اخبار ارز دیجیتال

احراز هویت در بایننس برای تمامی کاربران اجباری شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بر اساس اعلامیه صرافی بایننس در تاریخِ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ از این به بعد کاربران باید احراز هویت خود را تا سطح پیشرفته تکمیل نمایند.

کاربرانی که احراز هویت خود را به صورت کامل انجام ندهند تنها می‌توانند برداشت‌های روزانه را انجام دهند و قادر به معامله و واریز نخواهند بود.

در صورتی که این محدودیت‌ها اعمال شود و کاربران نتوانند احراز هویت را تکمیل نمایند، تنها قادر خواهند بود سفارشات خود را کنسل کنند، پوزیشن‌های خود را ببندند و با توجه به میزان سقف برداشت روزانه، دارایی‌ها را به کیف پول دیگری منتقل نمایند.

این نوع احراز هویت نیازمند ارسال تصویر مدارک شناسایی است. این شرایط برای کاربران جدید بلافاصله و برای کاربران فعلی تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) اعمال می‌شود.

بر همین اساس از آنجا که کاربران ساکن ایران به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند در بایننس احراز هویت کنند، دیگر قادر نیستند در بایننس معامله انجام دهند.

با توجه به تصمیم صرافی بایننس، دارایی کاربران در خطر نخواهد بود و کاربران ایرانی در صورت ارائه مدارک هویتی به بایننس، امکان برداشت دارایی خود را خواهند داشت. اما ایرانیان دیگر امکان فعالیت در صرافی بایننس و استفاده از خدمات آن را نخواهند داشت.

مطلب مرتبط: سقف برداشت صرافی بایننس کاهش یافت

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *