اخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس به هاب جدید ارزهای دیجیتال در دبی می‌پیوندد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بایننس به صرافی‌ها و کسب‌وکارهای کریپتو کمک می‌کند تا با همکاری دولت محلی در دبی مجوز برای فعالیت بگیرند.

بایننس، بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال جهان، یکی از اولین صرافی‌های رمز ارز است که به هاب رمزنگاری جدیدی که توسط اداره مرکز تجارت جهانی دبی (DWTCA) تأسیس شده است، می‌پیوندد.

صرافی بایننس رسماً اعلام کرد که توافق نامه‌ای با DWTCA امضا کرده است، روز بعد (دوشنبه در تاریخِ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱) DWTCA رسماً راه‌اندازی منطقه جامع ارزهای دیجیتال در دبی را اعلام کرد و توافق نامه پس از آنم امضا شد.

بایننس به عنوان بخشی از عضویت خود در ابتکار DWTCA، به این مقام کمک می‌کند تا چشم انداز “تسریع در راه اندازی یک مرکز صنعتی جدید برای دارایی های مجازی جهانی” را ترسیم کند.

بایننس همچنین به پیشبرد تعهد دبی برای ایجاد یک اکوسیستم دارایی دیجیتال بین‌المللی جدید برای ایجاد رشد اقتصادی بلندمدت با نوآوری دیجیتال کمک خواهد کرد و افزود:

بایننس معتقد است که دستور کار جدید دبی به رشد اقتصاد جهانی کمک خواهد کرد. هدف کمک به صرافی‌های ارز دیجیتال، کسب‌وکارهایی است که خدمات فناوری بلاک‌چین و دفتر کل توزیع‌شده و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و دارایی‌ها را برای دریافت مجوز در دبی ارائه می‌کنند.»

پانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس اخیراً به تحولات نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال در دبی علاقه مند شده است. او یکی از اولین افرادی در جامعه کریپتو بود که در روز دوشنبه در مورد ابتکار جدید ارز دیجیتال DWTCA گزارش داد. ژائو همچنین اولین خانه خود را در اکتبر ۲۰۲۱ در دبی خرید.

همکاری بایننس با DWTCA می‌تواند برای صرافی ارز دیجیتال معنادار باشد؛ زیرا این شرکت در تلاش برای برقراری روابط با چندین تنظیم کننده مالی جهانی است که در اوایل سال جاری صرافی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، بایننس مجبور شد برخی از خدمات خود را در میان ده ها نفر از تنظیم کننده‌های مالی جهانی که هشدارهایی را علیه صرافی ارز دیجیتال صادر کرده اند، متوقف کند. برخی از کشورهایی که عملیات بایننس را برجسته کردند عبارتند از آلمان، ایتالیا، ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، ژاپن، لهستان و غیره.

منبع خبر: cointelegraph

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *