اخبار ارز دیجیتال

یک پیروزی دیگر برای ریپل در مقابل SEC

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پیروزی دیگری برای ریپل در مقابل SEC (کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا) رقم خورد. در تاریخِ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ دادگاه آمریكا درخواست SEC برای دسترسی به ارتباطات حقوقی داخلی ریپل در مورد فروش توكن‌های XRP را رد كرد.

در یک پیروزی دیگر برای یپل در مقابل SEC، قاضی دادگاه پیشنهاد SEC مبنی بر دسترسی به اطلاعات داخلی در مورد فروش توکت‌های ریپل را رد کرد. در نتیجه، قیمت توکن XPR طی ۲۴ ساعت افزایش یافت.

پیشنهاد SEC مبنی بر دسترسی به اسناد داخلی فروش XRP رد شد

در اوایل می ۲۰۲۱، SEC از دادگاه خواست که ریپل را موظف به تهیه کلیه اسناد مربوط به ارتباطات حقوقی و داخلی کند که آیا فروش توکن XRP این شرکت با قانون اوراق بهادار فدرال سازگار است یا خیر.

با این حال، سارا نتبورن (Sarah Netburn) قاضی ایالات متحده طرف ریپل را گرفته است. طبق حکم این آخر هفته، قاضی درمورد پیشنهاد SEC رأی داد.

قاضی نتبورن با اشاره به امتیاز وکیل-مشتری، که ریپل برای دفاع از آن استفاده کرده است، گفت که هدف از این کار “تشویق ارتباط کامل و صریح بین وکلا و موکلان آنها و در نتیجه گسترش منافع عمومی بیشتر در رعایت قانون و اجرای عدالت است. “

اگرچه در موارد خاص می‌توان از این امتیاز چشم پوشی کرد، قاضی گفت این مورد نبرد حقوقی بین ریپل و SEC نیست.

” پیشنهاد SEC رد می‌شود. اگر در تاریخ دیگری، ریپل حسن نیت خود را مطرح کند یا با حمایت‌های خود در دفاع از اعلامیه عادلانه اعتماد کند، شاکی می‌تواند مجدداً درخواست خود را به دادگاه ارائه دهد.

جرمی هوگان (Judge Netburn)، وکیل دادگستری، تصمیم دادگاه را “بسیار مهم” توصیف کرد؛ زیرا هدفی که SEC می‌خواست به آن برسد را مسدود کرده است.

واکنش XRP با افزایش ناگهانی قیمت همراه بود

قیمت ریپل که به دلیل شکایت اولیه SEC به شدت کاهش یافت، بلافاصله پس از آخرین تحولات واکنش نشان داد. به دنبال دو پیروزی قبلی ریپل، توکن بومی به شدت صعود کرد و این افزایش در ۲۴ ساعت اتفاق افتاد.

مطلب مرتبط: اولین پیروزی ریپل در برابر SEC

ریپل پیش از این، با قیمت زیر ۰/۹ دلار معامله شد. در نتیجه، به بالاترین ارزش ۴ روزه‌ یعنی ۱ دلار رسید.

براساس CoinMarketCap، ریپل با بیش از ۴۶ میلیارد دلار ارزش بازار، از دوج کوین (Dogecoin) به عنوان ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار پیشی گرفت.

نمودار قیمت ریپل پس از پیروزی ریپل در مقابل SEC

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *