تحلیل تکنیکالتحلیل قیمت

تحليل تكنيكال بايننس كوين (۸ اردیبهشت ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)
  • قیمت بایننس کوین پس از افت ۱۵ درصدی حرکت صعودی را نشان می‌دهد.
  • اصلاح جزئی تا ۵۲۰ دلار یا کمتر از آن می‌تواند فرصتی در اختیار خریداران قرار دهد.

قیمت بایننس کوین کم شدن فشار خرید را نشان می‌دهد؛ زیرا از یک سطح مقاومت اساسی عبور می‌کند. سرمایه گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که BNB قبل از افزایش فوراً به سطح حمایت برسد.

قیمت بایننس کوین ممکن است قبل از صعود، کاهش یابد

اندیکاتور MRI خبر از سیگنال چرخه تاپ بازار به شکل یک کندل قرمز در بازه زمانی ۶ ساعته را نشان می‌دهد. با این وضع می‌توان یک اصلاح قیمتی همراه با ۱ الی ۴ کندل پیش بینی کرد.

جالب اینجاست که سیگنال فروش اندیکاتور MRI دقیقا همزمان با عبور قیمت از محدوده ۵۶۹ دلار، اعلام شد و اصلاح به زودی انجام می‌شود. این اصلاح می‌تواند حدود ۴ درصد تا انتهای محدوده تقاضا در ۴۹۴ دلار ادامه داشته باشد.

این اصلاح به خریداران امکان می‌دهد بایننس کوین را با تخفیف برای مرحله بعدی که هدفصعود به بالای ۶۳۹ دلار است، خریداری کنند.

اگر قیمت BNB نزدیک به بالای این محدوده باشد،  این اصلاح قیمت می‌تواند این توکن را تا سطح ۱۶۲٪ فیبوناچی اکستنشن در ۷۱۹ دلار برساند.

نمودار 6 ساعته بایننس کوین

با الگوی MVRV دربازه ۳۰ روزه از این اصلاح و سپس صعود، ارزش روزانه قبلی را پشتیبانی می‌کند. این الگو متوسط ​​سود / زیان سرمایه گذاران بایننس کوین در یک ماه گذشته را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، شاخص فاندامنتال ۶/۶۷٪ است، اما داده های تاریخی نشان دهنده صعود تا ۲۱ درصد است.

این شاخص‌ها نشان می‌دهند که بایننس کوین با رشد و صعود همراه است.

نمودار 30 روزه بایننس کوین

آدرس‌های فعال روزانه معیاری است که می‌تواند برای تعیین وضعیت سرمایه گذاران استفاده شود. تعداد بیشتر نشانگر صعود است؛ زیرا کاربران بیشتری با شبکه BNB تعامل دارند و به ارزش فعلی آن علاقه مند هستند.

در زمان نوشتن این خبر، تعداد آدرس‌های فعال از ۳۱۳ هزار به ۱۳۰ هزار از ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ (۳۱ فروردین ۱۴۰۰) تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۱ (۷اردیبهشت ۱۴۰۰) ۵۸٪، کاهش یافته است.

این کاهش ناگهانی روند نزولی به وجود می‌آورد و حاکی از آن است که سرمایه گذاران درحال خروج ازاین شبکه از طریق مبادله با سایر رمز ارز‌ها هستند.

نمودار آدرس‌های فعال روزانه BNB

در این حین، اصلاح جزئی قیمت درراه است و سرمایه گذاران باید به میزان اصلاح قیمت توجه کنند. اگر قیمت بایننس کوین تا ۴۷۲ دلار کاهش یابد، روند صعودی نقض می‌شود و احتمال اصلاح قیمت به ۴۴۴ دلار افزایش‌ می‌یابد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *