اخبار ارز دیجیتال

تاریخ اجرای هاردفورک لندن اتریوم اعلام شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده:

  • تاریخ اجرای هاردفورک لندن برای کمتر از یک ماه دیگر اعلام شد.
  • اجرای هاردفورک لندن می‌تواند به طور قابل توجهی ارزش بازار توکن NFT را تا حدود ۱۰ برابر افزایش دهد.

دومین رمز ارز برتر جهان (ETH) طی ۲۴ ساعت گذشته ۴/۸۳٪ افزایش یافت و بار دیگر از قیمت ۲۳۰۰ دلار عبور کرد. در زمان انتشار این خبر قیمت اتریوم ۲۳۸۹ دلار و ارزش بازار آن ۲۷/۶۹۷ میلیارد دلار است.

افزایش اخیر قیمت اتریوم در حالی است که تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه دهنده شبکه اتریوم، تاریخ اجرای هاردفورک لندن بلاک چین اتریوم که مدت‌ها در انتظار اجرای آن هستیم را ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر با بلوک ۱۲،۹۶۵،۰۰۰ اعلام کرد.

یک جدول زمانی خوش بینانه است؛ زیرا بیکو گفت: اکثر مشتریان قبلاً این زمان را تأیید کرده‌اند. علاوه بر این، انتظار نداریم که دوباره با اعتراض جدی مواجه شویم. با این حال، تاریخ دقیق بروز رسانی باید در جلسه‌ جمعه آینده (۲۵ تیر ۱۴۰۰) نهایی می‌شود.

توییت اجرای هاردفورک لندن

هاردفورک لندن بخشی از نقشه راه است که منجر به اجرای الگوریتم اثبات سهام اتریوم ۲ می‌شود. قبل از تصمیم گیری در مورد نسخه نهایی، توسعه دهندگان با موفقیت هاردفورک لندن را در شبکه‌های آزمایشی Ropsten و Goerli اجرا کرده‌اند.

مطلب مرتبط: مقایسه ی اثبات کار و اثبات سهام

تغییرات عمده با اجرای EIP-1559

مطابق با تغییرات پیشنهادی، هاردفورک لندن ۵ پروپوزال بهبود شبکه اتریوم (EIP) را به ارمغان می‌آورد. مهمترین مورد در میان آنها اجرای EIP-1559 است.

EIP-1559 مدل جدیدی از گَس اتریوم (هزینه شبکه اتریوم) را ارائه می‌دهد که باعث جلوگیری از بوجود آمدن تورم در بلاک چین اتریوم شود. این یک ساختار “هزینه پایه” را به منظور کنترل افزایش سریع هزینه گَس ETH معرفی می‌کند. ماینر‌های اتریوم با اجرای EIP-1559 مخالفت کرده اند؛ زیرا این پروژه قصد دارد بخشی از هزینه‌ی گَس را که مربوط به درآمد ماینر‌ها است کاهش دهد.

با این حال، این تصمیم از سوی سرمایه گذاران، تریدر‌های اتریوم و همچنین کاربران DeFi (دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز) که معاملات عمده‌ای را در بلاک چین اتریوم انجام می‌دهند، مورد استقبال قرار گرفته است.

با افزایش زمان مورد نیاز برای استخراج یک بلوک جدید در شبکه اتریوم، استخراج را پیچیده‌تر می‌کند و در نتیجه باعث کاهش سود استخراج اتریوم می‌شود. این مکانیسم سختی استخراج در بلاک چین اتریوم را به شدت افزایش می‌دهد. بنابراین، هنگامی که الگوریتم اثبات سهام اتریوم ۲ جایگزین شود، الگوریتم اثبات کار مسدود می‌شود.

مطلب مرتبط: معرفی ۱۰ نرم افزار استخراج اتریوم

انتظارا می‌رود که اجرای هاردفورک لندن می‌تواند به طور قابل توجهی ارزش بازار توکن NFT را حدود ۱۰ برابر افزایش دهد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *