اخبار ارز دیجیتال

همکاری صرافی AAX با Animoca Brands

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)
  • صرافی ارز دیجیتال AAX از Animoca Brands پشتیبانی می کند.
  • صرافی AAX امکان واریز و برداشت برای توکن های REVV،TOWER و GMEE را می دهد.
  • جفت های معاملاتی نقطه ای GMEE/USDT، REVV/USDT و TOWER/USDT در ساعت ۰۹:۰۰ UTC در ۳۰ دسامبر افتتاح خواهند شد.

Animoca Brands، یک شرکت برای بازی های بلاک چین، اکنون توسط صرافی رمزنگاری AAX، اولین صرافی که از استاندارد ساتوشی (SATS) برای پذیرش بیت کوین استفاده می کند، پشتیبانی می شود. این همکاری به Animoca Brands امکان می‌دهد تا برخی از توکن‌های بازی بلاک چین با عملکرد برتر خود را در صرافی مانند $REVV$ ،TOWER و $GMEE فهرست کند.

بن کاسلین، رئیس تحقیقات و استراتژی AAX توضیح داد:

Animoca Brands یکی از هیجان‌انگیزترین و آینده‌نگرترین برندهایی است که فرهنگ و تمرین پیرامون ایده Web 3.0 را شکل می‌دهد.

کاسلین افزود که آنها از حمایت از اهداف Animoca Brands خوشحال هستند.

«آنچه Animoca Brands را متمایز می کند تعهد اثبات شده آنها به ایجاد محیطی است که در آن نسل جدید و جدید گیمرها، کارآفرینان، تولیدکنندگان محتوا و توسعه دهندگان بتوانند خلاق باشند، هویت بسازند، مالکیت را ایمن کنند و در اقتصادهای خرد مجازی مشارکت کنند. قابلیت کاربرد در دنیای واقعی او گفت، ما خوشحالیم که یک قرار گرفتن در معرض غنی و متنوع را به پروژه‌های امیدوارکننده آنها ارائه می‌کنیم و به توسعه بازار پیچیده‌تر در اطراف متاورس نوظهور کمک می‌کنیم.»

Animoca Brands همچنین بانی برخی از عناوین بازی برای کسب درآمد مانند REVV Motorsport، REVV Racing، The Sandbox، Phantom Galaxies و Tower Experiment است. این شهرتی که Animoca Brands به دست آورد می تواند به AAX کمک کند تا به هدف خود تبدیل شود تا به یک نیروی محرکه اصلی در اکوسیستم رو به رشد دنیای GameFi تبدیل شود.

از سوی دیگر، AAX قبلا سپرده‌ها و برداشت‌های خود را برای رمزارزهایی مانند $REVV$ ،TOWER و $GMEE باز کرده است. با این حال، جفت معاملات نقطه ای GMEE/USDT، REVV/USDT و $TOWER/USDT در ساعت ۰۹:۰۰ UTC در ۳۰ دسامبر در دسترس خواهند بود.

معرفی Animoca Brands

Animoca Brands یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر با مجموعه گسترده ای است که در معرض پویایی وب ۳٫۰ و به ویژه بازی های بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز است. این سهام که اخیراً توسط ASX از بورس خارج شده‌اند، در بازارهای خصوصی افزایش یافته و اخیراً بیش از ۵ میلیارد دلار ارزش دارند. بخشی از دلیل وجود فرصت در اینجا، به این دلیل است که اطلاعات رسمی محدودی وجود دارد. تحلیل ما بر تحقیقات صنعت، اطلاعات اختصاصی و برخی مفروضات قیاسی متکی است.

صرافی ارز دیجیتال AAX 

AAX اولین صرافی دارایی دیجیتال در جهان است که از فناوری LSEG پشتیبانی می کند. با ارائه معاملات OTC، لحظه ای و آتی، معاملات بسیار ایمن، عمیق و با تأخیر بسیار کم را در طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال با دقت انتخاب شده امکان پذیر می کند.

در واقع صرافی AAX بستری برای معاملات نقدی و آتی ارزهای رمزپایه و توکن ها است. یک سرویس یکپارچه برای تبادل سریع فیات به کریپتو وجود دارد. بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش، ترون، BAT و ده ها دارایی دیگر در بورس معامله می شوند. شما می توانید وجوه را به USD، CNY، HKD، KRW، EUR، TRY، TWD و SGD سپرده گذاری کنید.

لوریج x100 برای معاملات آتی در دسترس است. پورسانت نقطه ای ۰٫۰۶٪ / ۰٫۱٪ برای میکر/تیکر است. کمیسیون برای بازار آتی ۰٫۰۲٪ / ۰٫۰۴٪ برای میکر/تیکر است. کمیسیون ها ثابت هستند، اما می توان با معامله با توکن AAB و از طریق پاداش به صورت تخفیف از اتحادیه فروشندگان، آنها را کاهش داد. صرافی دارای یک برنامه ارجاع یک سطحی و برنامه های سرمایه گذاری (استیکینگ) با سپرده های ثابت و قابل انعطاف است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *