اخبار ارز دیجیتال

استفاده از ارز دیجیتال در بودجه بندی سال آینده جو بایدن

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مقررات استفاده از ارز دیجیتال در بودجه بندی سال آینده جو بایدن منتشر شد.

براساس اسنادی که روز جمعه در تاریخِ ۷ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد، پیشنهاد بودجه بندی رئیس جمهور جو بایدن در سال ۲۰۲۲ شامل استفاده از ارز دیجیتال است.

اولین بودجه بندی سال آینده جو بایدن، شامل دو پیشنهاد است كه به وزارت خزانه داری شده است. تمامی مؤسسات مالی اطلاعات مبنی بر سرویس درآمد داخلی (IRS) باید گزارش‌های خود را به این وزرات خزانه داری ارائه دهند.

اولین پیشنهاد شامل “گسترش گزارش اطلاعات کارگزاران با توجه به رمز ارز‌ها” است.

“کتاب سبز (گزارشی شامل توضیحات کلی پیشنهادهای مربوط به درآمد مالی دولت آمریکا در سال ۲۰۲۲)” وزارت خزانه داری زمینه‌های بیشتری را فراهم کرد و گفت که این تغییر پیشنهاد “با گسترش اطلاعات گزارش ارز سوی کارگزاران” به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات را در مناطق مختلف قضایی که با ایالات متحده همکاری می‌کنند به اشتراک بگذارند.

در این گزارش آمده است:

پیشنهاد کارگزاران از جمله اشخاصی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکا و ارائه دهندگان، کیف پول میزبان را ملزم می‌کند هنگام گزارش دادن در مورد رمز ارز‌ها از سوی آن اشخاص در یک حساب با کارگزار، اطلاعات مربوط به نهادهای منفعل خاص و صاحبان خارجی را گزارش دهند.

درآمد ناخالص، فروش و “مالکان خارجی” در نهادهای منفعل این گزارشات آورده خواهد شد.

طبق گزارش، این پیشنهاد برای بازپرداخت‌های ثبت شده پس از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ اعمال می‌شود.

“یکی از مشکلات در حال رشد، فرار مالیاتی با استفاده از ارز‌های دیجیتال است. از آنجا که صنعت کریپتو کاملاً دیجیتالی است، مودیان مالیاتی می‌توانند با صرافی‌های ارز دیجیتال در خارج از کشور و ارائه دهندگان کیف پول معامله کنند بدون اینکه از آمریکا خارج شوند.”

گزارش اطلاعات

بر اساس گزارش خزانه داری، بودجه بودجه بندی سال آینده جو بایدن مربوط به امور و گزارشات رمز ارز‌هاست.

پیشنهاد دوم برای معرفی ساختار “گزارش جامع مالی” برای اهداف مالیاتی، موسسات مالی را ملزم می‌کند که داده‌های مربوط به حساب‌های کاربری را با تفکیک نوع نقل و انتقال و بالاتر از ۶۰۰ دلار را گزارش دهند.

در این گزارش آمده است که گزارش برای صرافی‌های ارز دیجیتال و صاحبان آن است.

“همچنین مالیات دهندگان که رمز ارز را از یک کارگزار می‌خرند و به کارگزار دیگر انتقال می‌دهند یا کسب و کار‌هایی که ارز دیجیتال با ارزش ۱۰ هزار دلار دریافت می‌کنند باید گزارش مالی خود را ارائه دهند.

برنامه بودجه بندی سال آینده جو بایدن چند هفته پس از پیشنهاد وزارت خزانه داری ارائه شد که مؤسسات مالی و سایر کسب و کار‌هایی که بیش از ۱۰ هزار دلار می‌گیرند را ملزم به ارائه گزارش مالی به سرویس درآمد داخلی می‌کند.

پیشنهاد برنامه بودجه بندی سال آینده جو بایدن مشابه پیشنهاد شبکه اجرای جرایم مالی است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *