آموزش استخراج

معرفی ۱۰ نرم افزار استخراج اتریوم

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۴
(۷۴۱)

در این مقاله قصد داریم ۱۰ نرم افزار استخراج اتریوم را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید استخراج یا ماینینگ اتریوم را انجام دهید. اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است که پس از بیت کوین (BTC) در رتبه دوم قرار دارد. از آنجا که می‌توان برنامه‌های غیرمتمرکز را در بلاک چین ایجاد کرد، رواج اتریوم به سرعت در بین دارندگان افزایش یافته است.

طبیعی است که تعجب کنید چگونه می‌توانید اتریوم را استخراج کنید و بهترین نرم افزار استخراج اتریوم چیست. اگر از قبل سخت افزار استخراج اتریوم و کیف پول معتبری دارید، تنها کاری که باید انجام دهید یافتن بهترین نرم افزار استخراج اتریوم است که به شما در مدیریت کارآمد استخراج کمک می‌کند.

در این مقاله، ویژگی ها، مزایا و پلتفرم های سازگار را بررسی خواهیم کرد. اما قبل از رسیدن به این موضوع بیایید به اصول آن نگاهی بیاندازیم.

دلیل استخراج اتریوم چیست؟

استخراج اتریوم یک روش جایگزین عالی برای کسب سود از یکی از برترین ارزهای دیجیتال است. از آنجا که تعداد پروژه‌های بلاک چین برای ساخت اکوسیستم‌های خود به شبکه اتریوم نیاز دارند، فقط می‌توان انتظار داشت که قیمت اتر سر به فلک بکشد.

با این اوصاف، شاید مهمترین دلیلی که شما باید به عنوان یک سرمایه گذار وارد استخراج اتریوم شوید، این است که ارز دیجیتال غیرمتمرکز و امن را از طریق فرآیند اثبات کار (PoW) نگه دارید.

برخلاف ارزهای معمولی، اتر با سیستم دفتر کل عمومی کار می‌کند که استخراج آن را به ستون شبکه اتریوم تبدیل می‌کند. وقتی ماینرها داده‌های تراکنش ارسال شده از سوی سایر اعضای شبکه را دریافت می‌کنند، آنها را در ساختاری معروف به درختان مرکل (Merkle trees) جمع می‌کنند و سپس برای یافتن یک هش قابل قبول کار می‌کنند.

هر مجموعه داده فقط یک هش را برمی‌گرداند و نمی‌توان از هش برای بازیابی داده‌های اصلی استفاده کرد. هدف آن این است که اطمینان حاصل کند که اطلاعات بلوک دستکاری نشده است. اگر کسی حتی یک عدد واحد را به صورت خودسرانه در معاملات طولانی تغییر دهد، در این صورت هش به طرز غیر قابل ملاحظه‌ای متفاوت ظاهر می‌شود، که به شبکه اطلاع می‌دهد کسی فقط سعی کرده یک معامله ساختگی را در جایی از دفتر ثبت کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، بدون استخراج اتریوم، شبکه بلافاصله شروع به عملکرد نامناسب می‌کند. جای تعجب نیست که ماینرها برای کار ارزشمند خود حقوق می‌گیرند.

آموزش کامل استخراج اتریوم (راهنمایی برای مبتدیان)

نرم افزار استخراج چیست؟

به بیان ساده، نرم افزار استخراج برنامه‌ای است که از کارت گرافیک رایانه (GPU) شما به عنوان منابعی برای حل معادلات پیچیده ریاضی استفاده می‌کند. پس از حل معادلات، داده‌ها به بقیه بلاک چین اضافه می‌شوند.

این نرم افزار استخراج ورودی و خروجی سخت افزار شما را کنترل می‌کند و در عین حال آماری مانند سرعت ماینر، سرعت فن، دما و میزان هش را به شما نشان می‌دهد.

گزینه‌های نرم افزار استخراج اتریوم که در این مقاله به آن پرداخته ایم، شما را به یکی از استخرهای استخراج اتریوم موجود متصل میکند.

استخرهای استخراج اتریوم کدام‌اند؟

استخراج اتریوم توسط الگوریتمی به نام Ethash انجام می‌شود، کارت گرافیک یکی دیگر از ابزار و سخت‌افزارهایی است که برای این استخراج به کار برده می‌شود. زمان موردنیاز هم برخلاف دیگر رمزارزها فقط ۱۲ ثانیه طول می‌کشد.

امروزه، یکی از معروف ترین گزینه‌های استخر استخراج اتریوم، Ethermine است. این استخر به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ناشناس بمانند.

معرفی نرم افزار‌های استخراج اتریوم

درست مثل همه ارزهای دیجیتال رایج و ارزشمند، لیست طولانی از گزینه‌های نرم افزار برای انتخاب وجود دارد. بدون آزمایش کردن، راهی مطمئن برای جداسازی بهترین‌ها از بقیه وجود ندارد.

برای موفقیت کارران، ما وظیفه خود دانستیم تا بهترین‌ نرم افزار استخراج اتریوم را به شما ارائه دهیم.

۱-  ETHminer

همانطور که از نام آن مشخص است، ETHminer یک نرم افزار استخراج است که برای استخراج اتریوم طراحی شده است و در حال حاضر از Linux ،Mac و Windows پشتیبانی می‌کند. حتماً نرم افزاری را که با دستگاه شما مطابقت دارد، بارگیری کنید.

علاوه بر اتریوم، می‌توانید از ETHminer برای استخراج کوین‌های مبتنی بر الگوریتم Ethash از جمله Expanse Ellaism ،Metaverse ،Musicoin ،Pirl، اتریوم کلاسیک و غیره استفاده کنید.

ETHminer یک نرم افزار خط فرمان است. این بدان معنی است که شما آن را از کنسول Linux یا خط فرمان Windows راه اندازی می‌کنید، یا می‌توانید با استفاده از فایل دسته ای cmd / Windows یا اسکریپت Linux Bash میانبرهایی برای خطوط فرمان از پیش تعیین شده ایجاد کنید.

۲- CGMiner

این برنامه که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، به دلیل سازگاری با سه سخت افزار مختلف استخراج: ASIC ،FPGA و GPU، همچنان یکی از محبوب ترین گزینه های نرم افزار استخراج است که امروزه در دسترس است. CG miner یک ماینر منبع باز اتریوم است که با زبان C نوشته شده و دارای پشتیبانی و باینری برای روترهای OpenWrt ،RPi و موارد دیگر است.

از دیگر مزایایی که از CGMiner بهره مند خواهید شد، توانایی مقیاس گذاری با سرعت هش به دلخواه خود با تأخیر صفر، قابلیت رابط از راه دور و تشخیص پیشرفته بلوک های جدید است. این نرم افزار برای مک، لینوکس و ویندوز در دسترس است.

۳- BitMinter

نرم افزار Bitminter یک رابط گرافیکی کاملاً واضح و همچنین اتصال سریع به استخر استخراج Bitminter به کاربران خود ارائه می‌دهد. استخر استخراج Bitminter که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، با بیش از ۴۵۰،۰۰۰ حساب کاربری ثبت شده با طولانی ترین استخرهای استخراج در حوزه ارز دیجیتال است.

حتی بهتر است، برخلاف CGMiner BitMinter نیازی به نصب ندارد زیرا عملکرد آن بر اساس پروتکل راه اندازی شبکه جاوا (JNLP) است. می‌توانید آن را روی سخت افزارهای استخراج مانند ASIC ،FPGA و GPU اجرا کنید و همچنین با Mac ،Linux و Windows سازگار است.

۴- Claymore

اگر به دنبال کارآمدترین نرم افزار استخراج اتریوم هستید، claymoredualminer را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد بدون تأثیر بر سرعت استخراج، با هر نرخ هش مقیاس بندی کنید.

Claymore همچنین اخیراً یک نسخه V12.0 به روزرسانی کرده است که نرخ بهره استخراج دوگانه را از ۲ درصد به ۱ درصد کاهش می‌دهد. این نسخه همچنین کارت های ۳ و ۲ گیگابایتی با سود صفر را ارائه می‌دهد. گفته شده که Claymore dual miner در Mac اجرا نمی‌شود و در حال حاضر فقط تحت Linux و Windows کار می‌کند. اما هم از کارتهای Nvidia و AMD پشتیبانی می‌کند.

کوین های دیگری که می‌توانید با استفاده از این برنامه استخراج کنید شاملSiacoin ،Lbry ، Decred و Pascal است.

۵- WinETH

اگر در دنیای استخراج رمزنگاری تازه وارد هستید و به دنبال ساده ترین نرم افزار استخراج اتریوم هستید، WinETH را بررسی کنید.

این نرم افزار براساس ETHminer است که ما اخیراً بررسی کردیم، اما WinETH درک ساده تر و آسان تر GUI همراه با الگوریتم “هوشمند” را به کاربران خود ارائه می‌دهد که تنظیماتی را ارائه می‌دهد که عملکرد بهینه را بر روی سخت افزار کاربران جدید تضمین می‌کند.

همانطور که از نام آن مشخص است، WinETH فقط با دستگاه های ویندوز سازگار است و می‌توانید آن را در فروشگاه برنامه Windows 10 پیدا کنید.

۶- Minergate

نرم افزار Minergate اولین نرم افزار استخراج بود که استخراج ادغام شده را ارائه می‌دهد، این بدان معناست که همزمان دو کوین مختلف استخراج می‌کنید بدون اینکه میزان هش برای کوین اصلی کاهش یابد. این برنامه حتی به شما اطلاع می‌دهد که کدام کوین ها در حال حاضر بیشترین سود را در بازار دارند.

علاوه بر اتریوم، می‌توانید از Minergate برای استخراج کوین های دیگر مانند لایت کوین، Zcash، مونرو، Dash، اتریوم کلاسیک، بیت کوین و همچنین ارزهای دیجیتال نه چندان معروف مانند Infinium-8، Aeon ،FantomCoin و Moneta Verde استفاده کنید که از بیش از ۱۵ کوین مختلف پشتیبانی می‌کند.

سه نکته مهم دیگر که باید توجه داشته باشید: MinerGate به کاربران خود پشتیبانی ۲۴/۷ قابل اعتماد ارائه می‌دهد، دارای بخش سؤالات متداول مفصلی است و در حال حاضر از زبانهای مختلف (چک، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، چینی، انگلیسی و غیره) پشتیبانی می‌کند.

۷- BFGMiner

BFGMiner دقیقاً مانند CGMiner به زبان C نوشته شده است که به آن امکان می‌دهد روی پلتفرم های مختلف از جمله Mac Linux و Windows اجرا شود. نرم افزار استخراج مدولار آن همچنین با ASIC و FPGA سازگار است.

برخی از مزایایی که در صورت انتخاب BFGMiner از آن بهره مند خواهید شد. توانایی استخراج همزمان بسیاری از کوین های رمزنگاری و هش در الگوریتم های معروف استخراج خود مانند SHA256D و Scrypt است. همچنین امکان کنترل سرعت فن، نظارت کامل و اورکلاک یکپارچه را دارد.

۸- Geth

این راه حل استخراج از آنجا که توسط خود تیم اتریوم توسعه یافته است، همان استخراج کننده اصلی اتریوم محسوب می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال یک راه حل مطمئن هستید، این نرم افزار مناسب شماست.

این برنامه به شما کیف پول می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد تاریخچه بلوک‌ها را مشاهده کنید، قراردادهایی ایجاد کنید و وجوه را بین آدرس‌های مختلف انتقال دهید. توسعه دهندگان اصلی نیز به طور مداوم به روزرسانی های بدون اشکال را منتشر می‌کنند. در حال حاضر با iOS ،Linux و Windows سازگار است.

۹- EasyMiner

EasyMiner یک نسخه گرافیکی منبع باز از BFGMiner و CGMiner است که به طور خاص برای شما ایجاد شده و از استخراج در پلتفرم های استخراج اتریوم مبتنی بر خط فرمان بیزار است.

کار آسان، به لطف رابط کاربری مرتب و منظم، EasyMiner تجزیه و تحلیل و آمار واقعی در مورد عملکرد استخراج شما مانند درآمد بالقوه، کل سهام در ساعت گذشته، قابل قبول / نامعتبر، نرخ هش و غیره، را ارائه می‌دهد.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال دیگری از جمله لایت کوین و بیت کوین را استخراج کنید.

۱۰- Miner-Server

با گذشت سال ها، استخراج ابری به یک روند رایج در حوزه رمزنگاری تبدیل شده است. به لطف این واقعیت که هر کسی می‌تواند بدون نیاز به سرمایه گذاری در تراشه های ASIC فوق العاده گران قیمت، آن را امتحان کند. به نظر می‌رسد نرم افزاری که مورد علاقه ی باشد، Miner-Server نرم افزار استخراج اتریوم برای شما است.

Miner-Server چهار برنامه استخراج مختلف دارد و کمترین ویژگی آن ۲۵۰ GH/S است. سه قدرت هش دیگر موجود ۶۰۰ هزار GH/S 240 هزار GH/S و 31 هزار GH/S است.

جمع بندی

همچنین، به یاد داشته باشید که “برنامه‌های استخراج رایگان اتریوم” وجود ندارد. تقریباً تمام استخرهای استخراج حداقل ۱ درصد کامزد برای توسعه دهنده می‌گیرند. اما بالاخره بعضی اوقات برای دریافت نیاز به دادن پول دارید.

نرم افزار‌های استخراج که در بالا ذکر شد از نظر هزاران کاربر بهترین نرم افزار هستند. با این حال، فراموش نکنید که کارایی یک نرم افزار استخراج اتریوم همچنین به کیفیت استخرهای استخراج و سخت افزار‌های استخراج که از آن استفاده می‌کنید، بستگی دارد.

میانگین امتیازات ۴٫۴ / ۵٫ تعداد رای: ۷۴۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *