آموزش بلاک چینآموزش سرمایه گذاری

راه های سرمایه گذاری در بلاک چین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۳٫۴
(۹۲)

با رشد سریع دنیا، همگام شدن با فن‌آوری، روز به روز دشوارتر می‌شود. بیست یا سی سال پیش، “اینترنت” هنوز یک موضوع مرموز و ناشناخته بود. امروزه، احتمالاً بسیاری از ما نمی‌توانیم روزی را بدون آن تصور کنیم. و اگر تمام آن سال ها سرمایه گذاران می‌پرسیدند “چگونه باید در نفت سرمایه گذاری کنم؟”، اکنون به نظر می‌رسد که مردم در مورد چگونگی سرمایه گذاری در بلاک چین تعجب می‌کنند.

اگر همین الان در بلاک چین سرمایه گذاری کردید، در همان لحظه چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ خوب، اگر ایده ای ندارید (یا شاید در حال انجام تحقیقات هستید) باید بگویم که به جای درستی آمده اید! بلاکچین می‌تواند موضوع دشواری باشد، بنابراین ما سعی خواهیم کرد آن را به آرامی توضیح دهیم و از ابتدا شروع کنیم. ما تعاریف اساسی را پوشش خواهیم داد و سپس مستقیماً وارد سهام و سرمایه گذاری های فن‌آوری بلاکچین خواهیم شد.

همه چیز در مورد بلاکچین

بنابراین، بیایید از ابتدا شروع کنیم. اگر این راهنما را می‌خوانید، احتمالاً می‌دانید که بلاکچین چیست. اما فقط برای اطمینان، بیایید یک مرور سریع داشته باشیم.

بلاک چین در ساده ترین تعریف خود لیستی از اطلاعات است که همیشه در حال رشد است. این اطلاعات از بلاک ساخته شده است که همه این بلاک ها با استفاده از رمزنگاری با یکدیگر مرتبط می‌شوند. آنها حاوی اطلاعات مختلفی هستند (مهر زمان، رمزگذاری خاص و از همه مهمتر برای یک علاقه مند به رمزنگاری، اطلاعات مربوط به معاملات مختلفی که در داخل اتفاق می‌افتد را دارا است).

بلاکچین به دو طرف (که معامله بین آنها اتفاق می‌افتد) اجازه می‌دهد از شخص ثالث یا واسطه بی نیاز باشند. داده های معامله در داخل بلاک های دیجیتالی است که اصلاح و تغییر آن ها کاملاً دشوار است.

از سال ۲۰۱۴، بلاک چین ۲٫۰ به وجود آمده است. این نسخه پیچیده تری از نسخه قبلی آن است. بلاکچین ۲٫۰ به کاربر اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند پیچیده تری را ایجاد کند، که به نوبه خود، معاملات ایمن تر و بهینه تر را امکان پذیر می‌کند.

سرمایه گذاری در بلاک چین

سلب مسئولیت: قبل از انجام هر نوع سرمایه گذاری، همیشه باید با یک کارشناس مالی یا مشاور مشورت کنید. هر نوع معامله یا سرمایه گذاری که انجام دهید، ممکن است شما را در معرض خطر قرار دهند.

سرمایه گذاری در بلاک چین

اکنون که این موضوع را متوجه شدیم، می‌توانیم مستقیماً به سرمایه گذاری بپردازیم. اول از همه، این که چرا افراد در بلاکچین سرمایه گذاری می‌کنند؟ این سوال به اندازه کافی ساده به نظر می‌رسد، اما دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مردم تصمیم می‌گیرند سرمایه ی خود را در بازار دیجیتال بگذارند.

شرکت های بزرگ تمایل به پیشگامی در زمینه سرمایه گذاری در بلاکچین دارند. بیشتر این شرکت ها در ایالات متحده مستقر هستند و تنها پنجمین سرمایه گذار بزرگ از پکن، چین (Node Capital) است. افراد دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در بلاکچین دارند. برخی آینده درخشان را در دنیای دیجیتال می‌بینند، که این افراد تمایل دارند فکر کنند که ارزهای دیجیتال راهی برای پیشرفت هستند و در نهایت، آن ها انواع پول های دیگر را به طور کلی از بین می‌برند.

برخی دیگر بیشتر جنبه مالی آن ها را به خود جلب می‌کند. ارزهای دیجیتال تمایل به نوسان زیادی در قیمت دارند.بازار دیجیتال یک روز خاص ممکن است ارزش یک سنت را داشته باشد، سپس یک شبه به سرعت افزایش یابد. این نوع جهش ها اغلب جوامع دیجیتال را در سراسر جهان به هم می‌ریزند. مقالات بی شماری درباره این موضوع صحبت می‌کنند و مثال هایی می‌زنند در این باره که چه مقدار پول باید برای سرمایه گذاری در بیت کوین باید بگذارید؟

باز هم می‌توان به دلایل مختلفی برای سرمایه گذاری در بلاکچین فکر کرد. اما هنگامی که سرانجام تصمیم گرفتید حساب خود را خالی کنید و با عجله به نزدیکترین “مکان برا تجارت در بلاک چین” بروید ناگهان متوجه می‌شوید که چنین چیزی وجود ندارد.

پس، چگونه می‌توان در بلاکچین سرمایه گذاری کرد؟

روش شماره ۱ – سهام

سهام احتمالاً یکی از رایج ترین افکاری است که وقتی شخص می‌خواهد بفهمد چگونه در بلاکچین سرمایه گذاری کند، به ذهنش خطور می‌کند. دلیل خوبی هم دارد!

اگر به سرمایه گذاری در بلاکچین فکر می‌کنید، سهام نقطه خوبی برای شروع است. اکنون می‌خواهم در مورد سه جایگاه خوب برای شما صحبت کنم که سهام آن ها ارزش دارد.

(۳۶۰ Blockchain Inc)

۳۶۰ Blockchain Inc احتمالاً یکی از اولین تجارت خانه هایی است که هنگام فکر کردن در مورد چگونگی سرمایه گذاری در فناوری بلاکچین به ذهن شما خطور می‌کند.

طبق وب سایت رسمی آن، هدف ۳۶۰ Blockchain این است که فناوری های بلاکچین را با سرمایه خود تقویت کند تا بهترین فرصت را برای سهامداران خود ایجاد کند. آن ها در کانادا مستقر هستند و امروزه یکی از معدود شرکتهای مستقر در CSE هستند که درآمد سالانه خود را برای نمایش عمومی، به نمایش می‌گذارند.

360 Blockchain Inc

آنچه ۳۶۰ بلاکچین را یک شرکت منحصر به فرد می‌‌کند این است که آن ها به طور انحصاری در بلاکچین سرمایه گذاری می‌کنند. اگر به فکر سرمایه گذاری در بلاکچین هستید، نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که آن ها همچنین به سرمایه گذاری در فناوری هایی که از بلاکچین که به نوعی از روش های جدید مبتنی بر نوآوری استفاده می‌کنند، توجه دارند. که به همین علت به نظر می‌رسد این شرکت مناسب شما باشد.

در بالا من اطلاعات سهام ۳۶۰ Blockchain را در ۶ ماه گذشته آورده ام. همانطور که درنمودار مشاهده می‌کنید، این شرکت در رکود جزئی قرار دارد. این نکته اصلاً عجیب نیست، در نظر بگیرید که طی چند ماه گذشته، اکثر قیمت ارزهای دیجیتال پایین ثبت شده است.

به طور کلی، اگر به فکر چگونگی سرمایه گذاری در فناوری بلاکچین هستید، ۳۶۰ Blockchain Inc ارزش بررسی دارد. حتی اگر سهام آن ها در حال سقوط باشد، احتمالاً خوب است که مراقب آن ها باشید چون هیچ وقت نمی‌دانید چه موقع به حالت قبل باز می‌گردد.

(IBM)

IBM دارندگان فن‌آوری بلاک چین هستند که ادعا می‌کنند از آن برتر هستند. این شرکت برای کمک به توسعه و پیشبرد نسخه های قبلی بلاکچین، به پروژه Hyperledger Project (یک پروژه متن باز مشترک و با هدف توسعه بیشتر دفترهای مبتنی بر بلاکچین) پیوسته است.

IBM

این شرکت تأکید می‌کند که فن‌آوری بلاکچین آن ها چقدر برای کسب و کارها عالی و سودآور است. آن ها اخیراً نسخه آزمایشی بلاکچین را به عنوان بستری برای بانک ها به نمایش گذاشته اند. بدیهی است که IBM نسبت به آنچه انجام می‌دهند مصمم باشد و آن ها واقعاً به آینده بلاک چین مطمئن هستند؛ به هر حال، کل طرح تجاری آن ها براساس آن است.

من یک نمودار سهام برای شما اضافه کرده ام تا ارزش سهام شرکت را از شش ماه گذشته بهتر مشاهده کنید. از نمودار کاملاً مشهود است که IBM در مورد طرح تجاری خود جدی است و برای اثبات آن نمره هایی را بدست آورده است.

به طور خلاصه، IBM تصمیم گرفته است تا با فن آوری بلاکچین خود انقلابی در تجارت ایجاد کند. اگر آن ها این سرعت را حفظ کنند، وقتی به چگونگی سرمایه گذاری در بلاکچین می‌اندیشید ممکن است به نتیجه برسید که شاید ارزش داشته باشد.

تکنولوژی بلاک چین Hive

Hive Blockchain Technologies کاملاً یک انتخاب معمولی است در هنگام فکر کردن در مورد چگونگی سرمایه گذاری در فناوری بلاکچین است به ذهن ما خطور می‌کند. همانطور که خود آن ها بیان کردند، Hive در حال ساختن پلی از بخش بلاکچین به سمت بازارهای سرمایه سنتی است.

این شرکت در حال حاضر چهار بخش (دو در ایسلند و دو بخش دیگر در سوئد) را اداره می‌کند. این بخش ها در درجه اول برای استخراج Ethereum استفاده می‌شدند. Hive به این واقعیت که آنها سعی می‌کنند با محیط زیست سازگار باشند بسیار افتخار می‌کند. این شرکت بخش های خود را در حوزه قضایی خنک ساخته است تا تأثیرات ماشین های اصلی خنک کننده بر محیط زیست را به حداقل برساند.

تکنولوژی بلاک چین Hive

Hive به ایجاد و توسعه زیرساخت های بلاکچین اختصاص داده شده است. آن ها در تلاش اند تا با مشارکت با Genesis Mining Ltd به استخراج ارزهای رمزپایه ۲۴/۷ دست یابند. در زمان نگارش این مقاله، این شرکت فقط در حال استخراج اتریوم بود. با این حال، آن ها همچنین به دنبال توسعه استخراج بیت کوین هستند.

همانند ۳۶۰ Blockchain، قیمت سهام Hive نیز مدتی است که پایین آمده است. بازهم، این به این معناست که باید به قیمت های اخیر اتریوم توجه کنید.

اگرچه سهام Hive در حال سقوط است، اما احتمالاً ارزش این را دارد که در این شرکت سرمایه گذاری طولانی مدت داشته باشید. Hive سرمایه گذاران و مشاوران بزرگی را در کنار خود دارد. این ممکن است باعث شود در هر لحظه اوضاع به سمت مثبتی برای افرادی که به دنبال چگونگی سرمایه گذاری در بلاکچین هستند، برود.

روش شماره ۲ – ارزهای دیجیتال

اگر قصد سرمایه گذاری در بلاکچین را دارید، اما سهام، انتخاب مورد نظر شما نیست، بهترین و متداول ترین گزینه ی بعدی، خرید ارزهای دیجیتال است.

اگرچه اغلب افرادی که در مورد چگونگی سرمایه گذاری در بلاک چین فکر می کنند، آن را نادیده می‌گیرند، اما این روش بسیار محبوب است. حتی افراد از انجمن های ارز دیجیتال معمولاً به دلایل دیگری (به عنوان مثال تجارت) استفاده می‌کنند،که این یک روش کاملاً معروف برای سرمایه گذاری در بلاکچین است.

من قصد دارم در مورد سه ارز رایج در ارزهای دیجیتال به شما بگویم، فقط برای این که شما تصویری واضح تر از آن چه که من صحبت می‌کنم داشته باشید. شاید هنگام ورود به سرمایه گذاری در بلاکچین، این نقطه ورود شما باشد.

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید حتما این مقاله با عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ را مطالعه کنید.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین bitcoin احتمالاً شناخته شده ترین ارز دیجیتال موجود است. این OG کوین در نظر گرفته می‌شود، که بیش از هر کوین دیگری در تجارت خود را حفظ کرده است.

بیت کوین هزاران علاقه مند و سرمایه گذار دارد. این ارز در طول این سال ها به دلیل شهرتش به نظر می‌رسد در یک شب همه ی توجه را به خود جلب کرده است.

بیت کوین

از نمودار ارائه شده در بالا مشخص است که بیت کوین در این مرحله روند نزولی دارد. با وجود این واقعیت، بسیاری از مردم هنوز از صمیم قلب به آینده Bitcoin اعتقاد دارند. این ممکن است یکی از عوامل اصلی ظهور مجدد این ارز باشد.

اتریوم (ETH)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال بسیار محبوب، اتریوم مقام دوم بازار را در کنار بیت کوین به خود اختصاص داده است. درست مانند رقیب، اتریوم یک ارز دیجیتال بسیار محبوب و شناخته شده در دنیای دیجیتال است.

کیفیت مطلوبی که اتریوم ETH دارد، این است که بسیاری از استارت آپ ها و ایده های جدید مبتنی بر شبکه آن هستند. BAT مثال خوبی در این مورد است. به همین دلیل، بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اتریوم روزی در رتبه بندی موقعیت بازار از بیت کوین پیشی خواهد گرفت.

اتریوم همان داستان ارزهای دیجیتال دیگر دارد، به این معنا که مدتی است که قیمت آن پایین آمده است. این ممکن است به دلیل عوامل مختلفی باشد، اما یک چیز قطعی است، اتر در این سقوط تنها نیست.

اتریوم تا به امروز دارای موافقان قدرتمندی است که به آینده این ارز اعتقاد دارند. اگر به این فکر می‌کنید که چگونه در بلاکچین سرمایه گذاری کنید، احتمالاً خوب است که این کوین را فراموش نکنید.

ریپل (XRP)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال بسیار مشهور، ریپل می‌باشد که مدت زمان زیادی است پا برجا مانده است. این شرکت توانسته است با ارز های بزرگتر و معروف تر در بازار همگام شود.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود افرادی که قصد سرمایه گذاری در بلاکچین را دارند، توجه خود را به ریپل معطوف کنند، قیمت آن در بازار است. از زمان نوشتن این مقاله، قیمت هر ریپل ۲۸۸ دلار است. این باعث می‌شود این سکه در میان افرادی که ممکن است بودجه زیادی برای سرمایه گذاری در اختیار نداشته باشند اما می‌خواهند وارد دنیای سرمایه گذاری رمزنگاری شوند، محبوب باشد.

ریپل از ابتدای سال ۲۰۱۸ در حال سقوط است. البته لازم به ذکر است که روند نزولی این کوین بسیار ثابت و بدون هیچ گونه جهش ناگهانی و غیرمنتظره ای انجام شده است.

با توجه به اینکه XRP به دلایل مختلف همیشه در سطر اخبار قرار می‌گیرد،ذکر این موضوع که این کوین در آینده می‌تواند صعود خوبی داشته باشد، مسئله ی عجیبی نیست.

روش شماره ۳ – استارت آپ ها

اگرچه به اندازه دو روش دیگر واضح نیست، اما اگر در مورد چگونگی سرمایه گذاری در بلاکچین تردید دارید، این روش بسیار محبوب است.

در طول سال های اخیر، استارت آپ های زیادی وجود داشته اند که با ایده ها و اهداف ابتکاری خود، جهان را شگفت زده کرده اند. بسیاری از آن ها یک چیز ساده و مشترک داشتند که آن زنجیره بلاک است.

وقتی می‌خواهید در بلاکچین سرمایه گذاری کنید، همیشه نگاه خود را به سمت استارتاپ هایی که در اطراف فن آوری بلاکچین ساخته شده و متمرکز شده اند داشته باشید. یک مثال خوب برای این مورد BAT است که قبلاً ذکر شد.

این توکن در اطراف شبکه اتریوم ساخته شده است. در حال حاضر در مرورگر Brave کار می‌کند اما در حال گسترش است. هدف BAT از بین بردن کل کلاه برداری هایی است که بین ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران اتفاق می‌افتد.

این واقعاً یک پروژه بلند پروازانه است، اما تیم BAT سخت کار کرده و نتایج قابل توجه است.

این فقط نمونه ای از استارت آپ مبتنی بر بلاکچین است. با کمی تحقیق، می‌توانید با پروژه های مختلفی روبرو شوید. چه کسی می‌داند، شاید یکی از آن ها دقیقاً همان چیزی باشد که شما بدنبال آن بوده اید؟

چگونه می توان در بلاک چین سرمایه گذاری کرد؟

بلاکچین (و ارزهای دیجیتال که در ارتباط با آن هستند) در حال تبدیل شدن به یک موضوع محبوب تر و تقریباً اجتناب ناپذیر است. کاملاً طبیعی است که سرمایه گذاران به این موضوع روی آورده و شروع به کشف نحوه سرمایه گذاری در بلاکچین کنند.

روش های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای شروع سرمایه گذاری انتخاب کنید. در این آموزش، من فقط سه مورد را به شما نشان داده ام. در صورت تمایل موارد زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید.

بنابراین برای پاسخ به سوال “چگونه در بلاک چین سرمایه گذاری کنیم؟”، می‌گویم که این به شخص و خواسته ها و نیازهای او بستگی دارد. همه متفاوت هستند، و اگر تصمیم دارید به دنیای دیجیتال بروید، بهترین آرزوها را برای شما دارم.

میانگین امتیازات ۳٫۴ / ۵٫ تعداد رای: ۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *