اخبار ارز دیجیتال

بایننس ۶۳۹ میلیون دلار توکن BNB را سوزاند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی ارز دیجیتال بایننس، صرافی پیشرو رمز ارزها، از هفدهمین دوره توکن سازی خود خبر داد. این شرکت بیش از ۱٫۳ میلیون بایننس کوین را که ارزش مجموع آنها تقریبا ۶۳۹ میلیون دلار بود، سوزاند. این ارزش نشان دهنده‌ی بزرگترین افزایش قیمت بایننس کوین در سه ماهه اخیر تا به حال بر حسب دلار بوده است.

“سوزاندن” فرآیند کاهش عرضه توکن است. صرافی بایننس تا بحال حدود ۵۰ درصد از کل توکن‌های BNB خود را سوزانده و در حال حاضر هفتدمین دوره‌ی خود را آغاز کرده است. تعداد توکن‌هایی که در هر سه ماه سوزانه می‌شوند بر اساس حجم تراکنش‌ها در صرافی‌های مختلف نسبت به بایننس است. طبق گزارش‌های ارائه شده، صرافی بایننس، در شانزدهمین دوره توکن سوزی در ژوئیه ۲۰۲۱ حدود ۳۹۳ میلیون دلار BNB را سوزاند. قیمت خرید بایننس کوین اندکی قبل از اعلام خبر توکن سوزی به مقدار ۱٫۲ درصد افزایش یافت.

چرا صرافی بایننس از توکن سوزی استفاده می‌کند؟

هرگاه تقاضا برای یک ارز دیجیتال افزایش یابد و از طرفی آن رمز ارز کمیاب باشد، قیمت آن ارز دیجیتال در دراز مدت افزایش می‌یابد. بنابراین توکن سوزی به معنای از دسترس خارج کردن بایننس کوین‌ها ور در نتیجه افزایش قیمت است. صرافی بایننس نیز با هدف افزایش قیمت بایننس کوین در یک دوره سه ماهه توکن‌های خود را می‌سوزاند.

تأثیر توکن سوزی در سال‌های گذشته چگونه بوده است؟

ارزش بایننس کوین در ژوئیه ۲۰۲۱ برابر با ۲۶۴٫۷۸ دلار بود.با توجه به قیمت و مارکت کپ این رمز ارز در جایگاه چهارم قرار داشت. با توجه به روند قیمت بایننس کوین در سال‌های گذشته در می‌یابیم که قیمت بایننس کوین در هر دوره‌ی توکن سازی و پس از توکن سازی به دلیل کمیابی و کم شدن عرضه، رشد می‌کند.

توکن سوزی در دراز مدت تأثیر زیادی بر افزایش قیمت داشته و همچنین از این جهت می‌تواند در معاملات نوسان گیر مورد استفاده قرار گیرد.

شانزدهمین دوره‌ی توکن سازی مربوط به ژوئیه ۲۰۲۱ بود که در طی آن ارزش بایننس کوین به ۲۶۴٫۷۸ افزایش یافت و این رمز ارز جایگاه چهارم بازار را به خود اختصاص داد.

آخرین توکن سوزی بایننس چه زمانی اتفاق افتاده است؟

صرافی ارز دیجیتال بایننس در شانزدهمین دوره سه ماهه توکن سوزی در تاریخِ ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱، حدود ۳۹۰ میلیون دلار توکن را سوزاند. این شرکت اعلام کرد که BNBهای سوزانده شده در آن زمان حدود ۴۰۰ میلیون دلار ارزش داشتند.

Changpeng Zhao، مدیر عامل صرافی بایننس اعلام کرد:


“طبق برنامه زمان بندی شده در وایت پیپر، ۱۶ میلیون BNB باقیمانده قفل شده و به آدرس تیم منتقل شده است. تیم Binance تاکنون هرگز از موجودی بایننس کوین خود استفاده نکرده و آنها را نفروخته است، فقط آنها را سوزانده است. “

به گفته این صرافی، بایننس متعهد شده است هر سه ماهه ۲۰ درصد از سود خود را بسوزاند، در حالی که آخرین توکن سوزی بایننس نشان می‌دهد که در طی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ صرافی بایننس می‌توانست ۲ میلیارد دلار از توکن‌های سوزانده شده سود کسب کند.

در آخرین توکن سوزی در مارس بایننس ۶۰۰ میلیون دلار توکن BNB را سوزاند که از نظر ارزش فیات، بزرگترین توکن سوزی در طول تمامی دوره‌ها در زنجیره هوشمند بایننس بوده است.

ممکن است با توجه به ادامه‌ی فرآیند توکن سازی و افزایش قیمت بایننس کوین به فکر سرمایه گذاری در این رمز ارز باشید. بازار معاملاتی و صرافی ارز دیجیتال پینگی یکی از بازارهایی است که به راحتی می‌توانید در آن بایننس کوین را بخرید یا بفروشید.

 

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *