آموزشآموزش سرمایه گذاری

بهترین بازار NFT کدام است؟ معرفی ۱۰ پلتفرم NFT

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

جستجو برای بهترین پلتفرم های NFT در سال ۲۰۲۱ به شدت افزایش یافته است. هنرمندان دیجیتال به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از فهرست کردن هنرها، موسیقی و ویدیوهای خود به عنوان NFT هستند و با پلتفرم های NFT، هنرمندان می‌توانند بهترین قیمت را برای آثار خود دریافت کنند. بازار NFT دروازه ای برای تجارت دارایی های دیجیتال است. بازارهای NFT به شما این امکان را می دهند که تمام آخرین دارایی های وب را از دنیای مجازی، موسیقی، هنر و موارد دیگر درست مانند یک بازار سنتی مبادله کنید.

در واقع می توان گفت بازارهای NFT آمازون دارایی های دیجیتال هستند. اما کدام بازار NFT کمترین کارمزد را دارند و استفاده از کدام بازار راحت‌تر است؟ در این مقاله بهترین بازارهای NFT بررسی شده است. با پینگی همراه باشید.

بازار NFT چیست؟

برخلاف پلتفرم‌هایی مانند Spotify و Netflix که محتوای دیجیتال نامحدود را با هزینه اشتراک ارائه می‌کنند، پلتفرم های NFT بر اساس این ایده ساخته شده‌اند که درست مانند محتوای فیزیکی، محتوای دیجیتال نیز از نظر کمیت می‌تواند کمیاب باشد و بنابراین می‌تواند به طور معناداری مالکیت و معامله شود.

این پلتفرم‌ها از فناوری بلاک چین برای تأیید منشأ محتوای دیجیتال استفاده می‌کنند، مشابه اینکه چگونه یک خانه حراج سنتی می‌تواند تأیید کند که یک اثر هنری خاص، اصل است و یک ماکت نیست. برخی از پلتفرم‌ها حتی توانایی «سوزاندن» اقلام را ارائه می‌کنند که مفهوم کمبود این محصولات دیجیتال را بیشتر تقویت می کند.

گزارش‌های تراکنش مبتنی بر بلاک چین همچنین می‌توانند انتساب حق امتیاز را تسهیل کنند و هر بار که NFT معامله می‌شود، به‌طور خودکار درصدی از درآمد حاصل از فروش دست دوم را با سازنده اصلی به اشتراک می‌گذارد.

بازارهای NFT ایجاد، خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را تسهیل می‌کنند. این پلتفرم ها به هنرمندان و سازندگان این امکان را می‌دهند تا NFT‌ها را ایجاد کنند و آن‌ها را در بازار NFT یا فروشگاه NFT به خریدارانی بفروشند که می‌خواهند یک توکن غیرقابل تعویض در بلاک چین داشته باشند. با استفاده از جدول زیر بهترین پلتفرم‌های NFT موجود را با هم مقایسه کنید.

بهترین پلتفرم nft

لیست بهترین پلتفرم های NFT در سال ۲۰۲۲

  • OpenSea
  • Rarible
  • Axie Marketplace
  • SuperRare
  • Nifty Gateway
  • Foundation
  • Mintable
  • NBA Top Shot
  • Binance
  • Crypto.com

معرفی بهترین پلتفرم های NFT 

NFT ها مجموعه های دیجیتالی هستند که منحصر به فرد هستند. بسته به پلتفرم، NFTها را می توان در بازارهایی که از ارزهای دیجیتال یا فیات استفاده می کنند، ایجاد، خرید و فروخت. در این قسمت ۱۰ پلتفرم برتر برای خرید و فروش NFT را با جزئیات بررسی خواهیم کرد:

۱- OpenSea – بهترین بازار NFT با بیشترین حجم معاملات

OpenSea یک بازار همتا به همتا و پیشرو در فروش NFT است.OpenSea یک بازار باز و کاربرپسند با بیش از ۱۰ میلیارد دلار حجم معاملات تنها در یک سال است. این OpenSea به هر کسی اجازه می‌دهد NFT ایجاد شده در پلتفرم‌های مختلف را فهرست کند و همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی بسیار کارآمدی را در فرآیند ایجاد NFT وارد کنند. بر اساس بلاک چین اتریوم، OpenSea بر بازار NFT تسلط دارد و هر نوع مشکل و نقصی را در اینجا از بین می برد.

همچنین این بازار NFT از هنرمندان و سازندگان پشتیبانی می‌کند و اگر می‌خواهید NFT خود را بسازید (معروف به “minting”) فرآیندی آسان برای استفاده دارد. از آنجایی که مبتنی بر زنجیره اتریوم است و پشتیبانی از اتریوم از سوی جامعه مشارکت‌کنندگان زیاد است، OpenSea می‌تواند بیش از ۱۵۰ توکن پرداخت را پشتیبانی کند. این امر پشتیبانی و سازگاری را در بازار افزایش می دهد که همچنین سود قابل توجهی را برای یک بازار گسترده تر ایجاد می کند.

برای آشنایی با دنیای NFT، پلتفرم OpenSea یک مکان عالی برای شروع است. از راه‌اندازی کیف پول دیجیتالی تا ایجاد مجموعه‌ای از اقلام غیر قابل تعویض، OpenSea به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا یک رابط کاربری بدون دردسر برای خرید و فروش تجربه کنند.

در میان دیگر پلتفرم‌های NFT که امکان تجارت را فراهم می‌کنند، یکی از بزرگترین ویژگی‌هایی که OpenSea را به بهترین شکل تبدیل می‌کند این است که کمترین هزینه تراکنش را دارد. از آنجایی که یک بازار NFT مبلغ خاصی را برای تجارت کاربرانش در NFTها دریافت می کند، OpenSea به طور شگفت انگیزی نرخ ضرب تنبلی را ارائه می دهد که برای کاربران مناسب است.

البته در حال حاضر هیچ گزینه ای برای کاربران برای خرید NFT با استفاده از ارزهای فیات وجود ندارد. OpenSea برای ارائه یک بازار، هزینه ۲٫۵٪ را برای هر قیمت فروش دریافت می کند.

OpenSea بهترین بازار NFT با بیشترین حجم معاملات

۲- Rarible – بهترین بازار غیرمتمرکز NFT برای کلکسیونرها

Rarible یک بازار بزرگ NFT متعلق به جامعه برای کلکسیونرها است. این بازار یک رابط کاربری تمیز و عاری از درهم و برهمی موجود در بازارهای محبوب تر ارائه می دهد. می‌توانید NFT‌های غیرمتمرکز پرفروش را ببینید تا بدانید مردم در حال حاضر به چه چیزی در فضا نگاه می‌کنند.

بسیاری پلتفرم Rarible را بزرگترین رقیب OpenSea می دانند. همچنین یک بازار مبتنی بر اتریوم در حال افزایش است. کاربر پسند بودن Raribles به سازندگان این امکان را می‌دهد تا در این پلتفرم پول بیشتری کسب کنند. همچنین علاوه بر کارت، از تصاویر کلکسیونی نیز پشتیبانی می کند و سازندگان را قادر می سازد تا به جای یک تصویر کارت، تصاویر منحصر به فرد زیادی ایجاد کنند.

Rarible که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، یک پلتفرم متعلق به جامعه است که استخراج و فروش NFT را تسهیل می کند. بر روی کلکسیون ها و هنر تمرکز دارد. Rarible دارای یک فرآیند ایجاد NFT ساده است که به افراد امکان می دهد بدون دانش کدنویسی NFT ایجاد کنند.

Rarible همچنین حقوق مالکیت معنوی (IP) را از طریق Proof of Provenance به کاربر ارائه می دهد.

فروشندگان حتی می توانند بیش از یک NFT برای یک تصویر ایجاد کنند. اگر این یک کالای واقعا داغ باشد، آنها می توانند تصویر را بیش از یک بار بفروشند و درآمد خود را به حداکثر برسانند. آیا از فروش شخص ثالث ناراحت هستید؟ راریبل این مسئله را حل می کند. سازندگان می‌توانند حق امتیاز را برای پلتفرم Rarible برنامه‌ریزی کنند و اطمینان حاصل کنند که در صورت فروخته شدن آثارشان توسط خریدار در آینده، کاهش می‌یابند.

جالب اینجاست که Rarible قابلیت خرید بازی های NFT را نیز ارائه می دهد. این پلتفرم به لطف همکاری با MyCryptoHeroes (MCH) که یک برنامه شتاب دهنده برای توسعه دهندگان بازی های بلاک چین است، در حال نفوذ بیشتر به فضای بازی است. این همکاری در را به روی توسعه دهندگان بازی در اکوسیستم MCH باز می کند تا توکن های خود را در Rarible بفروشند.

نه تنها می‌توانید کلکسیون‌های دیجیتالی را در OpenSea معامله کنید، بلکه می‌توانید از فیات برای خرید NFT‌های مورد نظر خود مانند RARIES (دارایی Rarible) که به کسانی که ایجاد می‌کنند و کسانی که خرید می‌کنند بدهی استفاده کنید.

Rarible علاوه بر کارمزد بنزینی که در تراکنش فروشنده برای ضرب NFT دریافت می کند، هر کدام ۲٫۵ درصد کارمزد از خریدار و همچنین فروشنده دریافت می کند. بازار مایل است به یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) تبدیل شود، جایی که مدیریت پلت فرم و تصمیمات مربوطه توسط کاربران اتخاذ می شود. توکن های ایجاد شده در Rarible علاوه بر این می توانند در OpenSea مدیریت شوند.

Rarible بهترین بازار غیرمتمرکز NFT برای کلکسیونرها

۳- Axie Marketplace – برترین بازار NFT برای معاملات Axies

Axie market یک بازار جهانی برای بازی ویدئویی غیرمتمرکز Axie است. این پلتفرم بیش از ۲ میلیون کاربر فعال دارد و میزبان اکوسیستمی قوی از بازی‌ها و برنامه‌های شخص ثالث است، که به همه گیمرها کنترل کامل بر آیتم های خود خارج از بازی ساز را می دهد.

شبکه Axie امسال در کانون توجه قرار گرفت و به یکی از بهترین بازارهای هنر و بازی NFT در جهان تبدیل شد. بازار Axie مجموعه ای گسترده از توکن ها است که از هنر گرفته تا بازی و موارد دیگر را شامل می شود.

آخرین مورد اضافه شده به Coinbase Global، بازار NFT برای جمع آوری حیوانات دیجیتال به نام Axie Market است. توکن‌های Axie Infinity که با نام Axie Shards نیز شناخته می‌شوند، مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم هستند و می‌توانند در eBay، Deambrella و سایر بازارهای NFT معامله شوند.

Axie Marketplace به شما اجازه می دهد تا Axies جدید، حیوانات خانگی دیجیتالی بامزه ای که بزرگ شده و در بازی Axie Infinity استفاده می شوند، ایجاد کنید. این حیوانات خانگی را می توان در بازار Axie معامله کرد یا در صرافی های محبوب مانند UniSwap فروخت. آکسی ها عمدتا برای نبردهای درون بازی با هیولاهای دیگر بازیکنان در بازی استفاده می شوند. با استقبال بیشتر بازی، بازار بسیار وسیعی برای فروش دارید.

یکی از مشکلات مهم این پلتفرم این است که Axie Marketplace فقط اقلام و شخصیت‌های اکوسیستم Axie Infinity را می‌فروشد. پلتفرم Axie کارمزد بسیار کم ۴٫۲۵ درصدی را برای معاملات دریافت می کند که فروشنده باید آن را جبران کند. خریداران هزینه گاز را پرداخت می کنند. برای خرید اولین Axie خود باید اتر داشته باشید. اگر قبلاً ETH دارید، می توانید برای شروع به سادگی کیف پول خود را به بازار متصل کنید.

Axie Marketplace بهترین بازار NFT برای معاملات Axies

۴- SuperRare بهترین بازار NFT برای کلکسیون های دیجیتال منحصر به فرد

SuperRare یک بازار P2P است که امکان جمع آوری و مبادله آثار هنری دیجیتال منحصر به فرد، کمیاب، تک نسخه یا محدود از هنرمندان و سازندگان برجسته در سراسر جهان را فراهم می کند. رابط کاربری از نظر بصری شبیه به اینستاگرام است که دسترسی آسان را فراهم می کند.

SuperRare که با کمک بلاک چین اتریوم توسعه یافته است، یک پلت فرم NFT است که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. یک پلتفرم اجتماعی که توده‌ها را قادر می‌سازد تا با هنر، فرهنگ، و اقلام زیبایی‌شناسی کلکسیونی معامله کنند و با آنها تعامل داشته باشند، SuperRare یک فروشگاه یک‌جا برای کسانی است که کاملاً به تجارت NFT علاقه دارند.

برای شروع خرید و فروش NFT، کاربران باید به یک کیف پول سازگار با اتریوم مانند Metamask، Fortmatic و Wallet Connect متصل شوند. همه اقلام موجود در بازار توسط کارکنان مدیریت می‌شوند، که به جای سازندگان تصمیم می‌گیرند چه چیزی روی پلتفرم اجرا شود. این برای اطمینان از این است که پلت فرم فقط کالاهای با کیفیت بالا را در خود نگه می دارد.

SuperRare برای تمام خریدهایی که خریدار پرداخت می کند، کارمزد تراکنش ۳٪ دریافت می کند که در مقایسه با OpenSea بیشتر است. برای سازندگان دیجیتال، ۱۵٪ کمیسیون وجود دارد که ۸۵٪ آن برای اولین قطعه دیجیتالی که فروخته اند به فروشنده ارائه می شود. پدیدآورندگان ملزم به دریافت پورسانت ۱۰ درصدی به صورت حق امتیاز هستند که از طریق آن می توانند درآمد غیرفعالی برای فروش های بعدی در بازار ثانویه کسب کنند.

SuperRare بهترین بازار NFT برای کلکسیون های دیجیتال منحصر به فرد

۵- Nifty Gateway – بهترین بازار NFT منحصرا برای سازندگان محتوا

Nifty Gateway یک اکوسیستم هنر رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین است که توسط صرافی ارز دیجیتال Gemini ایجاد شده است. در حال حاضر، آنها فقط به برخی از محبوب ترین هنرمندان دیجیتال مانند Beeple و خواننده/موسیقی Grimes اجازه می دهند. هر هنرمندی در سایت Nifties یا توکن ارزشمند خود را که معمولا شامل مجموعه‌ای از عکس‌های جمع‌آوری شده است، می سازد.

Nifty Gateway به جای ذخیره کردن خریدها در کیف پول خود، آنها را در مکانی خارج از سایت برای شما ذخیره می کند. این بدان معناست که شما می توانید دارایی های مجازی را با ارز فیات خریداری کنید. اگرچه ممکن است به اندازه نام هایی مانند OpenSea و Rarible محبوب نباشد، اما Nifty Gateway یکی دیگر از بهترین بازارهای NFT است.

Nifty Gateway بیشتر بر موسیقی و NFT های مرتبط با هنر تمرکز دارد. Nifty Gateway در گذشته با چندین سازنده شریک بود تا NFT ها را به صورت “قطره” راه اندازی کند. تقاضای دیوانه‌کننده‌ای برای قطره‌ها وجود دارد، زیرا اغلب فقط برای یک دوره محدود در دسترس هستند و به دلیل FOMO تمایل به فروش دارند.

هنرمندان می‌توانند تصمیم بگیرند که چه مقدار از فروش ثانویه می‌خواهند، و بر این اساس به کیف پول‌هایشان اعتبار داده می‌شود. Nifty Gateway همچنین محبوب است زیرا به شما امکان می دهد NFT های خود را مستقیما با استفاده از USD خریداری کنید. بنابراین، استرس ناشی از تبدیل وجوه خود را به ETH کاهش می دهد. با این حال، کارمزد بازار آن ۵ درصد بسیار بالا است.

هنرمندان واجد شرایط دریافت پورسانت برای هر کالای فروخته شده در پلتفرم هستند که درصد مشخصی از مبلغ فروش است. سازنده همچنین می تواند درصد هر فروش ثانویه را انتخاب کند. کارمزد Nifty Gateway علاوه بر ۳۰ سنت برای هر فروش ثانویه، ۵٪ از معامله اخذ می شود.

Nifty Gateway بهترین پلتفرم NFT منحصراً برای سازندگان محتوا

۶- Foundation بهترین پلتفرم NFT برای هنرمندان آینده

Foundation یک پلت فرم NFT برای هنرمندان و مجموعه داران دیجیتال برای فروش، خرید، فهرست کردن برای حراج، ارائه پیشنهادات و پیشنهاد هنر دیجیتال است که در NFT بر اساس شبکه بلاک چین اتریوم ارائه شده است. Foundation همچنین یک پلتفرم غیر حضانت مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که اجازه دسترسی به کلیدهای خصوصی کاربر را ندارد.

این پلتفرم NFT با یک رابط کاربری ساده و آسان بر پایه تجارت هنر دیجیتال است. این پلتفرم NFT مبتنی بر برنامه که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، به طور همزمان جامعه ای از هنر، طراحی و کلکسیون های خلاقانه را در سراسر جهان ایجاد کرده است.

نرخ رشد این پلتفرم اخیرا از نظر حجم فروش و تجارت افزایش یافته است. میانگین حجم تجارت ۲۴ ساعته Foundation نزدیک به ۰٫۳ میلیون دلار است. از زمان راه اندازی این بازار در اوایل سال ۲۰۲۱، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار NFT فروخته است.

با هدف تبدیل شدن به یک اقتصاد خلاق در سال‌های آینده، بنیاد آینده‌ای روشن دارد، زیرا دائما در حال تکامل است تا هنر دیجیتال را همزمان برای سازندگان و خریداران در دسترس قرار دهد. این پلتفرم علاوه بر کارمزد گس، پلتفرم کارمزد تراکنش ۱۵ درصدی را از فروشنده دریافت می کند.

هنرمندان توسط جامعه Foundation به این پلتفرم دعوت می‌شوند. تراکنش‌های فیات توسط بازار پشتیبانی نمی‌شوند بنابراین خریداران برای شروع خرید به یک کیف پول ارز دیجیتالی نیاز دارند که توسط اتریوم تامین می‌شود. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای شروع ایجاد NFT های خود هستید، Foundation احتمالاً بهترین مکان برای شروع نیست، اما این بازار آثار هنری زیادی دارد که می توان آنها را در قالبی ساده بررسی کرد.

Foundation بهترین بستر NFT برای هنرمندان آینده

۷- Mintable – بهترین مارکت پلیس NFT برای حاکمیت

Mintable یکی دیگر از بازارهای محبوب NFT است که توسط شبکه بلاک چین اتریوم طراحی شده است. کاربران می توانند فایل های دیجیتالی را روی پلتفرم ایجاد، توزیع، خرید، فروش و تجارت کنند. اخیرا این پلتفرم پشتیبانی از ادغام کیف پول Coinbase به پلتفرم را متوقف کرده است.

از آنجایی که کریپتوها در گذشته چندان محبوب نبوده اند، مفهوم NFT به خوبی هویت مشهوری برای فناوری ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. با کمک پلتفرم های برتر NFT مانند Mintable، متاورس به یک روند محبوب تبدیل شده است.

سازندگان دیجیتالی که NFT های خود را با استفاده از Mintable ایجاد می کنند، مجاز به ایجاد یک فروشگاه کاملاً قابل تنظیم برای تبلیغ، پروموت و تجارت اقلام دیجیتال خود در ازای کریپتو هستند. به فروشنده این آزادی داده می شود که برند NFT خود را بسازد و در بازار آزاد تبلیغ کند تا آثار هنری دیجیتال اصلی، کلکسیون، ویدیو و موسیقی خود را بفروشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Mintable این است که هر آیتم NFT تعداد بازدید را به نمایش می‌گذارد، که می‌تواند در شناسایی مواردی که محبوبیت پیدا می‌کنند، بی‌نقص باشد. سازندگان همچنین می‌توانند NFT‌های خود را در وب‌سایت تبلیغ کنند تا در معرض دید بیشتر، در رسانه‌های اجتماعیMintable قرار بگیرند، که برای شرکت‌ها و همچنین برندها مفید است.

علاوه بر هزینه گس در شبکه، هزینه ای که از تراکنش های فروش اخذ می شود ۲٫۵ درصد است که خریدار آن را پرداخت می کند. اقلامی که هیچ گونه کارمزد گس ضمیمه نداشته باشند با کارمزد معامله ۵ درصد دریافت می شوند.

Mintable بهترین مارکت پلیس NFT برای حاکمیت

۸- NBA Top Shot – بهترین بازار برای NFT های ورزشی

انجمن ملی بسکتبال و انجمن ملی بسکتبال زنان با بازار هواداران، NBA Top Shot برای فروش انحصاری لحظات و هنر کلکسیونی بر اساس محبوب‌ترین ورزش NBA و لیگ بسکتبال زنان در جهان همکاری کرده‌اند. ب

در بازار آن، لحظات کلکسیونی (کلیپ های ویدیویی و نکات برجسته بازی) و آثار هنری را می توان از لیگ های برتر بسکتبال جهان خریداری کرد.

برای خرید محصول از NBA Top Shot، ابتدا باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. با استفاده از بلاک چین Flow از Dapper Labs، Top Shot به عنوان یک بازار بسته ایجاد شده است که فقط به شما امکان خرید و فروش کالا در سایت خود را می دهد. برخی از کلکسیون ها به اندازه چند دلار ارزان هستند.

NBA Top Shot انجمن ملی بسکتبال و انجمن ملی بسکتبال زنان به دنیای NFT است. در بازار آن، لحظات کلکسیونی (کلیپ های ویدیویی و نکات برجسته بازی) و آثار هنری را می توان از لیگ های برتر بسکتبال جهان خریداری کرد.

NBA آن را به عنوان یک بازار بسته (شما فقط می توانید در Top Shot خرید و فروش کنید) با استفاده از بلاک چین Flow ساخته شده توسط Dapper Labs ساخته است.

ثبت نام و خرید مستقیم در وب سایت بازار تاپ شات آسان است. لحظه های کلکسیونی را می توان با چند دلار خریداری کرد.

NBA Top Shot بهترین بازار برای NFT های ورزشی

۹- Binance – پلتفرم برتر NFT با کمترین هزینه

بازار NFT بایننس در ماه ژوئن سال جاری راه اندازی شد. با توجه به موفقیت آن بر اساس تعداد تراکنش‌های پردازش شده در روز راه‌اندازی، این راه‌اندازی خبر بزرگی بود. صرافی های متمرکز تا حد زیادی به صنعت کریپتو به عنوان یک کل گره خورده اند. این بازار NFT بر روی زنجیره هوشمند قوی بایننس (BSC) توسعه یافته است و دارای آثار هنری دیجیتال و کلکسیونی است.

کارمزد تراکنش‌ها ۱ درصد تعیین شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که سازندگان می‌توانند از کار خود به طور مؤثر درآمد کسب کنند، بدون اینکه سود خود را قربانی نرخ‌های کمیسیون همیشگی کنند. دیگه چی؟ کاربران می‌توانند از انواع توکن‌های NFT از سازندگان پیشرو در این فضا استفاده کنند، بفروشند، پیشنهاد بدهند و خرید کنند.

Binance پلتفرم برتر NFT با کمترین هزینه

۱۰- Crypto.com – بهترین بازار هیبریدی NFT

Crypto.com یک صرافی مرکزی ارز دیجیتال برتر را ارائه می دهد و همچنین یک بازار ارز دیجیتال NFT را راه اندازی می کند. این ارز دیجیتال مشتریان را با افراد مشهور و هنرمندان مشهور نیز مبادله می کند. برخی از افرادی که Crypto.com با آنها همکاری کرده است عبارتند از Snoop Dogg، BossLogic، Boy George و Axel Mansoor.

این بازار NFT یکی از صرافی‌هایی است که به سرعت در حال رشد است که نه تنها امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند، بلکه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که کاربران علاقه‌مند برای آن هزینه پرداخت می‌کنند، مانند پشتیبانی از کارت اعتباری و نقدی، دسترسی به بیش از ۲۰ ارز دیجیتال،استراتژی ها و کمپین تبلیغاتی.

Crypto.com بهترین بازار هیبریدی NFT

 

اکنون که می دانید برترین پلتفرم های NFT برای خرید و فروش NFT کدامند، قصد دارید از کدام یک برای ساخت NFT بعدی خود استفاده کنید؟

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *