اخبار ارز دیجیتال

اخبار هفتگی ارز دیجیتال- ۳ تا ۹ آبان ۱۳۹۹

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در این قسمت از اخبار هفتگی ارز دیجیتال بررسی می‌کنیم که طی هفته گذشته چه به بازار ارز دیجیتال گذشت.

در فضای رمزنگاری هرگز هفته کسل کننده ای وجود ندارد. این هفته نیز هیچ تفاوتی نداشت زیرا بسیاری از جنبه ها و رویدادها گرد هم آمدند که باعث شد ما بسیار سرسخت شویم. ما اعتقاد داریم که ارزهای دیجیتال و فن‌آوری های بلاک چین در این هفته به پیروزی نهایی خود دست یافتند! اما چه اتفاقی افتاد؟

پس بهتره وقت را از دست ندهیم و نگاهی به مهمترین رویدادهای هفته بیندازیم.

پامپ قیمت ارزهای بازار

قیمت ها در آخرین ساعت ها دامپ می‌شود. با این حال، این هفته برای اکثر دارندگان رمزنگاری کاملاً موفقیت آمیز بود. به عنوان مثال، بیت کوین در روز چهارشنبه پامپ خوبی داشت و توانست خود را بالای ۱۳۰۰۰ دلار نگه دارد. در حالی که به نظر می‌رسد بازار رمزنگاری نسبتاً آرام و مثبت است،

بازارهای سهام در حال خراب شدن هستند. طی چند ساعت، سهام داو جونز -۳٪ از دست داد.

بنابراین، با وجود هفته خیلی خوب بیت کوین، بسیاری از سرمایه گذاران هراس دارند که بیت کوین هنوز بیش از حد با بورس اوراق بهادار در ارتباط است، که این امر می‌تواند منجر به دامپینگ قیمت ها در هفته آینده شود.

با این حال بیایید ببینیم آیا این اتفاق می‌افتد.

هک کیف پول لجر

متأسفانه اتفاقات این هفته کاملاً خوب نبود. در جولای، هکرها اطلاعات مشتریان لجر مانند شماره تلفن های همراه و آدرس های ایمیل را سرقت کردند. هکرها هفته گذشته با این مشتریان تماس گرفتند.

از افرادی که در گذشته یک کیف پول لجر خریداری کرده اند خواسته شد آخرین نسخه LedgerLive را دانلود کرده و پین جدیدی تولید کنند. با این حال، این یک کلاهبرداری بود. هکرها وانمود می‌کردند که حساب رسمی لجر در ایمیل ها است. مسلماً، ایمیل های فریبنده شبیه ایمیل های پشتیبانی منظم لجر بودند. ایمیل ها یا پیامک ها حاوی پیوندهایی بودند. کاربرانی که بر روی آنها کلیک کرده و دستورالعمل های هکرها را دنبال می‌کردند، تمام دارایی خود را از دست دادند.

این هک در ژوئیه سال ۲۰۲۰ هنگامی که آدرس های ایمیل و شماره تلفن های همراه به سرقت رفته بود، رخ داد. در این هفته، متأسفانه برای برخی از دارندگان رمزنگاری که از کیف پول Ledger استفاده کردند، هکرها گام آخر را برداشتند.

هک کیف پول لجر

بانک JP Morgan استیبل کوین را راه اندازی کرد

سالهاست که JP Morgan ارزهای دیجیتال را به کلاهبرداری محکوم می‌کند. اکنون آنها بیت کوین را در مقیاس گسترده خریداری می‌کنند و این هفته آنها استیبل کوین خود را راه اندازی کرده اند. انتشار استیبل کوین و چندین تحول دیگر، برنامه بزرگ JP Morgan برای استفاده از فن‌آوری های بلاک چین است.

آنچه در مورد JP Morgan یا استیبل کوین فکر می‌کنید به خود شما بستگی دارد، اما این نشانه خوبی برای کل بخش است که موسسات بزرگ دیگر نمی‌خواهند با ارزهای دیجیتال مبارزه کنند بلکه می‌خواهند آنها را ادغام کنند.

بزرگترین بانک سنگاپور صرافی کریپتو راه اندازی کرد

DBS، بزرگترین بانک سنگاپور، اخیراً از ورود خود به بخش رمزنگاری خبر داد. آنها پلتفرمی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند كه در آن می توانند پول را به ارزهای دیجیتال مبادله كنند. در حال حاضر، آنها فقط بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش را ارائه می‌دهند. با این حال، این یک نشانه شگفت انگیز برای کل صنعت است.

بزرگترین بانک سنگاپور صرافی کریپتو راه اندازی کرد

تقاضا برای ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، و تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد که هزاران نفر فرصت خرید ارزهای دیجیتال را بدون زحمت داشته باشند؟ به خصوص در زمان های نامشخصی مانند این که مردم به دنبال دارایی های جایگزین برای تأمین پول خود هستند. اکنون، DBS برخی از راه حل های جالب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور قابل توجهی بر کل بخش رمزنگاری تأثیر بگذارد.

نتیجه

البته، قیمت ها قبل از آخر هفته دوباره دامپ کرد. با این حال، این هفته بسیار خوب بود! روند پیوستن مؤسسات بزرگ به صنعت رمزنگاری تأیید شده است. همچنین شگفت آور است که می‌بینید هک لجر تأثیر کمی در بازار داشته است، هرچند اخباری از این دست باعث می‌شد فقط چند سال پیش، چند هفته قیمت ها کاهش یابد. این نشانه چگونگی مقاومت بیشتر این بخش است.

به طور کلی، به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال و فن‌آوری های بلاک چین به طور فزاینده ای برای جامعه اهمیت پیدا می‌کنند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *