آموزش کیف پول ارز دیجیتال

معرفی بهترین کیف پول های ارز سند باکس (ارز دیجیتال Sand)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اگر در ارز سند باکس سرمایه گذاری کرده‌اید، آشنایی بهترین کیف پول های ارز سند باکس به شما در ذخیره‌ی امن دارایی‌هایتان کمک می‌کند. ارز دیجیتال سند باکس یک توکن ERC20 است که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند و به آن اجازه می‌دهد در انواع مختلفی از کیف‌پول‌ها از جمله سخت‌افزار و نرم‌افزار ذخیره شود. ما در این مقاله چند نمونه از بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال سند باکس را که توسط تریدرها و سرمایه گذاران به توصیه می شود، ارائه می‌دهیم.

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال به استراتژی معاملاتی شما بستگی دارد. برای محافظت از دارایی‌های خود داشتن کیف پول ارز دیجیتال ضروری است اما انتخاب کیف پول مناسب گیج کننده است. کیف پول های ارز دیجیتال قابل هک شدن هستند و رمز ارزهای شما در کیف پول‌ها امن هستند. انواع مختلف کیف پول از نظر هدف متفاوت است. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که کدام کیف پول در زمان های مختلف مناسب شماست. مواردی که باید در هنگام خرید کیف پول باید آن را در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • قابلیت ذخیره سازی
  • امنیت کیف پول
  • میزان محبوبیت نزد کاربران
  • پشتیبانی و رابط کاربری

بهترین کیف پول های ارز سند باکس

کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری از ارز دیجیتال سند باکس پشتیبانی می‌کنند.

مطلب مرتبط: معرفی ارز SAND | سندباکس Sandbox چیست؟

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ارز سند باکس

  • لجر (لجر نانو ایکس و لجر نانو اس)
  • ترزور (مدل وان و تی)

یکی از بهترین محل‌ها برای ذخیره‌ سازی ارز دیجیتال سند باکس، کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور است. کیف پول های سخت افزاری از فن‌آوری‌های رمزگذاری پیشرفته استفاده می‌کنند و از دارایی‌های شما در برابر حملات بدافزارها و فیشینگ محافظت می‌کنند. کیف پول های سخت افزاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک عبارت بازیابی برای ولت خود ایجاد کنند. در صورت سرقت یا خرابی کیف پول با استفاده از عبارت بازیابی می‌توانید کیف پول خود را بازگردانید.

بهترین کیف پول های ارز سند باکس

کیف پول لجر نانواس و ترزور وان از بهترین کیف پول های ارز سند باکس به حساب می‌آیند. دارایی‌های شما به صورت آفلاین در کیف پول های سخت افزاری ذخیره می‌شوند و از این جهت امنیت بیشتری نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری دارند.

بهترین کیف پول‌های نرم افزاری ارز سند باکس

  • تراست ولت
  • اکسودوس
  • اتمیک
  • متامسک
  • مای اتر ولت

کیف پول تراست ولت، کیف پولی است که به طور رسمی توسط بایننس پشتیبانی می‌شود. همچنین یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان تریدرها و سرمایه‌گذاران است و مکانی عالی برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال سند باکس (SAND) است. اگر به تازگی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کرده اید یا صرفاً به دنبال مکانی برای ذخیره ارز SAND خود درمحلی امن هستید، تراست ولت یک کیف پول موبایل با رابط کاربری آسان، امنیت و گزینه‌های پشتیبان که ارائه می‌دهد برای شما مناسب باشد.

ارز دیجیتال سند باکس (Sandbox) را می‌توان به همراه هر توکن ERC20 دیگری که می خواهید امن نگه دارید مستقیماً به کیف پول تراست شما ارسال شود و تیم توسعه همیشه در حال پشتیبانی از رمز ارزهای جدید است. در صورت بروز هر گونه مشکل از صفحه راهنمای رسمی Trust Wallet دیدن کنید.

تراست ولت کیف پول‌ نرم افزاری ارز سند با

همچنین می‌توانید ارز دیجیتال سند باکس را در کیف پول نرم افزاری اتمیک ذخیره کنید. این کیف پول برای نسخه‌های اندروید، iOS و دسکتاپ موجود است. کیف پول اتمیک از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال از جمله ارز SAND و سایر توکن‌های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند. کیف پول اتمیک همچنین یک صرافی داخلی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از آن برای مبادله تمام دارایی های پشتیبانی شده استفاده کنند.

کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ را ارائه می‌دهند بسیار راحت هستند، اما ممکن است به دلیل اتصال به اینترنت امنیت کمتری نیز داشته باشند. یک کیف پول دسکتاپ را فقط روی یک دستگاه امن نصب کنید که دسترسی کمی به اینترنت دارد یا اصلاً دسترسی ندارد. ارز دیجیتال Sandbox می‌تواند مستقیماً به همراه سایر توکن‌هایERC20 شما برای حفظ امنیت به کیف پول اتمیک شما ارسال شود.

متامسک: کیف پول نرم افزاری متامسک به صورت نسخه‌های وب و موبایلی ارائه می‌شود. این کیف پول یک رمز عبور برای امنیت و هرچه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال نیاز دارید، ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیف پول متامسک مقاله‌ی آموزش نصب و استفاده از کیف پول متامسک (Metamask) را بخوانید.

کیف پول های ارز سند باکس

کیف پول بعدی اکسودوس است. اکسودوس را می‌توان به عنوان یک ولت امن استفاده کرد. در این کیف پول می‌توانید دارایی‌های خود را مبادله و مدیریت کنید. به همین دلیل این ولت می‌تواند یکی از بهترین کیف پول های ارز سند باکس باشد.

شما همچنین می‌توانید ارز دیجیتال سند باکس (SAND) را در مای اتر ولت، یکی از قابل اعتمادترین کیف پول‌ها ذخیره کنید. تمام توکن‌های ERC20 از جمله سند باکس (SAND) را می‌توان با استفاده از مای اتر ولت، بدون نیاز به دانلود کلاینت یا نرم‌افزار، در بلاک‌چین اتریوم ذخیره کرد.

مای اتر ولت راه حلی مبتنی بر وب را به تریدرها و سرمایه گذاران ارائه می‌کند که به آنها امکان می‌دهد از هر کجا وارد شوند. در حالی که کاربران باید مراقب حملات فیشینگ و بدافزارها باشند. مای اتر ولت همیشه از توکن‌های جدید ERC20 هنگامی که آنلاین می‌شوند پشتیبانی می‌کند.

در جدول زیر به صورت مختصر بهترین کیف پول‌ های ارز سند باکس و انواع آن را به شما ارائه می‌کنیم:

نام کیف پولنوع کیف پول
لجرسخت افزاری
ترزورسخت افزاری
متامسکنرم افزاری
اتمیکنرم افزاری
اکسودوسنرم افزاری
مای اتر ولتنرم افزاری

جمع بندی

بهترین کیف پول‌ های ارز سند باکس شامل ولت‌های سخت افزاری و نرم افزاری هستند که باید با توجه به نیاز خود، کیف پول مناسب را انتخاب کنید.

در این مقاله با انواع کیف پول های ارز سند باکس آشنا شدید. امیدواریم مقاله‌ی مفید و کاربردی برای شما کاربران باشد. تجریه‌ی خود از خرید ارز سند باکس و استفاده از هر یک از کی‌ف پوب‌های نام برده شده را در بخش دیدگاه با ما و سایر کاربران پینگی به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *