آموزش آلت کوین ها

دو ارز دیجیتال بعد از پولکادات پتانسیل رشد بالایی دارند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴
(۱۲)

پولکادات (Polkadot) بلافاصله پس از ورود به بورس با سودآوری تقریبا ۵ میلیارد دلار از ارزش بازار، یکی از سودآورترین ارز های دیجیتال شناخته شد. پولکادات (DOT) یک پروتکل بلاکچین است که قادر است چندین بلاکچین را به یک شبکه ی واحد متصل کند. ویژگی اصلی آن مقیاس پذیری است و ارتقا آن آسان است.

  • پولکادات یکی از موفق ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ بود.
  • دو ارز دیجیتال مربوط به پولکادات وجود دارد که می‌توانند در آینده دستاوردهای مشابهی را کسب کنند.
  • Polkastarter در بلند مدت پتانسیل بسیار زیادی دارد

    Polkastarter یک پروتکل میان زنجیره ای برای استخرهای توکن است که روی پولکادوت ساخته شده است و این اجازه را می‌دهد تا پروژه ها سرمایه خود را به صورت غیرمتمرکز از طریق پولکادوت جمع کنند. این پروژه در حال حاضر به پروژه های زیادی کمک کرده است تا پول جمع کنند، از جمله SpiderDAO ،FIRE ،MahaDAO و غیره.

    Polkastarter در بلند مدت پتانسیل بسیار زیادی دارد

    POLS فقط در Uniswap و Poloniex پذیرفته شده است و به نظر می‌رسد در یک روند صعودی بلند مدت باشد. در نمودار ۱۲ ساعته، دارایی دیجیتال در ۴۸ ساعت گذشته دارای جهش عظیم ۵۰ درصدی بوده است و صعودی به بالای ۱۲-EMA و ۲۶-EMA داشته است که آن ها در آستانه ی صلیب صعودی هستند.

    قیمت پولکا استارتر با هدف بالقوه ی بعدی قیمت ۰٫۶۵۵ دلار در برابر صعود مقاومت بسیار کمی دارد. این پروژه فضای زیادی برای رشد دارد همانطور که پروژه های زیاد دیگری با استفاده از این پلتفرم برای جمع آوری سرمایه شروع به کار کردند.

    قیمت کوساما آماده برای شکست مقاومت ۵۰٪ یا شکست حمایتی است

    کوساما یک شبکه ی چند زنجیره ای مقیاس پذیر و نزدیک به پولکادات است. این پلتفرم با استفاده از Substrate ساخته شده است و تقریباً کد پایه پولکادات را دارد. توسط گاوین وود، بنیانگذار پولکادات و بنیانگذار اتریوم (ETH) تاسیس شد. ایده ی اصلی این پروژه این است که هر کسی قادر به راه اندازی بلاکچین سفارشی قابل توسعه و سریع باشد.

    کوساما یک پروژه ی قدیمی است که در صرافی های برجسته از جمله Binance ،Kraken و Bitfinex و غیره پذیرفته شده است. قیمت کوساما در حال حاضر ۵۵ دلار است و در یک الگوی مثلث صعودی در نمودار ۱۲ ساعته محدود شده است.

    قیمت کوساما آماده برای شکست مقاومت 50٪ یا شکست حمایتی است

    بازار گاوها کوساما را بالاتر از ۵۰-SMA و ۱۰۰-SMA قرار داده اند و برای شکست سطح مقاومت بالای ۶۲ دلار آماده هستند. فشار بالاتر از این نقطه باعث می‌شود کوساما به ۹۳ دلار برسد.

    از طرف دیگر، اگر بازار گاوها شکست بخورد و هر دو میانگین متحرک خود را از دست بدهند، احتمال شکست افزایش می‌یابد. از دست دادن سطح حمایت مهم در ۴۷ دلار می‌تواند قیمت کوساما را به سرعت به ۲۳ دلار برساند.

    میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد رای: ۱۲

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *