آموزش کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال ۲۰۲۲

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اگر تصمیم دارید که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید یا از فعالان این حوزه هستید پس باید بهترین کیف پول ارز دیجیتال را بشناسید. کیف پول های ارز دیجیتال امنیت دارایی های شما را تضمین می کند. همانطور که در معرفی انواع کیف پول ارز دیجیتال علت آشنایی با انواع ولت ها و کاربرد آن ها را مشخص کردیم باید بدانید بهترین ولت ها طبق بیشترین تعداد کاربر، محبوبترین بر اساس بیشترین تعداد استفاده و یا نصب چه کیف پول هایی هستند.  اما برای اینکه با بهترین ولت های ارز دیجیتال آشنا شوید در این مقاله همراه پینگی باشید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اکتبر ۲۰۲۲

برای اینکه امنیت ارزهای دیجیتال خود را افزایش دهید بهتر است بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را بشناسید. در این قسمت ۸ مورد از کیف پول های ارز دیجیتال معرفی شده طبق سایت های investopedia و money که برای نگهداری دارایی های خود می توانید از آنها استفاده کنید را معرفی می کنیم.

کیف پول هزینه بهترین برای فضای ذخیره ابری نوع کیف پول
اکسودوس رایگان

بهترین کیف پول موبایل

دارد

نرم افزاری
تراست ولت رایگان

بهترین کیف پول موبایل برای مبتدیان

ندارد

نرم افزاری
الکتروم رایگان

بهترین کیف پول بیت کوین برای کاربران پیشرفته

دارد نرم افزاری
         
         
لجر نانو اس ۵۹$

کیف پول سخت افزاری با بهترین قیمت

ندارد

سخت افزاری
         

انتخاب های برتر ما برای بهترین کیف پول ارز دیجیتال اکتبر ۲۰۲۲

این کیف پول ها توسط سایت معتبر money ذکر شده است.

کیف پول Coinbase – بهترین برای مبتدیان
MetaMask – بهترین برای اتریوم
TrustWallet – بهترین برای موبایل
Ledger Nano S Plus – بهترین کیف پول سخت افزاری Crypto
Electrum – بهترین کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر
BlueWallet – بهترین کیف پول بیت کوین موبایل
Exodus – بهترین برای دسکتاپ
Crypto.com – بهترین کیف پول deFi

بهترین کیف پول برای بیت کوین در سال ۲۰۲۲

این کیف پول ها توسط سایت معتبر investopedia ذکر شده است.

بهترین برای مبتدیان: Exodus
بهترین برای کاربران پیشرفته بیت کوین: الکتروم
بهترین برای کاربران موبایل: Mycelium
بهترین کیف پول سخت افزاری: Ledger Nano X
بهترین از لحاظ امنیت: Trezor Model T

 

کیف پول اکسودوس Exodus

کیف پول اکسودوس Exodus یک کیف پول نرم افزاری چند ارزی است که می توانید آن را به صورت کاملا رایگان دانلود و بر روی دستگاه اندروید یا iOS خود نصب کنید. این کیف پول یک نسخه دسکتاپ نیز دارد.

رابط کاربری آن ساده است و تجربه معاملات ارزهای دیجیتال را برای شما آسان می کند. یک مزیت اضافه ای که دارد این است که یک صرافی داخلی دارد. این گزینه به شما این امکان را می دهد تا فقط با چند کلیک مستقیما بیت کوین بخرید.

Exodus همچنین از تبدیل کریپتو برای بیش از ۱۰۰ دارایی مختلف پشتیبانی می کند. اگر هنگام استفاده از Exodus با مشکل مواجه شدید، می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته آن کمک بگیرید. در حال حاضر این کیف پول از ۱۵۶ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای اکسودوس معایب اکسودوس

بیت کوین، اتریوم، سولانا، تتر، کاردانو، بایننس کوین

  • تنوع بالای ارزهای دیجیتال
  • دارای صرافی داخلی
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • اپن سورس نیست

تراست ولت Trust Wallet

تراست ولت Trust Wallet اپلیکیشن رسمی کیف پول موبایل بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان است. این کیف پول نرم افزاری از بیش از ۴۰ بلاک چین پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید از آن برای ذخیره عجیب ترین آلت کوین ها استفاده کنید. از استانداردهای پشتیبانی شده توسط تراست ولت می توان به BEP2، BEP20، ERC-20 و ERC-721 اشاره کرد.

اخیرا این کیف پول پشتیبانی از زنجیره هوشمند Binance را نیز اضافه کرده است. این کیف پول، غیرمتمرکز است و اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کند. کلیدهای عمومی و خصوصی را به صورت محلی ذخیره می کند تا از حداکثر امنیت و محافظت از وجوه شما اطمینان حاصل کند.

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

تراست ولت دارای یک مرورگر Web3 داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی با DApps تعامل داشته باشید. همچنین دارای یکپارچگی با Binance DEX است که به لطف آن می توانید صدها هزار توکن را با کارت دبیت یا اعتباری خریداری کنید.

استفاده از این کیف پول آسان است و رابط کاربری بسیار خوبی دارد. این مورد برای مبتدیان مناسب است و به دلیل ویژگی های امنیتی عالی که دارد، اولین قدم های خود را به دنیای رمزارزها و معامله گران پیشرفته و هولدهای طولانی مدت برمی دارند. تراست ولت برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است. این اپلیکیشن در میان کیف پول‌های موبایل ارزهای دیجیتال با بالاترین رتبه در هر دو بازار قرار دارد.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای تراست ولت معایب تراست ولت

بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین، ریپل، دوج کوین 

  • تنوع بالای ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از Dapps
  • پشتیبانی از مرورگر Web3
  • دارای صرافی داخلی
  • غیر کاستدی
  • کیف پول بومی بایننس
  • بدون احراز هویت ۲ مرحله ای

کیف پول الکتروم Electrum

مزایا :

✔️ راه اندازی سریع و آسان
✔️ امنیت بیشتر از سایر کیف پول های گرم
✔️ کارمزد معامله قابل تنظیم
✔️ کیف پول ها به لطف تنظیمات سرور دچار خرابی نمی شوند

معایب :

❌ راه اندازی و رابط برای مبتدیان ایده آل نیست
❌ بدون پشتیبانی مشتری از طریق چت، ایمیل یا تلفن

معمولا معامله‌گران باتجربه ارز دیجیتال به ندرت از کیف پول‌های نرم افزاری استفاده می‌کنند، اما اگر هم استفاده کنند معمولا کیف پول الکتروم Electrum را انتخاب می‌کنند. زیرا این کیف پول یکی از معتبرترین و بهترین کیف پول‌های بیت‌کوین می باشد.

Electrum یک کیف پول نرم افزاری است که در نوامبر ۲۰۱۱، بلافاصله پس از راه اندازی بیت کوین ایجاد شد. این کیف پول اپن سورس است و نتیجه کار بسیاری از توسعه دهندگان بلاک چین است که در طول سال ها به طور فعال در آن مشارکت داشته اند تا آن را به سطح امروزی برسانند.

از نظر رابط کاربری و تجربه کاربری، الکتروم ممکن است به نظر شما مثل این باشد که از یک دهه پیش که توسعه یافته است، هیچ تغییری نکرده است. اگرچه کمی قدیمی به نظر می رسد، اما طرح ساده است و کار مورد نظر خود را کاملا انجام می دهد. با این حال، ممکن است استفاده از آن برای مبتدیان چندان آسان نباشد.

کیف پول الکتروم یکی از بهترین والت های ارز دیجیتال

Electrum به دلیل پایداری و قابلیت اطمینان یک راه حل پیشرو در بین کیف پول های نرم افزاری در نظر گرفته می شود و آن را به انتخاب ترجیحی کاربران پیشرفته بیت کوین تبدیل می کند. Electrum روی سرورهای غیرمتمرکز و اضافی اجرا می شود و تضمین می کند که کیف پول های تولید شده هرگز خراب نمی شوند و کلیدهای خصوصی به طور ایمن ذخیره می شوند.

از نظر امنیت، تمامی تراکنش ها از طریق کیف پول های الکتروم توسط SPV تایید می شوند. کاربران همچنین می توانند کیف پول های استاندارد با احراز هویت دو مرحله ای یا کیف پول های چند امضایی ایجاد کنند. عبارات دانه نیز قابل تنظیم هستند.

این کیف پول به دلیل ویژگی های پیشرفته اش مشهور است. اگرچه فاقد ادغام با یک صرافی رمزنگاری است، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا کارمزد تراکنش‌های سفارشی را تنظیم کنند و بین Segwit و بیت‌کوین قدیمی یکی را انتخاب کنند.

Electrum کاملا رایگان است و با کیف پول های سخت افزاری مانند Trezor و Ledger سازگار است.

به خاطر داشته باشید که الکتروم فقط با بیت کوین کار می کند و پشتیبانی مشتری ندارد.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای الکتروم معایب الکتروم
بیت کوین
  • کارمزد معامله قابل تنظیم
  • سطح امنیت بالاتر نسبت به اکثر کیف پول های نرم افزاری
  • رابط کاربری قدیمی
  • فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی ندارد

کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول متامسک MetaMask یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال برای برنامه‌های مبتنی بر اتریوم است که بیش از ۱ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این برنامه به عنوان افزونه کروم و به عنوان یک برنامه تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است.

متامسک فقط از توکن های اتریوم (ERC-20، ERC-721 و موارد دیگر) پشتیبانی می کند. به عنوان مثال می توان به ETH، EOS، Maker، DAI، LINK و موارد دیگر اشاره کرد. MetaMask حتی از کلکسیونی ها نیز پشتیبانی می کند. همچنین از نظر فنی، شما می توانید بیت کوین را ذخیره کنید، اما باید آن را به شکل مصنوعی آن یعنی WBTC (بیت کوین پیچیده شده در شبکه اتریوم)  بخرید.

استفاده از متامسک بسیار آسان و کاربرپسند است. این کیف پول به مبتدیان علاقه مند به سیستم عامل های DeFi اجازه می دهد تا به راحتی و به طور مستقیم با برنامه های مختلف از طریق مرورگر وب خود بدون به خطر انداختن امنیت تعامل داشته باشند.

کیف پول متامسک

پس از ثبت نام، کیف پول کریپتو یک آدرس کیف پول با یک انبار کلید منحصر به فرد و یک ورود امن ایجاد می کند. گذرواژه‌ها و کلیدهای خصوصی در دستگاه شما تولید و ذخیره می‌شوند، به این معنی که شما کسی هستید که اطلاعات خود را کنترل می‌کنید.

علاوه بر این، MetaMask دارای یک صرافی داخلی است و به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با Apple Pay، یک کارت اعتباری یا دبیت کارت خریداری کنید.

MetaMask اپن سورس است و توسط یک جامعه جهانی از توسعه دهندگان و طراحان علاقه مند به دنیای بلاکچین پشتیبانی می شود.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای متامسک معایب متامسک
بیت کوین، اتریوم، 
  • اپن سورس
  • نگهداری کلیدهای خصوصی در مرورگر
  • برای دسترسی به بلاک چین اتریوم استفاده می شود
  • فقط از توکن های اتریوم و ERC-20 پشتیبانی می کند

کیف پول ترزور تی Trezor T

اگر محدودیتی در بودجه ندارید و بهترین ها را در بین کیف پول های سخت افزاری می خواهید، کیف پول ترزور تی Trezor T بهترین انتخاب است. با حدود ۲۰۰ دلار، هر آنچه را که برای ذخیره ایمن بیش از ۱۶۰۰ ارز دیجیتال نیاز دارید، دریافت می کنید.

به لطف ادغام با صرافی‌های ارز دیجیتالی مانند Shapeshift و Changelly، می‌توانید در حین استفاده معامله کنید. برخلاف اکثر کیف پول های سخت افزاری دیگر، مدل T دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ است که استفاده از آن را بسیار آسان تر می کند.

ترزور تی trezor T

ویژگی های امنیتی چیزی جز دیدنی نیست. کیف پول HD حتی دارای یک اسلات MicroSD است که به شما امکان می دهد کد پین دستگاه را رمزگذاری کنید و از یک لایه محافظت بیشتر در برابر حملات اطمینان حاصل کنید. این دستگاه مجهز به کابل USB نوع C است که به شما امکان می دهد آن را به تلفن یا رایانه خود متصل کنید.

بسیاری از کاربران پیشرفته به دلیل اپن سورس بودن کیف پول ترزور تی Trezor T را به لجر نانو ایکس Ledger Nano X ترجیح می دهند.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای ترزور تی معایب ترزور تی

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، کاردانو، ریپل، مونرو، یونی سواپ

  • رابط کاربری مبتنی بر وب با مبادلات داخلی
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال
  • اپن سورس با مزایای اضافی از پشتیبانی مشتری و جامعه
  • قیمت بالاتر از بقیه کیف پول ها
  • صفحه نمایش لمسی کوچک برای تایپ
  • گیج کننده برای کاربر تازه وارد

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S

اکثر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بدون شک لجر نانو اس را بهترین گزینه برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال در بین کیف پول های سخت افزاری می دانند. شما می توانید یکی از اولین و بهترین کیف پول های رمزنگاری سخت افزاری را تنها با ۵۹ دلار دریافت کنید.

این دستگاه به شکل یک فلش USB عرضه می شود و با صدها ارز دیجیتال سازگار است که می توان آنها را از طریق نرم افزار Ledger Live مدیریت و ردیابی کرد. این کیف پول به دلیل سهولت در استفاده، با کیف پول های نرم افزاری بیت کوین، قابل مقایسه می باشد.

بیش از ۵۰ کیف پول رمزنگاری جداگانه را پشتیبانی می کند و ظرفیت نصب بین ۳ تا ۲۰ برنامه مختلف را دارد. محصول Ledger از عنصر امن گواهی شده استفاده می کند و اولین و تنها کیف پول سرد است که به طور مستقل توسط ANSSI، آژانس امنیت سایبری فرانسه تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با لجر نانو اس

لجر نانو اس Nano S و لجر نانو ایکس Nano X، با سیستم‌عامل سفارشی خود (BOLOS) اجرا می‌شوند. بسته به دیدگاه، این می تواند هم به عنوان یک مزیت و هم به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود. از یک طرف، ادعا می شود که کیف پول های سرد را در برابر حملات مخرب بهتر محافظت می کند و برنامه ها را از یکدیگر جدا می کند، در حالی که از سوی دیگر، سورس و کد آن برای بررسی جامعه دردسترس نیست.

در سال ۲۰۲۰ پایگاه داده لجر مورد حمله هکری قرار گرفت. اگرچه هیچ کوین یا کلید خصوصی گم نشد، اما اطلاعات شخصی کاربرانی که تا ژوئیه همان سال کیف پول های لجر را خریداری کرده بودند به سرقت رفت. این اطلاعات شامل نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و حتی آدرس خانه در برخی موارد می شود.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای لجر نانو اس معایب لجر نانو اس
پولکادات، بیت کوین، دوج کوین، اتم، لایت کوین، ریپل
  • دسترسی به Ledger Live
  • ذخیره سازی ایمن با قیمت پایین
  • نرم افزار اپن سورس با مزایای اضافی از پشتیبانی مشتری و جامعه
  • حداکثر ذخیره سازی سه برنامه
  • بدون قابلیت بلوتوث بی سیم

کیف پول ترزور وان Trezor One

Trezor One دستگاه دیگری در ردیف کیف پول های سخت افزاری برتر موجود و جایگزینی برای لجر نانو اس است. این دستگاه در ژانویه ۲۰۱۴ راه اندازی شد و به کیف پول سخت افزاری اصلی برای ذخیره سازی امن ارزهای دیجیتال تبدیل شد. همچنین اولین کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال است که به‌طور گسترده در دسترس بود و برای چند سال در صدر جدول محبوبیت قرار داشت. با این حال، پس از معرفی Ledger Nano S، Trezor One از سلطنت خلع شد و به دومین کیف پول سخت افزاری کریپتو محبوب تبدیل شد.

از نظر ظاهری این دستگاه جمع و جور است و شبیه یک ماشین حساب کوچک است. با این حال، کمی بزرگتر از لجر نانو اس است ولی بسیار سبک است. این کیف پول سخت افزاری دارای یک نمایشگر کوچک یکپارچه و ظرفیت ذخیره و مدیریت هزاران ارز دیجیتال است. این  کیف پول با ERC-20 سازگار است، به این معنی که حتی عجیب‌ترین آلت‌کوین‌ها را پشتیبانی می‌کند.

کیف پول ترزور وان

ترزور وان Trezor One با اپلیکیشن‌های مختلف و کیف پول‌های ارز دیجیتال موبایل، از جمله Mycelium، MyEtherWallet و TREZOR Wallet سازگار است. این کیف پول اکثر ویژگی های امنیتی مدل T را به اشتراک می گذارد، به همین دلیل است که انتخاب عاقلانه ای حتی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال با سبدهای نسبتا بزرگ است. با این حال، برخلاف مدل T، نمی توان آن را به طور مستقل کنترل کرد و نیاز به اتصال به رایانه یا لپ تاپ دارد.

ارزهای پشتیبانی شده مزایای ترزور وان معایب ترزور وان

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، چین لینک، اولانچ

  • ارزهای دیجیتال را با USD خریداری کنید و آنها را در کیف پول مبادله کنید
  • پشتیبانی از مرورگر وب، سیستم عامل دسکتاپ و اندروید
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ کوین
  • فقط ارزهای دیجیتال انتخابی را می توان با فیات خریداری کرد

کیف پول کوینومی coinomi wallet

کیف پول کوینومی در سال ۲۰۱۴ توسط کارشناسان فناوری بلاکچین راه اندازی شد. به دلیل محبوبیت و امنیت بالا نزد بسیاری از سرمایه گذاران محبوب شد. این کیف پول دیجیتال از بیش از ۱۷۷۰ ارز دیجیتال پستیبانی می‌کند.

علاوه بر خدمات دیگری که این ولت ارائه می‌دهد امکان استیک ارز دیجیتال در ولت کوینومی نیز فراهم شده است و کاربران می‌توانند از طریق این ولت دیجیتال درآمد غیرفعال بدست آورند.

ارزهای پشتیبانی شده

مزایا کیف پول کوینومی

معایب کیف پول کوینومی

بیت کوین، اتریوم، آوالانچ، بایننس کوین و بیش از ۱۷۷۰ رمز ارز دیگر

  •  پشتیبانی از بسیاری ارزهای دیجیتال و ۱۲۵ بلاکچین
  •  صرافی داخلی
  •  کارمزد صفر
  • رابط کاربری آسان
  •  امنیت بالا
  •  پشتیبانی از زبان‌های متعدد
  •  عدم پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی
  •   بسته بودن منبع کدها

کیف پول کیپ کی KeepKey

کیپ کی یک کیف پول ارز دیجیتال است که امنیت دارایی‌های شما را تضمین می‌کند. زمانی که ارزی را در کیف پول کیپ کی نگهداری می‌کنید و قصد انجام تراکنش را دارید باید از طریق OLED و گزینه confirmation تراکنش بررسی و تایید شود.

ارزهای پشتیبانی شده

مزایا کیف پول کیپ کی

معایب کیف پول کیپ‌کی

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و بیش از ۴۰ رمز ارز دیگر

  •  مناسب برای مبتدیان
  • امنیت بالا با ذخیره سازی آفلاین
  • صفحه نمایش لمسی جدید
  • با ارزش برای ذخیره دارایی
  •  پشتیبانی از ارزهای کمتر نسبت به رقبا
  • در صورت گم شدن رمز عبور و عبارت بازیابی دسترسی به کیف پول را از ذست می‌دهید
  •  کیف پول هزینه تراکنش را ارائه نمی‌دهد

کیف پول سیف پل safepal

سیف پل یک کیف پول دیجیتال امن، غیرمتمرکز، رایگان با رابط کاربری بسیار آسان است که از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. با استفاده از ولت سیف پول می‌توانید به مدیریت، ذخیره، معامله، خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

ارزهای پشتیبانی شده

مزایا کیف پول کوینومی

معایب کیف پول کوینومی

آوه، بایننس کوین و بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال

  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ ارزهای دیجیتال و ۱۲۵ بلاکچین
  • قیمت مناسب
  •  بی سیم
  • عدم امکان دستکاری

 

  • در حال حاضر از ارزهای دیجیتالی مانند ایاس و مونرو و لایت کوین پشتیبانی نمی‌کند

کیف پول کول ولت CoolWallet

کیف پول های دیجیتال به یک دنیای پر رقابت در بازار این روزهای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها قصد دارند کیف پول برتر بعدی را روانه بازار کنند. سیف پول یک کیف پول سخت افزاری است که امنیت بالایی را ارئه می‌دهد.

این کیف پول با طراحی بی نظیر و تنها از طریق اتصال بلوتوث قابل استفاده است.  همچنین مجهز به یک صرافی داخلی برای معامله ارزهای پشتیبانی شده است.

ارزهای پشتیبانی شده

مزایا کیف پول کول ولت

معایب کیف پول کول ولت

بیت کوین، اتریوم، توکن های ERC20، توکن های BEP-20، توکن های TRC-20

  • سبک و عملکرد منحصر به فرد
  • اتصال رمزگذاری شده
  • ذخیره سازی آفلاین؛ امنیت بالا
  • رابط کاربری آسان

 

 

  • بسته بودن منبع کدها
  • تعداد کم ارزها نسبت به رقبا

کیف پول الیپال Ellipal

کیف پول الیپال یک ولت سخت افزاری است که هدف آن عدم نیاز به دنیای بیرون است. این ولت از هیچ سیبمی برای اتثال استفاده نمی‌کند و در عوض با استفاده از دوربین و کد QR امکان اتصال کیف پول انجام می‌شود.

ارزهای پشتیبانی شده

مزایا کیف پول الیپال

معایب کیف پول الیپال

بیت کوین، اتریوم  کلاسیک، توکن های ERC20، دوج کوین، توکن های TRC-10، تتر و چند رمز ارز دیگر

  • سبک و عملکرد منحصر به فرد
  • اتصال رمزگذاری شده
  • ذخیره سازی آفلاین؛ امنیت بالا
  •  رابط کاربری آسان

 

 

  • بسته بودن منبع کدها
  • تعداد کم ارزها نسبت به رقبا

 

جمع بندی

شناسایی بهترین کیف پول ارز دیجیتال فرایندی است که به نیازها و امکانات کاربر بستگی دارد. بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای معامله گر روزانه، سرمایه گذار بلندمدتی که از آن به عنوان حساب پس انداز استفاده می کند، یا فردی که در زندگی روزمره خود با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین یا بیت کوین کش پرداخت می کند، ممکن است بسیار متفاوت باشد.

در این مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال معرفی شده که شما می توانید با توجه به نیاز خود یا قابلیت های کیف پول یکی را انتخاب کنید. اگر کیف پول مناسب دیگری می شناسید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منابع مطلب :

investopedia

money

guru99

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *