اخبار ارز دیجیتال

راه اندازی پروژه TKO در لانچ پد بایننس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بایننس از اعلام نوزدهمین پروژه خود بر بایننس لانچ پد (Binance Launchpad) با عنوان پروژه TKOهیجان زده است. پروژه TKO (توکن Tokocrypto) قرار است پنجمین پروژه در لانچ پد بایننس در ۲۰۲۱ باشد.

در ژانویه ۲۰۱۹، صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) یک پروژه برای فروش توکن و جذب سرمایه به نام لانچ پد (Launchpad) را معرفی کرد.

تمرکز صرافی ارز دیجیتال Tokocrypto بر روی استفاده از توکن هیبریدی (hybrid token) است. توکن هیبریدی یک پل ارتباطی بین امور مالی متمرکز (CeFi) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای کسب سود‌های بسیار است.

Tokocrypto یکی از مهمترین صرافی‌های ارز دیجیتال در اندونزی است که به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد. همچنین اولین صرافی در اندونزی بود که در کمیسیون مقررات معاملات آتی اندونزی (BAPPEBTI) در نوامبر ۲۰۱۹ ثبت شد.

با ثبت موجودی بایننس کوین (BNB) کاربران از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ۰۰:۰۰، صرافی بایننس موجودی کاربران را برای ۷ روز از تاریخ ۱۱ فروردین تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ثبت می‌کند.

آخرین موجودی بایننس کوین نگهداری شده هر کاربر به عنوان میانگین ۷ روزه این دارایی در نظر گرفته می‌شود.

از میانگین روزانه بایننس کوین برای تعیین این مقدار موجودی استفاده می‌شود.

با راه اندازی پروژه TKO، صرافی Tokocrypto به افزایش دانش مردم اندونزی در مورد ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. همچنین باعث می‌شود، بلاک چین را به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از جامعه و اقتصاد جهان در نظر بگیرند.

مشارکت بین صرافی‌های بایننس و Tokocrypto به ژوئن ۲۰۲۰ برمی گردد. در نتیجه این مشارکت IDR (BIDR)، استیبل کوین مبنی بر ارز ملی روپیا برای مردم اندونزی، راه اندازی شد.

همکاری بین TKO و BIDR، دسترسی به دارایی های رمز ارز‌ها و DeFi را آسان می‌کند. هر سه ماهه صرافی Tokocrypto حدود ۱۰% از عرضه کل پلتفرم خود را به منظور متعادل سازی عرضه و تقاضا می‌سوزاند. TKO به عنوان توکن بومی صرافی Tokocrypto عمل خواهد كرد و خدماتی از جمله کاهش کارمزد معاملات، ایجاد ایردراپ، بازخرید و غیره را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، دارندگان توکن های TKO حق شرکت در برنامه های سپرده گذاری و پس انداز مانند TKO Deposit ،TKO Savings و TKO Cashback را دارند.

TKO از DeFi به منظور ادغام قابلیت‌های توکن TKO به وسیله استخر‌های فارمینگ، وام دهی و غیره که در دیفای ارائه می‌شود، استفاده می‌کند.

استخر‌های فارمینگ یا farming pools محلی است که در آن دارایی‌های دیجیتال را در ازای پاداش، استیک می‌کنند.

استیکینگ (Staking) ارز دیجیتال را می‌توان راهکاری جایگزین برای استخراج دانست. این روش هزینه کمتری نسبت به استخراج دارد. شما با استفاده از استیکینگ دیگر نیازی به خرید ریگ‌های استخراج با هزینه‌های بسیار بالا ندارید.

Tokocrypto زمینه جدیدی در توکن‌های غیرمثلی (NFT) به وسیله ایجاد اولین بازار خود در اندونزی برای دارایی‌های دیجیتال و خلاق از هنرمندان جوان، ایجاد خواهد کرد. TKO به عنوان عامل اصلی پلتفرم و درگاه پرداخت بین سازندگان و مخاطبان آنها عمل می‌کند.

TKO توکن مردم اندونزی است. آنچه ما می‌خواهیم بسازیم “استراتژی اندونزی” برای مردم است كه مردم در سراسر کشور می‌توانند علاوه بر خدمات مالی به آن دست یابند. آقای پانگ ژو كا (Pang Xue Ka) مدیر عامل Tokocrypto گفت:

“پروژه لانچ پد به ما کمک می‌کند تا به پتانسیل نامحدود به وسیله بلاک چین دست یابیم و امیدوارم بتوانیم یک اقتصاد دیجیتال منحصر به فرد برای اندونزی بسازیم.”

چانگ زائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل و بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس گفت:

“محبوبیت NTF‌ها بسیار افزایش یافته است. ابتکار Tokocrypto برای ایجاد اولین بازار NFT اندونزی به طور فعال از سوی کل جامعه ارز دیجیتال پشتیبانی و حمایت خواهد شد. ما خوشحالیم که از Tokocrypto پشتیبانی می‌کنیم و به رشد فضای رمز ارز‌ها در اندونزی با هم کمک می‌کنیم.”

توجه: معاملات رمز ارز‌ها ریسک بالایی در بازار دارند. لطفا خرید و فروش خود را با احتیاط انجام دهید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *