اخبار ارز دیجیتال

در این هفته به بازار ارز های دیجیتال چه گذشت؟- ۱۹ تا ۲۵ مهر ۱۳۹۹

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

آخر هفته گذشته، ما شاهد یک افزایش (pump) قیمت متحیر کننده بودیم. بیت کوین از ۱۰٫۵۰۰ دلار به بیش از ۱۱٫۰۰۰ دلار رسید. این باعث آرامش فعالان بازار شد، زیرا بسیاری از افراد قبلاً از بیت کوین و مشارکت خود صرف نظر کرده اند.

ارز دیجیتال هیچگاه نمی‌خوابد.

این افزایش قیمت عمدتا به دلیل توییت های دونالد ترامپ بود. چهارشنبه گذشته، ترامپ با انتشار توئیتر این مطلب را نوشت:

 توییت های دونالد ترامپ

این توییت تلاشی برای بالا بردن بورس سهام است. بازارها از تردید متنفر هستند و ترامپ سعی دارد به سرمایه گذاران دلیلی برای ادامه ی کار طولانی مدت بدهد.

این توئیت چه ارتباطی با ارز دیجیتال دارد؟

امروزه بازارهای ارز دیجیتال و سهام بسیار با هم ارتباط دارند. به خصوص در این اوقات نامعلوم، هر توئیت دونالد ترامپ مستقیماً بر بیت کوین و اتریوم تأثیر می‌گذارد.

وقتی تمایل کلی بازار صعودی است، بیت کوین افزایش می‌یابد. هنگامی که سهام کاهش می‌یابد، اتریوم نیز کاهش می‌یابد. این بر خلاف باور فعلی ما است که بیت کوین طلای دیجیتال است و یک محافظ در برابر تردید جهانی است. سؤال اصلی این است: چه موقع از آن رها می‌شویم؟

نظر صادقانه ی من این است: وقتی بیت کوین خود را اثبات کند، رها خواهیم شد. وقتی همه بیت کوین را به عنوان یک استاندارد جهانی دیجیتال ببینند، دیگر نگران همبستگی بازار سهام نخواهیم بود. اما این همبستگی زمانی است که همه فرصت ها از بین می‌روند.

این تردید بهایی است که شما برای سودهای بزرگ می‌پردازید.

کوین بیس پشتیبانی از Optimism را به تست نت اضافه می‌کند.

اگر واجد شرایط دسترسی به نسخه بتا برای راه حل Synthetix L2 هستید، اکنون می‌توانید کیف پول کوین بیس خود را به آن متصل کنید. Synthetix از Optimism برای راه حل L2 خود استفاده می‌کند. با تشکر از کوین بیس برای تلاش برای مقیاس پذیری اتریوم!

مبادله ی توکن های متا ماسک (MetaMask)

متا ماسک عملکرد جدید خود را برای مبادله ی توکن ها اعلام کرده است. از چندین صرافی تجمیع کننده غیر متمرکز استفاده می‌کند که معروف ترین آنها از این دسته:۱inch،۰x ،Uniswap، Paraswap و موارد دیگر است. متاسفانه مبادله توکن ها در ابتدا فقط برای موبایل های فایر فاکس و متا ماسک در دسترس هستند اما به زودی برای مرورگرهای بیشتری منتشر می‌شوند.

بسته شدن بازار Off Blue

Off Blue بسته شدن خود را اعلام کرده است. Blue Kirby، خالق Off Blue، تصمیم گرفت همه وجوه سرمایه گذار را پس دهد. پس از شیلینگ تصادفی پروژه غیر رسمی YFI،” Eminence” که میلیون ها دلار به دلیل هک از دست رفت، اطلاعات خصوصی Blue Kirby نیز با هک انتشار داده شد. پس از آن، او حساب های توییتر خود را پاک کرد و بازار Off Blue را ترک کرد.

راه اندازی فایل کوین (Filecoin)

پس از عرضه ی اولیه ی ۲۰۰میلیون دلار کوین، فایل کوین شبکه ی اصلی را رسماً راه اندازی کرد. هدف فایل کوین غیرمتمرکز کردن ذخیره سازی پرونده و توزیع محتوا است. Filecoin پس از باورنکردنی بودن ۲۰۰ میلیون دلار ICO ، شبکه اصلی را رسما راه اندازی کرد. Filecoin با هدف عدم تمرکز ذخیره سازی پرونده و توزیع محتوا است. برخی از پروژه ها از جمله Siacoin قبلاً سعی در انجام این کار داشتند. اما فایل کوین می‌تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. حتی Erik Voorhees امید زیادی به آینده فایل کوین دارد. بیایید ببینیم پروژه چگونه توسعه می‌یابد. ما چشم از آن بر نمی‌داریم.

OKEx برداشت ها را لغو می‌کند

صرافی متمرکز رمزنگاری OKEx که به خوبی شناخته شده است  برداشت ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود غیرفعال کرده است و برای هر شخصی که وجوه خود را در OKEx نگه داشته است بسیار شوکه کننده بوده است. یادتان باشد که بانک خود باشید!

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *