آموزش سرمایه گذاری

۴ دلیل برای سرمایه گذاری در ICP

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در حال حاضر ممکن است قیمت لحظه‌ای افراد زیادی را به سرمایه گذاری در ICP جذب کند. دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد سرمایه گذاری در این رمزارز در بلند مدت ارزشمند است. همیشه قبل از سرمایه گذاری در رمز ارز‌ها و انجام کار‌های مالی تحقیقات کاملی انجام دهید، زیرا قزار نیست این مقاله یک توصیه سرمایه گذاری باشد.

دلایل ارزشمند بودن سرمایه گذاری در ICP عبارتند از:

تمرکز رمز ارز ICP بر روی شرکت‌ها

فن‌آوری‌ بلاک چین و عدم تمرکز می‌تواند باعث برتری رمز ارز ICP شود. این فن‌آوری‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا راه حل‌، نرم افزار و زیرساخت‌های جدیدی را ایجاد کنند. در مورد ارز دیجیتال ICP، تمرکز زیادی بر بخش سازمانی وجود دارد. تیم فن‌آوری ICP زیرساخت اطلاعات فعلی را گران و ناکارآمد می‌دانند. علاوه بر این، راه حل‌های موجود اغلب فاقد امنیت و مهارت هستند.

با استفاده از لوریج ارز دیجیتال ICP، شرکت‌ها می‌توانند زمان بیشتری را صرف ایجاد محصولات به جای اصلاح کنند. این مجموعه فن‌آوری با داشتن نرم افزار خودمختار، امنیت پیش فرض و کاهش پیچیدگی، فرصت‌های بی شماری را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک فراهم می‌کند. علاوه بر این، رمز ارز ICP به جای اعتماد به اجزای مستقل، هر آنچه را که یک شرکت برای موفقیت و دستیابی به مخاطبان جهانی نیاز دارد، ارائه می‌دهد.

کیف پول مناسب ICP

همه‌ی رمز ارز‌ها برای حفظ امنیت دارایی خود به کیف پول بومی نیاز دارند. برای دارندگان ICP، کیف پول Plug شاید مناسب باشد. این کیف پول می‌تواند توکن‌های ICP را ذخیره کرده و به هر برنامه ساخته شده روی رایانه وارد شود. علاوه بر این، Plug دسترسی به چرخه‌ها، سایر توکن‌ها را فراهم می‌کند و در ماه‌های آینده عملکرد بسیار بیشتری را ارائه خواهد کرد.

اگرچه کیف پول فقط در مرحله انتشار آلفا است، اما با مرورگرهای کروم، فایرفاکس و Chromium سازگار است. متاسفانه هنوز نمی‌توان Plug را از فروشگاه‌های رسمی مرورگرها دانلود کرد، اما کاربران می‌توانند آن را در گیت هاب (GitHub) پیدا کنند. این کیف پول ظاهری شبیه متامسک (MetaMask) دارد و فقط مخصوص رمز ارز ICP است. این کیف پول همچنین از شناسه‌های اصلی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند کدام برنامه‌ها و توکن‌ها را می‌خواهند به شناسه‌های خاص لینک دهند.

ICP بودجه کافی برای ادامه پیشرفت دارد

برخلاف سایر رمز ارز‌ها، ارز دیجیتالICP بودجه کافی دارد. Dfinity، تیم مسئول ایجاد رمز ارز ICP، از طریق بنیاد DFINITY صندوق سرمایه گذاری، آندرسن هوروویتز و PolyChain Capital را به این پروژه جذب کرد. در آخرین کمک مالی که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، ۱۰۲ میلیون دلار جمع آوری کرد. پیش از این، بنیاد DFINITY حدود ۶۱ میلیون دلار جمع آوری کرده بود که مجموع آن از سال ۲۰۱۵ به بیش از ۱۹۵ میلیون دلار رسیده است.

این مبلغ زیادی برای حفظ بودجه توسعه یک مجموعه فن‌آوری با هدف رقابت با AWS آمازون است. رمز ارز ICP به جای اینکه اکوسیستم خود را از طریق روش‌های سنتی اندازه گیری کند، در کنار اینترنت و پهنای باند کلی آن مقیاس بندی می‌کند. یک رویکرد انقلابی که به سرعت از طریق این بودجه از بین می‌رود، اما هنوز انداز پتانسیل فوق العاده ای دارد.

متقاعد کردن توسعه دهندگان برای ساخت و ایجاد رمز ارز ICP

اگرچه به نظر می‌رسد که بسیاری از پروژه‌ها بر اساس فن‌آوری ICP ساخته شده‌اند، اما همیشه کارهای بیشتری برای توسعه وجود دارد. ایجاد زیرساخت غیرمتمرکز برای جایگزینی راه حل‌های ابری سنتی کار ساده‌ای نیست و به تحقیق و توسعه نیاز دارد. با این حال، توسعه دهندگان در حال ساخت این برنامه برای ایجاد برنامه‌های جدید غیرمتمرکز هستند. به عنوان مثال می‌توان به District ،OpenChat ،Fleek و سایر موارد اشاره کرد.

با فرض پایدار بودن نرخ توسعه، این پروژه می‌تواند به رشد و تکامل خود ادامه دهد. فن‌آوری موجود امروزه به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا ایده‌های زیادی را در مورد محتوای اصلی خود کشف کنند. اگر در سال‌های آینده ICP بتواند پاسخگوی جمعیت توسعه دهنده سازمانی باشد، موارد هیجان انگیزی را مشاهده خواهیم کرد. اینکه آیا این موارد بر قیمت و سرمایه گذاری در ICP تأثیرگذار است، هنوز مشخص نیست.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *