متاورس

بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد + لینک دانلود ۲۰۲۳

لیست 18 بازی برتر متاورس [ آپدیت 2022 ]

خرید و فروش ارزدیجیتال
۱
(۱)

بازی متاورس چه تفاوتی با بازی های سنتی و قدیمی دارد؟ به تازگی و با معرفی دنیای متاورس صنعت بازی نیز متحول شد. دیگر همانند گذشته گیمرها از بازی فقط برای سرگرمی استفاده نمی‌کنند بلکه از بازی کردن خود درآمد نیز کسب می‌کنند.

سال ۲۰۲۱ سال پروژه‌های دیفای، متاورس metaverse و NFT بود که بازار رمز ارزها را به شدت تحت تاثیر قرار داد. امروزِ با گسترش دنیای دیجیتال افراد به دنبال کسب درآمد از هر چیز کوچک و بزرگی هستند. شما نیز نباید فرصت را از دست بدهید پس تا انتها همراه پینگی باشید.

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های متاورس و روش کسب درآمد کریپتویی را به شما آموزش دهیم. همچنین لینک‌ دانلود بازی متاورس را در اختیارتان قرار می‌دهیم و به معرفی گیم‌های رایگان می‌پردازیم. قبل از هر چیزی باید ببینیم اصلا این بازی متاورس چیست و چرا بابت بازی کردن play-to-earn به کاربران پول می‌دهند.

بازی های متاورسی چیست؟

نسل بعدی بازی‌ها نزدیک‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید! بازی ها یکی از عناصر اصلی دنیای واقعیت مجازی (VR) یا همان متاورس هستند. حتی بازی های اولیه دو بعدی مثل  Minecraft و Second Life عناصری مانند جهان سازی و ساخت آواتار ۳ بعدی را ارئه می‌دهد. در حال حاضر شرکت های بزرگ فناوری مانند متا (فیسبوک) و Epic Games تلاش می‌کنند تا یک دنیای واقعیت مجازی بسازند، بازی های متاورسی این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند.

در یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده است ۵۹% درصد از کارشناسان اعلام کردند که بازی در چند سال آینده بر سرمایه گذاری در متاورس تسلط خواهد داشت. ۶۴% نیز گفتند: بازی نسبت به گزینه‌های دیگر پتانسیل بسیار بیشتری برای کسب درآمد و سود از متاورس را دارد. این اعداد نشان می‌دهد که کارشناسان تا چه میزان به آینده بازی های متاورسی امیدوارند و این بازی ها آینده بسیار خوبی را رقم خواهند زد.

متاورس را می‌توان به عنوان یک دنیای VR یکپارچه و قابل تعامل تعریف کرد که در آن کاربران می‌توانند از طریق سخت افزار و نرم افزار تعامل انسان و کامپیوتر (HCI) با یکدیگر و دنیای دیجیتال اطراف خود تعامل داشته باشند. بازی ها دنیای تمام دیجیتال متاورس را به یک فضای فوق العاده برای کسب درآمد تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، گیم‌پلی واقعیت مجازی به‌عنوان برنامه‌های مستقل در دسترس است که می‌توانید آن‌ها را بر روی دسکتاپ، تجهیزات VR یا تلفن‌های همراه خود نصب کنید. دنیای درون بازی های متاورسی سه بعدی است و تقریبا از لمس یکی از حواس واقعی تجربه کسب کنید. گیمرها می‌توانند به داخل و خارج برنامه‌های بازی حرکت کنند، با سایر بازیکنان در فضاهای مختلف تعامل داشته باشند و حتی برنده‌های خود را بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی انتقال دهند.

معرفی بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد

متاورس مجموعه‌ای از جهان‌های مجازی است که حتی اگر در حال بازی کردن نباشید، به حیات خود ادامه می‌دهد. بیشتر این فضاهای مجازی با VR و AR یکپارچه شده اند تا غوطه وری را بهبود بخشند، اما فقط مختص VR و AR نیستند. اکثر بازی های متاورس شامل داشتن NFT هایی هستند که منحصر به فرد و کاملا دیجیتال هستند. چشم انداز متاورس این است که بتواند دنیای فیزیکی خود را به دنیای دیجیتال پیوند ددهد. اعتقاد بر این است که این نسل بعدی اینترنت است. در اینجا برخی از بهترین بازی های متاورس که بهتر است در سال ۲۰۲۲ زیر نظر داشت معرفی شده اند.

۱٫ بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

شروع لیست، چیزی جز بازی اکسی اینفینیتی یا Axie Infinity نیست. بازی Axie Infinity در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مردم از این بازی پول زیادی به دست آورده اند و این یک عنصر اصلی در صنعت بازی NFT است.

Axie Infinity از بازی Pokémon الهام گرفته است. این بازی دارای موجوداتی به نام “Axies” است که می توانید از آنها برای نبرد با سایر Axies استفاده کنید. در حال حاضر این بازی دارای ارزش بازار ۹ میلیارد دلاری است که پیشتاز تمام بازی های متاورس است. در حال حاضر این برترین و بهترین بازی متاورس است و سازندگان هنوز هم برنامه‌های محکمی برای این بازی دارند.

۲٫ بازی سند باکس Sandbox

بازی Sandbox پلتفرم جامعه محور است که در آن می توانید بازی، ایجاد، مالکیت و یک قطعه زمین مجازی را اداره کنید. مانند هر بازی از نوع Sandbox، شما می توانید تقریبا هر کاری را که می خواهید در بازی The Sandbox انجام دهید، به شرطی که مالک آن قطعه زمین باشید. همچنین می‌توانید آواتار NFT خود را ایجاد کنید و سرزمین‌های دیگران را بازی یا کاوش کنید. طراحی و حس بازی به دلیل بافت های بلوک مانند آن کاملا شبیه بازی Minecraft است.

در حال حاضر بازی Sandbox در مرحله آزمایش آلفای خود است و با برندهای معروفی مانند آتاری، Care Bears، The Smurfs، Snoop Dogg، The Walking Dead و آدیداس همکاری می‌کند. مشارکت بازی Sandbox با این برندها باعث شد تا این بازی به یکی از بهترین بازی های متاورس تبدیل شود. در آینده مراقب آن باشید.

همین حالا توکن SAND را بخر و بازی را شروع کن!
خرید ارز SAND

۳٫ بازی دیسنترالند Decentraland

ارزدیجیتال مانا MANA یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که اخیرا رشید زیادی داشته و به بالاترین حد خود رسیده است. Decentraland اولین جهان کاملا غیر متمرکز است. این در واقع کاملا شبیه به بازی Sandbox است که می توانید در آن بازی کنید، ایجاد کنید، بسازید، کاوش کنید و خیلی کارها را انجام دهید.

برای شروع بازی دیسنترالند، تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول دیجیتال مانند متامسک و مرورگر وب دلخواه است. پس از آن، می توانید دنیای دیجیتال Decentraland را کاوش کنید و شروع به شرکت در رویدادها یا گپ زدن با افراد دیگر کنید.

۴٫ بازی متاورس ایلوویوم Illuvium

بازی ایلوویوم Illuvium یک بازی RPG جهان باز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این بازی به شما این امکان را می دهد که دنیای وسیع آن را کشف کنید و موجودات قدرتمندی به نام “Illuvials” را شکار کنید. اگرچه این بازی هنوز منتشر نشده است، اما در حال حاضر ارزش بازاری یک میلیارد دلاری دارد و یکی از بهترین بازی‌های متاورس در حال حاضر است.

سازندگان کلیپ هایی از تجربه واقعی گیم پلی Illuvium را نشان داده اند و یک بازی استثنایی بوده است. این بازی دارای گرافیک چشمگیر، دنیای رنگارنگ و گیم پلی روان است. فقط زمان نشان خواهد داد که بازی ایلوویوم واقعا چقدر خوب خواهد بود. با این حال، اگر کلیپ ها واقعا واقع گرایانه باشند، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های متاورس را دارد.

بازی Illuvium یکی از بازی های متاورس

۵٫ بازی UFO

بازی UFO یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد و از پروژه‌های متاورس است که نباید برای سال ۲۰۲۲ چشم خود را از آن بردارید. این بازی، یک اکوسیستم کامل متاورس است که در آن یک سیاره نشان دهنده یک بازی است. همه بازی‌های آن‌ها مدل بازی برای کسب درآمد را تطبیق می‌دهند.

اولین بازی آنها Super Galactic نام دارد. این یک بازی برای کسب درآمد است که دارای ماموریت های درون بازی، مسابقات و حالت های نبرد PVP است. همچنین دارای یک سیستم پرورش و تجارت با بازار NFT منطبق برای اقلام، سلاح ها و شخصیت ها است. بازی های بیشتری باید توسط UFO Gaming در آینده معرفی شود.

۶٫ بازی Vulcan Forged

Vulcan Forged مجموعه دیگری از بازی های موجود در متاورس است. در حال حاضر چهار بازی به نام‌های Vulcan Verse، Berserk، Forge Arena، Vulcan Chess و Blockbabies برای بازی در این مجموعه وجود دارد. اما، چهار مورد دیگر نیز در راه است. یعنی Block Babies، Coddle Pets، Geocats و Agora.

هر بازی گیم پلی و NFT های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید یا در بازار تجارت کنید. مجموعه بازی Vulcan Forged سریعترین بازی بلاک چین و پلتفرم dApp در حال رشد در جهان است. این یکی از اولین استودیوهای بازی سازی تاسیس شده در متاورس است. همچنین این پتانسیل برای توسعه برخی از بهترین بازی هایی که متاورس می تواند ارائه دهد را دارد.

بازی متاورس Vulcan Forged

۷٫ بازی متاورس Mobox

بازی Mobox یکی از بازی های متاورس رایگان است که در آن می‌توانید با انجام بازی به سادگی جوایزی کسب کنید. این بازی دیفای و بازی را ترکیب می‌کند تا اکوسیستمی ایجاد کند که در آن همه بتوانند دور هم جمع شوند و از یک جهان لذت ببرند.

“MOMOverse” هر روز در حال گسترش است و در حال حاضر شامل مواردی مانند بازار، NFT فارمینگ و بازی‌های مختلف می‌شود و چیزهای بیشتری در راه است. MOMOverse همچنین دارای آواتارهای منحصربه‌فرد MOMO، MOMO NFT و حتی یک جعبه کور فیزیکی است که می‌توانید با اسکن کد QR موجود، آنها را به دنیای دیجیتال منتقل کنید.

۸٫ بازی Star Atlas

بازی Star Atlas یک بازی استراتژیک اکتشاف فضایی منحصر به فرد است که در آن می توانید به یکی از سه گروه مختلف بپیوندید. این اولین بازی متاورس در این لیست است که بر روی بلاک چین سولانا Solana ساخته شده است. این بازی هنوز در حال توسعه است، اما در حال حاضر یکی از بهترین بازی های متاورس در بلاک چین Solana است.

شما می توانید انتظار داشته باشید که بازی دارای گرافیک عالی باشد زیرا بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است. اعماق کل کهکشان را کاوش کنید و مناطق مختلف را تسخیر کنید. بازی Star Atlas همچنین یک تجربه چندنفره منحصر به فرد را فراهم می کند، بنابراین می توانید پیش بروید و با دوستان خود در کهکشان کاوش کنید.

icons8 reading 64بازی Star Atlas چیست

۹٫ بازی UPLAND

بیش از هر چیز، Upland یک بازی است که در آن شما خرید، فروش و تجارت ملک را انجام می‌دهید. Uplanders در شهرها را جستجو  می‌کنند تا NFT های دارایی کمیاب و منحصر به فرد را پیدا کنند  که می توان از آنها برای تکمیل مجموعه املاک یا فروش در بازار آزاد استفاده کرد. چشم انداز ما این است که Upland را به تجربه ای فراگیر تبدیل کنیم که فراتر از تبدیل شدن به یک غول املاک و مستغلات است. گشت شهری، شکارچی، گنج یابی و حراج املاک تنها چند ماجراجویی در آپلند هستند که در انتظار شما هستند. چشم انداز Upland یک ابر جهان دیجیتال کاملاً تحقق یافته است که خطوط دنیای فیزیکی و مجازی را محو می کند. در نهایت، Upland دارای پاساژها، بازارها، مشاغل، صرافی ها، حاکمیت جامعه و بسیاری موارد دیگر خواهد بود!

بازی متاورسی UPLAND

نحوه کسب درآمد از بازی UPLAND

بازی های سنتی قابل مقایسه با بازی های متاورسی نیستند؛ زیرا شما در بازی های سنتی علاوه بر وقت گذاشتن برای بازی ممکن است هزینه کنید در حالی که  بازی های متاورس این مدلی نیستند و بازی به نوعی سرمایه گذاری برای شما تبدیل شده است. شما برای برخی از بازی های متاورس نیاز دارید که توکن داشته باشید. خود بازی آپلند دارای توکن بومی UPX است که با استفاده از آن می‌توانید مبادله کنید و NFTهایی که قابل معامله با UPX و دلار هستند را بدست آورید. در بازار های ثانویه گیمرها می‌توانند با خرید و فروش دلار NFT بدست آورند. UPX تنها ارزی است که برای بدست آوردن بیشتر NFT ها در Upland استفاده می شود. به لطف مشارکت Tilia با پلتفرم آپلند، گیمرها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را مستقیماً به دلار آمریکا بفروشند! این امر بازی Upland را به یکی از معدود بازی‌هایی در جهان تبدیل می‌کند که بازیکنان در آن واقعاً درآمد واقعی کسب کرده‌اند.

۱۰٫ بازی Polkacity

درست مانند بسیاری از بازی های این لیست، Polkacity یک پلت فرم یکپارچه سه بعدی و واقعیت افزوده است. همچنین این اولین پلتفرم و بازی ۳D و AR NFT است که از چندین بلاک چین پشتیبانی می کند. پولکاسیتی از هر دو بلاک چین اتریوم و بایننس پشتیبانی می کند و حتی پلی برای انتقال POLC از زنجیره اتریوم به زنجیره بایننس دارد.

بازی پولکا سیتی یک بازی هیجان انگیز است که باید حواستان به آن باشد. این بازی هنوز منتشر نشده است، اما طبق نقشه راه آنها، باید بتوان اولین نسخه آن را در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ منتشر شود. سازندگان بازی را به عنوان GTA کریپتو توصیف می کنند و یک پروژه بسیار جالب متاورس برای سال ۲۰۲۲ است.

۱۱٫ بازی Revomon

بازی Revomon یک بازی شبیه به بازی Axie Infinity است که در آن می توانید موجودات مختلفی به نام Revomons را جمع آوری کنید، پرورش دهید، نبرد کنید و معامله کنید. این بازی متاورس یک تجربه VR همه جانبه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دنیای دیجیتالی را که Revomon های مختلف در آن زندگی می کنند، کاوش کنید.

این یک بازی برای کسب درآمد است که به شما امکان می‌دهد در حین بازی مقداری ارز دیجیتال کسب کنید و از آن لذت ببرید. در حال حاضر نسخه بتا این بازی در دسترس و قابل دانلود است. Revomon به شما این امکان را می دهد که بین Gorlit، Deksciple و Zorelle به عنوان شروع کننده هایی که شما را در هنگام عبور از دنیای Revomon همراهی می کنند، انتخاب کنید.

بازی Revomon

۱۲٫ بازی StarMon

بازی StarMon یکی دیگر از بازی های سه بعدی NFT برای کسب درآمد است که موجودات مختلفی با توانایی ها را درگیر می کند. این شامل نبرد با مربیان مختلف در سرزمین اندرس، گذر از حالت ماجراجویی برای کسب جوایز نادر، و پرورش استارمون های مختلف برای شروع مجموعه خود است.

جدا از موجودات منحصر به فرد Starmon، شما همچنین می توانید زمین های Starmon را بخرید و آواتارهای منحصر به فرد Starmon NFT ایجاد کنید. آنها همچنین یک برنامه مانند Pokémon GO را به نام Starmon Go راه اندازی خواهند کرد، جایی که تلفن شما به عنوان پلی بین دنیای واقعی و  متاورس Starmon عمل می کند.

۱۳٫ بازی Bloktopia

Bloktopia بر روی بلاک چین Polygon ساخته شده است و هدف آن ارائه یک تجربه VR منحصر به فرد برای جامعه رمزنگاری است. به بلاکتوپیا Bloktopia به عنوان یک آسمان خراش فکر کنید که به عنوان یک مرکز برای تمام تجربیات رمزنگاری شما عمل می کند. از طریق Bloktopia می توانید با بازی کردن، فروش املاک، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر درآمد کسب کنید.

icons8 reading 64 بررسی Bloktopia: متاورس غیرمتمرکز مبتنی بر پالیگان

شما یک دیدگاه اول شخص از یک دنیای کاملا مجازی خواهید داشت. می توانید از طریق Bloktopia استراحت کنید، ارتباط برقرار کنید، بازی کنید. این فقط یک بازی نیست؛ این یک دنیای کاملا جدید است که در VR وجود دارد. Bloktopia هنوز در مراحل اولیه خود است، اما برنامه ریزی های زیادی دارد و آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های متاورس می کند که باید در سال ۲۰۲۲ نیم نگاهی به آن داشته باشید.

۱۴٫ بازی Mines of Dalarnia

Mines of Dalarnia یک بازی اکشن ماجراجویی است. بازیکنان آیتم‌های مختلف درون بازی را استخراج و ترکیب می‌کنند و مهارت‌ها و تجهیزات خود را بهبود می‌بخشند تا اسرار جهان وزارت دفاع را در حین مبارزه با دشمنان و جست‌وجوی آثار کمیاب را کشف کنند. بازی اکشن ماجراجویی P2E Mines of Dalarnia به سرعت در فضای بازی بلاک چین به سرعت در حال گسترش است. با بیش از ۱۰۰ هزار کاربر در تعامل با شبکه تست و بیش از ۴ میلیون تراکنش ایجاد شده در زنجیره، این بازی ثابت کرده است که برای کاربران عادی و علاقه مندان به بازی لذت بخش است.

Mines of Dalarnia با ارائه یک تجربه ساده به کاربران جدید به عنوان اولین ایستگاه برای بازی های متاورس در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این بازی متاورس هنوز در مراحل اولیه است، منابع برای بازیکنان محدود است و تجربه بازی بهینه نشده است. به جای اینکه با یک جهان کاملاً ساخته شده توسط کاربر شروع شود، MoD با استخراج مبتنی بر عمل شروع می‌کند و سپس به تدریج به فعالیت‌های اضافی مانند کاردستی، فروش زمین و ویژگی‌های اجتماعی پیشرفته گسترش می‌یابد. Mines Of Dalarnia توکن بومی خود به نام ارز DAR را دارد که واحد پولی دنیای دالارنیا است. این توکن در نوامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد و در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال در دسترس است. تا دسامبر ۲۰۲۱، ۱۲۳٫۲ میلیون DAR (15.4٪ حداکثر عرضه توکن) در گردش بود.

بازی متاورس Mines of Dalarnia

برای انجام بازی، گیمرها ابتدا باید بسته اولیه را خریداری کنند که شامل منابع اکسیژن و یک کلنگ اولیه است. زمین های مختلف برای زنده نگه داشتن گیمرها به انواع مختلفی از تجهیزات نیاز دارند، بنابراین بازیکنان باید با استفاده از منابع برای ارتقاء تجهیزات خود و توسعه استراتژی های ماینینگ خود را تطبیق دهند اگر که می‌خواهند در بازی به خوبی عمل کنند. از آنجایی که Mines Of Dalarnia یک بازی برای کسب درآمد است، بازیکنان همچنین می توانند توکن ها را به روش های مختلفی مانند تکمیل ماموریت های درون بازی، دعوت از دوستان برای بازی، یا برنده شدن در مسابقات برای به دست آوردن توکن های DAR بدست آورند. علاوه بر این، صاحبان زمین می توانند با اجاره املاک خود به معدنچیان برای اکتشاف، مبلغی را دریافت کنند.

تمام اقلام، آثار و مصنوعات یافت شده در بازی توسط توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نشان داده می‌شوند و می‌توانند در بازارهای آزاد معامله شوند. بازیکنان این امکان را دارند که اقلامی را که به آن‌ها نیاز ندارند را در بازار داخل بازی مبادله یا بفروشند. کسانی که حوصله یافتن منابع خاصی را ندارند می توانند از بازار برای خرید یا اجاره اقلام مورد نیاز خود برای پیشرفت در بازی استفاده کنند.

۱۵٫ بازی Blockchain Monster Hunt

بازی Blockchain Monster Hunt یک بازی با الهام از Pokémon GO است که به بازیکنان اجازه می دهد تا هیولاها را در بلاک چین شکار کنند و نبرد کنند. این اولین بازی NFT است که به طور کامل بر روی خود بلاک چین اجرا می شود و اولین بازی است که روی چندین بلاک چین زندگی می کند.

این بازی از همان اصولی پیروی می کند که اکثر بازی های الهام گرفته از Pokémon دارند. شما سعی می کنید موجودات مختلف را شکار کنید و پرورش دهید و از آنها برای نبرد با بازیکنان دیگر استفاده کنید. این یک بازی رایگان برای کسب درآمد است که به بازیکنان اجازه می دهد بدون سرمایه و با بلاک چین های متعدد شروع کنند.

بازی Blockchain Monster Hunt در حال حاضر بر روی بلاک چین های اتریوم، BSC، Polygon و Ambros در دسترس است و برنامه هایی برای گنجاندن Heco و Moonriver در آینده وجود دارد.

۱۶٫ بازی SolChicks

بازی SolChicks یک بازی فانتزی هیجان انگیز است که بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است. در حال حاضر این بازی فانتزی پیشرو در Solana است. این توکن دارای بیش از ۵۰۰ هزار عضو انجمن است، حتی اگر این توکن به صورت عمومی در دسترس نباشد.

گیم پلی PvP و PvE را با تجربه ای شبیه به MOBA با مهارت ها و توانایی های مختلف ارائه می دهد. شما SolChicks را با مهارت های منحصر به فرد، آمار و لباس های کوچک زیبا کنترل و استفاده خواهید کرد. این بازی پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی متاورس در شبکه Solana را دارد تا زمانی که شروع قدرتمند خود را ادامه دهد.

بازی SolChicks

۱۷٫ بازی Ember Sword

بازی Ember Sword یک سندباکس MMORPG با خط داستانی و پیشرفت همه جانبه است. این بازی یک سیستم مبارزه سریع با کلاس ها و مهارت های منحصر به فرد را ارائه می دهد. مانند بیشتر MMORPG، بازی دارای حالت های PvE و PvP نیز می باشد. بهترین نکته در مورد بازی Ember Sword این است که یکی از بازی های متاورس رایگان است و در مرورگرها یا با استفاده از کلاینت خود قابل دسترسی است.

این بازی هنوز در مرحله پیش آلفا است. توسعه دهندگان قصد دارند در سال ۲۰۲۲ تست آلفا را برای جامعه باز کنند و در حال حاضر بر روی ایجاد تنظیمات دقیق عناصر گیم پلی تمرکز کرده اند. این یکی از موارد پرخطر در این لیست است، اما بازی Ember Sword شبیه یک بازی امیدوارکننده متاورس است که می‌تواند برای سال‌های آینده سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

۱۸٫ بازی متاورس انجین (Enjin)

یکی از توکن­ هایی که بر پایه اتریوم ساخته شده است و در سال ۲۰۰۹ به بازار کریپتو معرفی شد، انجین کوین است. هدف این توکن آسان­ تر کردن استفاده از توکن‌های NFT است که کسب و کارهای مختلف بتوانند از آن­ ها استفاده کنند. انجین کوین یکی از با ارزش­ترین ارزهایی است که در دنیای ان اف تی کاربرد دارد و کاربران می­ توانند برای فعالیت در حوزه NFT ها از این ارز دیجیتال استفاده کنند.

این پروژه با بازی­های متاورس نیز سازگار است و این امکان را فراهم می­ کند که کاربران بتوانند از آن برای استفاده در آیتم یک بازی متاورس استفاده کنند و همچنین آن­ها را در بازار NFT به فروش برسانند. اهمیت این موضوع در این است که شرایط ساخت آیتم ­ها را با قبل مقایسه کنید. قبلا پس از اینکه آیتمی در بازی ساخته می­شد، پس از متوقف کردن بازی، آن آیتم از بین می­رفت، اما اکنون کاربر می­ تواند با ساختن NFT از آن آیتم (مانند یک اسلحه که در بازی ساخته می­ شود)، آن را در بازار به فروش برساند. این قابلیتی است که پلتفرم انجین به یک بازی متاورس می ­دهد.

در ادامه مطلب لیستی از بهترین بازی‌ های متاورس که می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید را به شما ارائه می‌دهیم. در این لیست اطلاعات بازی براساس وضعیت اجرا، بلاکچین، سبک بازی و وضعیت بازی ارائه شده است.

۱۹٫ بازی Krystopia

علاقمندان به بازی‌های پازل، از بازی ماجراجویی Krystopia لذت خواهند برد که در آن به جای کاپیتان نوا دون، جستجوگر فضایی، پس از مشاهده یک سیگنال مرموز از سیاره کریستوپیا به سمت سیاره کریستوپیا می‌رود، قدم می‌گذارید. نوا و حیوان خانگی بیگانه‌اش اسکری، با ساکنانش روبرو می‌شوند و در این فرآیند وارد چالش‌هایی از نوع اتاق فرار می‌شوند.

۲۰٫ بازی Farmers World

در بازی Farmers World که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، می‌توانید برای استخراج طلا، پرورش محصولات کشاورزی، پرورش دام، صید ماهی و خانه‌هایی برای حیوانات مزرعه خود، زمین بخرید. شما می‌توانید ابزار را در بازار AtomicHub خریداری کنید. همه کالا و دارایی‌ها مانند شیر و تخم مرغ به صورت توکن NFT در احتبار کاربران فرار می‌گیرد. شما می‌توانید محصولات خود را با سایر کاربران مبادله کنید یا آن‌ها را بفروشید.

شما باید از مزرعه خود در برابر سایر دشمنان (قبایل قرمز و سفید) و همچنین بازیکنان دیگری که می‌توانند منابع شما را بدزدند یا با هیولاهای جنگل از محوطه مزرعه شما مبارزه کنند محافظت کنید.

لیست بهترین بازی های متاورس

در این صفحه لیستی از بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد را به شما معرفی می‌کنیم.

هر کدام از این بازی ها از سبک های مختلفی برای کسب درآمد استفاده می کنند. برخی نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند در حالی که برخی دیگر رایگان هستند. بازی‌های با مدل کسب درآمد (P2E) به کاربران اجازه می‌دهند از طریق فعالیت درون بازی پاداش ایجاد کنند. پاداش می تواند یک ارز دیجیتال، یک NFT یا افزایش ارزش یک NFT از قبل خریداری شده باشد. به طور کلی، بازی‌های بازی برای کسب درآمد کاری را انجام می‌دهند که بازی‌های ویدیویی سنتی انجام نمی‌دهند: واقعاً به بازیکنان برای تلاش‌ها و زمان صرف شده در یک بازی پاداش می‌دهند.

البته برخی از شما ممکن است بر اساس ترجیحات و اولویت های شخصی خود نظر متفاوتی داشته باشید.

بازی‌های برتر سبک سیستم‌عامل بلاک‌چین P2E  F2P وضعیت
Aavegotchi گیم‌فای دسکتاپ پالیگان رمز ارز
NFT
نه درحال اجرا
Alien Worlds مدیریت استراتژیک دسکتاپ وَکس رمز ارز

NFT

نه درحال اجرا
Axie Infinity شبیه ساز نبرد تاکتیکی اندروید، دسکتاپ، iOS رونین رمز ارز نه در حال اجرا
Cometh تاکتیکال دسکتاپ اتریوم و پالیگان NFT نه در حال اجرا
Ethermon نقش‌آفرینی اندروید، دسکتاپ، iOS پالیگان رمز ارز

NFT

نه در حال اجرا
F1 Delta Time مسابقه‌ای دسکتاپ پالیگان رمز ارز نه بسته شده
Phantom Galaxies نقش‌آفرینی اکشن دسکتاپ/مک پالیگان NFT نه نسخه آلفا
REVV Racing مسابقه‌ای دسکتاپ پالیگان رمزارز نه درحال اجرا
Taurion چند نفره‌ی آنلاین دسکتاپ زایا رمز ارز

NFT

نه نسخه آلفا
Arc8 کژوال  اندروید، IOS اتریوم رمز ارز بله درحال اجرا
Blankos Block Party

 

اکشن-ماجراجویی دسکتاپ ایاس NFT بله در حال اجرا
City States استراتژی دسکتاپ استلار رمز ارز

NFT

بله اتمام مراحل بتا
Chainmonsters

 

نقش‌آفرینی اکشن اندروید، دسکتاپ، iOS فلو NFT بله اتمام مراحل بتا
Crazy Defense Heroes دفاع از قلعه  اندروید، IOS اتریوم و پالیگان رمز ارز

NFT

بله در حال اجرا
Crazy Kings دفاع از قلعه IOS اتریوم رمز ارز بله در حال اجرا
Gods Unchained جمع‌آوری کارت دسکتاپ اتریوم و Immutable X رمز ارز

NFT

بله در حال اجرا
Guild of Guardians نقش‌آفرینی اکشن  اندروید، IOS Immutable X

 

رمز ارز

NFT

بله در حال توسعه
League of Kingdoms

 

چند نفره‌ی آنلاین  اندروید، IOS اتریوم و پالیگان رمز ارز

NFT

بله در حال اجرا
Lost Relics نقش آفرینی دسکتاپ انجین NFT بله درحال اجرا
MegaCryptoPolis شبیه‌ساز دسکتاپ پالیگان

اتریوم

ترون

رمز ارز

NFT

بله در حال اجرا
Neon District

 

نقش آفرینی دسکتاپ پالیگان NFT بله درحال اجرا
Pegaxy مسابقه اسب سواری دسکتاپ/موبایل پالیگان رمز ارز بله درحال اجرا
Skyweaver جمع‌آوری کارت دسکتاپ/موبایل پالیگان NFT بله نسخه بتا
Soccer Manager Elite

 

مدیریت دسکتاپ زایا رمز ارز بله نسخه بتا
Sorare

 

فوتبال فانتزی دسکتاپ/موبایل انریوم رمز ارز

NFT

بله نسخه بتا
Splinterlands

 

جمع‌آوری کارت دسکتاپ هایو رمز ارز

NFT

بله درحال اجرا
Thetan Arena چندنفره دسکتاپ/موبایل بایننس چین رمز ارز بله درحال اجرا
The Sandbox

 

دنیای مجازی دسکتاپ انریوم رمز ارز

NFT

بله نسخه آلفا
Town Star

 

شبیه ساز دسکتاپ اتریوم رمز ارز بله نسخه بتا
Upland

 

استراتژی دسکتاپ/موبایل ایاس NFT بله درحال اجرا
Voxie Tactics

 

استراتژی دسکتاپ اتریوم رمز ارز

NFT

بله نسخه بتا

 

تا این قسمت از مقاله به چیستی و معرفی بازی های متاورسی پرداختیم. اما منظور از این مدل بازی برای کسب درآمد چیست؟

play to earn (play2earn) چیست؟

مدل بازی کن و درآمد کسب کن (play to earn) این امکان را برای کاربرانفراهم می‌کند که از طریق بازی درآمد کریپتویی بدست آورند. ممکن است نحوه هر یک از این بازی ها متفاوت باشد اما پاداش ها معمولا از طریق استیکینگ، کسب ارز بومی بازی و یا تولید NFTهای درون بازی بدست می‌آورند. در بازی‌های بلاک چین قدیمی، کاربران عمدتاً به صورت تصادفی سود کسب می‌کردند. با این حال، مدل play to earn اقتصاد درون بازی را ایجاد کرده اند که گیمرها از طریق آن درآمد کسب می‌کنند.

اکسی اینفینیتی یکی از بازی های بلاک چین معروف است. این بازی مدل بازی های سنتی را با بازی های بلاک چین ترکیب کرده است.

شاید در طول خواندن این مقاله این سوال نیز به ذهن شما برسد که آیا می‌توان این بازی ها را به صورت رایگان انجام داد یا برای آنها باید هزینه‌ای پرداخت کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بعضی از بازی های متاورسی مانند اکسی اینفینیتی برای شروع بازی به ارز بومی پلتفرم نیاز دارد؛ شما برای شروع بازی باید مقدار مشخصی از اکسی را داشته باشید تا بتوانید بازی کنید. برخی از بازی های متاورسی مانند تتان آرنا به صورت رایگان انجام می‌شود در ادامه برخی از بهترین بازی های رایگان متاورس را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین بازی های متاورس رایگان کدامند؟

با گسترش بازی های متاورس و کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال امروزه بسیاری از گیمرها و کاربران به دنبال یافتن بازی های متاورسی هستند تا بتوانند درآمد دلاری داشته باشند. درآمد از جمله مواردی است که افراد نمی‌توانند از آن صرف نظر کنند. بهترین بازی های متاورسی رایگان عبارتند از:

  • تتان آرنا Thetan Arena
  • سندباکس sandbox
  • آپ لند upland
  • ماینز‌آف‌دالارنیا Mines of Dalarnia
  • ایلوویوم Illuvium
  • دسنترالند Decentraland
  • بلاکتوپیا bloktopia
  • TCG World
  • Town Star

شما برای شرکت بازی های متاورس نیز هزینه‌ای کنید. در بازی های متاورسی مانند تتان آرنا خود بازی در ابتدا به شما سه هیرو یا قهرمان می‌دهد که می‌توانید آنها را ارتقا داده و درآمد کسب کنید. در مقاله‌ی آموزش بازی Thetan Arena به طور کامل به نحوه بازی و کسب درآمد پرداخته ایم.

سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین بازی های متاورسی پاسخ خواهیم داد.

از طریق متاورس چگونه درآمد کسب کنیم؟

علاوه بر کسب درآمد از طریق بازی‌های ذکر شده، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با خرید آنلاین، سفر و توریسم و شرکت در پارتی آنلاین و کنسرت در متاورس درآمدزایی کنید.

در آینده متاورس چقدر محبوب خواهد بود؟

صنعت فناوری در اعتقاد خود به محبوبیت متاورس در آینده پایبند است و انتظار می‌رود تعداد کاربران آن تا سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ میلیارد دلار برسد و تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیارد نفر برسد.

جمع بندی

گیم‌های متاورسی معرفی شده در این نوشته جز بهترین بازی های متاورس بودند که باید در سال ۲۰۲۲ بازی کنید. به نظر می‌رسد که این بازی‌ها در سال ۲۰۲۲ بر بازار متاورس تسلط خواهند داشت و در سال‌های بعد به رشد خود ادامه می‌دهند. بازی متاورس خود را دانلود کنید و از بازی در متاورس لذت ببرید. قبل از هر چیز، به یاد داشته باشید که هیچ یک از این موارد توصیه مالی نیست. بازار کریپتو، از جمله متاورس، بی ثبات است و قیمت‌ها می‌توانند فوراً افزایش یا کاهش پیدا کنند. آیا بازی متاورس دیگری می‌شناسید؟ حتماً آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۱ / ۵٫ تعداد رای: ۱

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *