اخبار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری نووگراتز و انگرمایر در کریپتو

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مایک نووگراتز ( Mike Novogratz) و کریستین انگرمایر (Christian Angermayer) قصد سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در دنیای کریتو را دارند.

شرکت Cryptology Asset Group در سطح جهانی به دنبال کسب و کار مرتبط با بلاک چین و رمز ارز خواهد بود.

Cryptology Asset یک شرکت سرمایه گذاری اروپایی که توسط مایک نووگراتز و کریستین انگرمایر (Christian Angermayer) تاسیس شده و در تلاش است طی دو سال آینده حدود ۱۰۰ میلیون دلار به صندوق‌های سرمایه گذاری رمز ارز‌ها واریز کنند.

بر اساس اعلامیه مطبوعاتی روز پنجشنبه در تاریخِ ۶ خرداد ۱۴۰۰، گروه دارایی ارز دیجیتال رویکردی کارآفرینانه برای جذب سهام صندوق‌های خود در پیش خواهد گرفت و برای اولین بار توجه بیشتری به صندوق‌های ارز دیجیتال از سوی مدیران نوظهور جلب خواهد داشت.

طبق گفته انگرمایر که یک کارآفرین فین تک و رمز ارز است، این شرکت در سطح جهانی سرمایه گذاری خواهد کرد و سهام عادی خود را برای کسب و کار‌های مربوط به کریپتودر نظر خواهد گرفت.

به طور خاص، شرکت Cryptology به مشتریان خرده فروشی و مشتریان نهادی سهام نقدینگی مانند پیشنهاد ارتباط غیرمستقیم با صرافی را BULLISH ارائه می‌دهد.

مدیر عامل Cryptology، پاتریک لوری (Patrick Lowry) گفت: “چشم انداز ما همکاری نزدیک با صندوق های سهام است و به خرده فروشان امکان دسترسی به شبکه و تجربیات گسترده و همچنین سرمایه گذاری مشترک در کنار شرکت های نوپای بلاک چین و رمز ارز‌ها را می‌دهد.”

این شرکت به طور عمومی در چندین بورس سهام آلمان تحت عنوان (CAP: GR) ذکر شده و طی سال گذشته ۲۷۳٪ رشد کرده است.

آخرین تعهد Cryptology نشانه دیگری از علاقه سرمایه گذاران حرفه‌ای به فضای کریپتو است.

طی سه سال گذشته، Cryptology مبلغ سرمایه گذاری شده را از ۲۷ میلیون یورو (۹/۳۲ میلیون دلار) به ۴۵۰ میلیون یورو (۵۴۳ میلیون دلار) تبدیل كرده است.

قصد شرکت Cryptology از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری جلب توجه به سوی رمز ارز‌ها است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *