اخبار ارز دیجیتال

افزایش ۲۲ درصدی کاردانو پس از اضافه شدن به کوین بیس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده

  • صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) توکن کاردانو ADA را به لیست خود اضافه کرد.
  • افزایش ۲۲ درصدی کاردانو پس از اضافه شدن به کوین بیس

کوین بیس پرو (Coinbase Pro) قبل از شروع معاملات ۱۸ مارس، آدا (ADA) را به لیست خود اضافه کرد و خرید و فروش این دارایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

لازم به یادآوری است که توکن ADA تنها در Coinbase Pro در دسترس خواهد بود و این ارز در Coinbase.com و سایر نرم‌افزارهای موبایلی آن عرضه نشده است.

صرافی ارز دیجیتال Coinabse بزرگ‌‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در آمریکا در تاریخِ ۱۶ مارس اعلام کرد: توکن کاردانو را به نسخه Coinbase Pro اضافه خواهد کرد. قابلیت واریز این رمز ارز به پلتفرم راه‌اندازی شده است و می‌توانید از ۱۸ مارس به بعد معاملات خود را آغاز کنید.

افزایش 22 درصدی کاردانو پس از اضافه شدن به کوین بیس

معاملات در این صرافی به شرطی آغاز می‌شود که شرایط نقدینگی فراهم باشد. به این معنا که ارز دیجیتال ADA به اندازه کافی در این پلتفرم عرضه شود. 

علاوه بر این صرافی ارز دیجیتال Coinbase Pro در ابتدا برای برداشت توکن آدا تنها از آدرس‌های بروز رسانی Shelley پشتیبانی می‌کند. به زودی پشتیبانی کامل از تمام آدرس‌ها فراهم می‌شود.

همچنین بروز رسانی شبکه کاردانو منجر به افزایش قیمت این رمز ارز شد. ارز دیجیتال کاردانو فقط در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲٪ افزایش یافته است.

سرمایه گذاران انتظار دارند که با به روزرسانی گوگوئن (Goguen = بروز‌رسانی شبکه کاردانو برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز)  که به زودی عرضه می‌شود، بیش از ۲۲% افزایش یابد.

روند رشد توکن ADA

گوگوئن قصد دارد شبکه کاردانو را به پلتفرمی امن برای برنامه‌های غیر متمرکز dApps (از سوی هیچ شخص ثالثی کنترل نمی‌شود) تبدیل کند. در حال حاضر کاردانو فاقد این ویژگی است.

کوین بیس قصد دارد دارایی‌های بیشتری را به لیست خود اضافه کند.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس چندین دارایی را به لیست خود اضافه کرد. می‌توان به دارایی‌هایی از جمله دارایی‌های مربوط به پروژه دیفای مانند سوشی سواپ (SUSHI) ،Aave (AAVE)، گراف (GRT) و Bancor (BNT) اشاره کرد.

ارزش کاردانو ۹۰ میلیارد دلار ارزیابی شده است. با اضافه شدن توکن آدا به لیست، کاردانو زیر تیک “COIN” قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ارز دیجیتال کاردانو، به عنوان سومین ارز دیجیتال برتر با توجه به ارزش بازار شناخته می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *