضر بسیاری از آنها ارزش ذاتی بیت کوین را به عنوان شکل صحیح سرمایه گذاری درک می‌کنند.

نگاهی به سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۰ چیزهای زیادی تغییر کرده است و صنعت دارایی های دیجیتال از موج جدید پذیرش کنندگان استقبال می‌کنند. در حالی که هیچ اطمینانی برای بیت کوین وجود ندارد، انتظار می‌رود که بیت کوین از ریزش مشابه با آنچه در سال ۲۰۱۷ مشاهده شده جلوگیری کند. بیت کوین، بنابراین، ممکن است در کوتاه مدت به تریدینگ خود در حدود سطح فعلی ادامه دهد.

با این حال، برای بسیاری این پایان بازی نیست. بیت کوین با قیمت ۲۵۰۰۰ دلار تنها یک چهارم از ۱۰۰ هزار دلار است، رقمی که بسیاری معتقدند ارزیابی بیت کوین در یکی دو سال آینده خواهد بود. فقط زمان مشخص خواهد کرد که این اتفاق به زودی انجام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *