اخبار ارز دیجیتال

Auto-Burn بایننس جایگزین توکن سوزی سه ماهه BNB

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی ارز دیجیتال بایننس در یکی از اطلاعیه‌های مهم خود در روز پنجشنبه، ۲۳ دسامبر ۲۰۲۱، اعلام کرد که ویژگی Auto-Burn را با تأثیر فوری در راستای منافع گسترده تر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و جوامع بایننس کوین (BNB) معرفی می‌کند.

کوین BNB رمز ارز کاربردی صرافی بایننس است. این صرافی به دنبال تسریع در فرآیند توکن سوزی ارز دیجیتال خود است.

در حال حاضر، BNB ارز دیجیتال بومی است که در تراکنش‌های زنجیره هوشمند بایننس (BSC) استفاده می‌شود. این تقریباً شبیه هزینه گَس پرداختی در اتریوم است. علاوه بر این، ارز BNB برای مشارکت در حاکمیت غیرمتمرکز زنجیره ای در زنجیره هوشمند بایننس ضروری است.

در حال حاضر، بلاک چین بایننس از دو مکانیسم اصلی سوزاندن توکن های BNB پیروی می‌کند. از زمان معرفی BEP95، بخشی از هزینه گَس صرف شده در BSC در زمان واقعی سوزانده می‌شود. BSC در حال حاضر ۸۶۰ توکن BNB را از زمان ارتقاء Bruno در ماه گذشته به صورت روزانه می‌سوزاند.

علاوه بر این، بایننس توکن‌های BNB را هر سه ماهه می‌سوزاند و بایننس ۱٫۳۳۵٫۸۸۸ توکن را از گردش در سه ماهه آخر حذف می‌کند. اکنون سوزاندن کوین سه ماهه باید با Auto-Burn جایگزین شود. در اطلاعیه رسمی آمده است:

در آینده، سوخت سه ماهه با Auto-Burn جایگزین خواهد شد تا شفافیت و قابلیت پیش بینی بیشتری برای جامعه BNB فراهم شود. Auto-Burn هم عینی و هم قابل تأیید خواهد بود، مستقل از درآمدهای ایجاد شده در Binance CEX از طریق استفاده از BNB، و به طور خودکار تنظیم می شود که مقدار سوخت بر اساس قیمت بایننس کوین خواهد بود، که به نوبه خود منعکس کننده است. عرضه و تقاضا برای BNB، و همچنین تعداد بلوک های تولید شده در طول یک فصل که بر اساس اطلاعات زنجیره ای محاسبه شده است.

سوزاندن خودکار BNB تا چه زمانی ادامه دارد؟

بایننس همچنین اشاره کرده است که پروتکل سوزاند خودکار BNB را درست زمانی که گردش کل ارز بایننس کوین به زیر ۱۰۰ میلیون کاهش یابد، متوقف خواهد کرد. شبکه ارز دیجیتال بایننس کوین در بیانیه رسمی خود، محاسبات کاملی را که در پشت خودکار فرآیند سوزاندن وجود دارد توضیح داده است.

تغییر به ویژگی جدید سوزاندن خودکار BNB به این معنی است که میزان سوزاندن توکن BNB دیگر بر اساس سود بایننس نیست. با این حال، به قیمت BNB و سطح فعالیت زنجیره هوشمند بستگی دارد.

در ماه‌های اخیر قیمت رمز ارز بایننس کوین در محدوده بالاترین قیمت تاریخی خود معامله می‌شد. با رونق حوزه دیفای و ورود رقبای جدید برای زنجیره هوشمند بایننس، این شرکت به دنبال جلب توجه بازار به این شبکه و کوین است. تصمیم تسریع در فرآیند توکن سوزی BNB را می‌توان در راستای جذب سرمایه‌گذاران جدید به بازار این ارز دیجیتال در نظر گرفت.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *