اخبار ارز دیجیتال

۱۹ میلیارد دلار ارز دیجیتال در اختیار Grayscale است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

Silbert بنیانگذار Grayscale Investments در توئیتر اعلام کرد که این شرکت مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال یعنی به ارزش ۱۹ میلیارد دلار را تحت مدیریت خود دارد.

این مقدار تقریبا سه برابر مقداری است که شرکت در ۱ نوامبر در اختیار داشت و افزایش قابل توجهی را از ۱۵ دسامبر نشان می‌دهد.

Grayscale شش میلیارد دلار به دارایی ارز دیجیتال خود در دو هفته افزود

Grayscale امسال برای بدست آوردن بیت کوین، اتریوم و ارز های دیجیتال برتر بسیار فعال بود. در ۱ نوامبر مقدار ارز دیجیتالی که این شرکت در اختیار داشت و با دلار آمریکا به ارزش ۷٫۶ میلیارد دلار ارزیابی شد.

تا ۱۵ دسامبر این مقدار به ۱۳ میلیارد دلار رسید که نشان می‌دهد در طی دوماه دوبرابر افزایش و رشد داشته است.

اکنون Barry Silbert در توئیتر اطلاع داد که این شرکت مقدار عظیمی از ارز های دیجیتال یعنی ۱۹ میلیارد دلار از ارز های دیجیتال را در اختیار دارد.

به طرز عجیبی، Grayscale خدمات مشتریان جدید را به تعلیق درآورده است.اگرچه  U.Today گزارش داده است که این واقعیت تنها باعث روشن شدن این موضوع شد که مشتریان فعلی آن خواهان بیت کوین بیشتر در قالب سهام GBTC Grayscale هستند.

همچنین Ki Young Ju مدیرعامل CryptoQuant توئیت Barry Silbert را به عنوان نمونه ای از اظهارات خود مبنی بر اینکه ۱۶ درصد از سرمایه بدست آمده توسط بیت کوین اکنون متعلق به موسسات مالی است، به اشتراک گذاشت.

ارزش بدست آمده نه با استفاده از جدیدترین قیمت معامله شده یک دارایی بلکه با قیمت کوین در آخرین حرکت (انتقال) محاسبه می‌شود.

Grayscale توسط Peter Schiff مورد انتقاد قرار می‌گیرد

اخیراً، پیتر شیف، منتقد مشهور بیت کوین و طرفدار طلا، به شدت به Greyscale به دلیل بازگرداندن تبلیغات تلویزیونی “Drop Gold” او را مورد انتقاد قرار داد.

او همچنین CNBC را به دلیل فروش Grayscale در زمان تبلیغ و در نتیجه یک طرفه بودن برنامه درباره بیت کوین با دعوت از فقط ارتقا دهندگان بیت کوین به برنامه های تلویزیونی خود، شرمنده نمود.

شیف تا زمانی که بیت کوین در حال افزایش است از Grayscale به عنوان “بزرگترین خریدار بیت کوین” یاد می‌کند.

MicroStrategy یکی دیگر از شرکت های بزرگ (و یک شرکت تجاری عمومی) است که امسال بیش از یک میلیارد دلار به بیت کوین اختصاص داده است.

در مجموع ۶۵۰ میلیون دلار از این مبلغ از سرمایه گذاران برای همین منظور جمع شده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *