اخبار ارز دیجیتال

فروش طلای شرکت سرمایه گذاری Jefferies و سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

Christopher Wood، رئیس سهام جهانی Jefferies، یک شرکت خدمات مالی جهانی، می‌گوید این شرکت قرار گرفتن در معرض طلا را به نفع بیت کوین کاهش می‌دهد. وی افزود که در صورت افزایش و کاهش قیمت بیت کوین از سطح فعلی، برنامه هایی برای افزایش ارز دیجیتال پورتفولیو های جهانی تنها برای مدت طولانی صندوق بازنشستگی دلار آمریکا در نظر گرفته شده است. با توجه به این تصمیم، ۵٪ از صندوق اکنون از بیت کوین تشکیل می‌شود.

پرونده بیت کوین

قبل از تصمیم گیری، Jefferies بودجه را اینگونه ۵۰ درصد به (در حال حاضر ۴۵ درصد) شمش طلای فیزیکی، ۳۰ درصد به سهام آسیا در ژاپن و ۲۰ درصد به سهام استخراج نشده طلای اختصاص داد. رئیس سهام جهانی در یادداشت هفتگی “طمع و ترس” خود برای سرمایه گذاران نوشت، استدلال بانک سرمایه گذاری چند ملیتی را برای انتخاب بیت کوین به جای طلا در این مرحله توضیح می‌دهد.

بیت کوین که اخیراً از مرز ۲۴۰۰۰ دلار عبور کرد، از زمان سقوط بدنام در مارس در حال افزایش است. از ۱ ژانویه، با افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به غالب ترین ارز دیجیتال، بیت کوین بیش از ۲۰۰٪ رشد کرده است.

بیت کوین بیش از 200٪ رشد کرده است

از دست دادن طلا و به دست آوردن بیت کوین

علی رغم تصمیم Jefferie برای انتخاب بیت کوین با هزینه طلا، وود همچنان روی فلزات گرانبها صعودی باقی مانده است. او می‌گوید:

“اگر بانک فدرال رزرو در مقابل بهبود دوره ای چشمگیر که در آن طرف همه گیر قرار دارد، مطابق با مورد اصلی طمع و ترس باشد، باید قیمت فلز زرد دوباره افزایش یابد.”

در همین حال، به نظر می‌رسد اقدام Jefferie برای تعدیل مؤلفه طلا در صندوق بازنشستگی طولانی مدت خود، انكار Peter Schiff مبنی بر جایگزینی طلا با بیت کوین را از بین برد. باگ طلا و رقیب بیت کوین در اظهارات اخیر خود استدلال کرد که شرکت های بزرگ با استفاده از درآمد حاصل از فروش طلا، بیت کوین نمی‌خرند.

آخرین نظرات Schiff به دنبال پیش بینی استراتژیست های JP Morgan است که سرمایه گذاران نهادی برخی از دارایی های طلای خود را می‌فروشند و از درآمد حاصل از آن برای تأمین مالی خرید بیت کوین استفاده می‌کنند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *