اخبار ارز دیجیتال

یک کارمند ایتالیایی که از سیستم های فرودگاه برای استخراج اتریوم استفاده میکرد، دستگیر شد.

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

شما نمی‌توانید رمزنگاری را فقط با استفاده از سیستم های دیگران بدون اینکه آنها تأیید کنند، استخراج کنید.
ادعا شده است که یک کارمند ایتالیایی فرودگاه از سیستم های رایانه ای محل کار خود برای استخراج اتریوم (ETH) استفاده کرده است.

امروز در خلاصه اخبار رسانه های ایتالیایی Rai نیوز آمده است که کارمندی در فرودگاهی واقع در شهر Lamezia Terme ایتالیا، امکان استخراج را روی سیستم های رایانه ای این فرودگاه قرار داده است. گفته می‌شود که این کارمند با بهره گیری از سیستم های بک اند (backend) فرودگاه، چندین rig استخراج در محل ایجاد کرده است. سرانجام مقامات با استفاده از تصاویر دوربین های امنیتی این فرد را گرفتند.

خدمات فنی Sacal Global Solutions بر چارچوب فنی فرودگاه های منطقه Calabria ایتالیا نظارت می‌کند. اعتقاد بر این است که کارمند فرودگاه، ۴۱ ساله، برای نصب بدافزار ماینینگ به سیستم های Sacal نفوذ کرده است. این خبر افزود، اقدامات كارمندان سیستم های رایانه ای فرودگاه بک اند را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رای نیوز گزارش داد: “محققان، با همکاری مقامات فرودگاه ، بخش های شبکه IT را در داخل مرکز تجزیه و تحلیل کردند، و در آنجا حضور” دو مزرعه استخراج “واقع در دو اتاق فنی مختلف متصل به اینترنت خارجی را کشف کردند. شبکه از طریق سیستم های اختصاص داده شده برای مدیریت خدمات فرودگاه و از طریق منبع برق فرودگاه تأمین می‌شود.” همچنین افزود:

“تحقیقات با هماهنگی دادستانی عمومی  Lamezia Terme، با فعالیت های فنی انجام شد که امکان بررسی آدرس های IP مرتبط با دستگاه های نصب شده، سایت استخر” Ethermine “(مورد استفاده برای” استخراج “از ارز دیجیتال Ethereum) را شناسایی و رصد کنید.” بدافزار استخراج کریپتو تهدیدی غیرمعمول در صنعت نیست. نزدیک به اوج آخرین بازار گاو نر کریپتو در ژانویه ۲۰۱۸، گزارش شده است که چنین بدافزاری ۵۵٪ شرکتهای جهان را آزار داده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *