اخبار ارز دیجیتال

سقف برداشت صرافی بایننس کاهش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای در روز سه شنبه در تاریخِ ۵ مرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد: سقف برداشت بیت کوین خود را از ۲ بیت کوین به ۰/۰۶ بیت کوین کاهش داد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شرکت و صرافی‌های رمز ارز با نظارت بیشتر از سوی تنظیم کنندگان جهانی روبرو شده‌اند.

تا پیش از این، سقف برداشت روزانه از صرافی بایننس برای حساب‌های احراز شده ۲ بیت کوین بود. بلافاصله، برای کاربرانی که تنها مراحل ابتدایی تأیید حساب خود را انجام داده‌اند، به ۰/۰۶ بیت کوین کاهش خواهد یافت.

این محدودیت‌ها برای کاربران جدید، اجرایی شده و برای حساب‌های کاربری فعلی نیز از ۴ تا ۲۳ آگوست (۱۳ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۰)، طی چند مرحله اعمال خواهد شد.

ژائو (Zhao) طی یک پیام توئیتری، این تغییر را به عنوان بخشی از تمرکز بیشتر بر رعایت مقررات در شرایطی که صرافی‌ها با چنین نظارتی روبرو هستند، قرار داد. وی در مورد تغییر محدودیت برداشت گفت: “این فشار‌ها به دلیل پیروی از قوانین موجود در کشور‌های مختلف بر بایننس اعمال می‌شود.”

bitcoin728 5

این شرکت گفت: “طی روز‌های آتی، بایننس تغییرات و سیاست‌های جدیدی را اعمال می‌کند.”

در آخر هفته (۶ مرداد ۱۴۰۰)، همچنین بایننس سقف جدیدی را نیز برای مقدار اهرم یا لوریج در دسترس حساب‌های جدید معاملات فیوچرز یا همان معاملات آتی اعلام کرد. مدیر عامل چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) در آن زمان گفت: “به نفع حمایت از حقوق مشتریان، ما این امر را به صورت تدریجی در چند هفته آینده در مورد کاربران موجود نیز اعمال خواهیم کرد.”

در ماه‌های اخیر صرافی ارز دیجیتال بایننس در تعدادی از کشورها با موانع نظارتی رو به رشد روبرو شده است. به ویژه، ارائه توکن سهام آن مورد توجه نهادهای نظارتی در اروپا و آسیا قرار گرفت. در اوایل ژوئیه ۱۴۰۰، بایننس معاملات توکن سهام را متوقف کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *