اخبار ارز دیجیتال

بایننس اولین بازی IGO را با ربات هوش مصنوعی سوفیا ارائه می‌کند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

NFT‌ها با راه اندازی “Sophia beningAI” هوشمند می‌شوند. ربات هوش مصنوعی سوفیا قرار است به عنوان بخشی از پروژه متاورس به نام “Noah’s Ark یا کشتی نوح” توکن سازی شده و به حراج گذاشته شود. بایننس این کمپین را به عنوان یک پیشنهاد اولیه بازی (IGO) راه اندازی می‌کند.

این پروژه دارای ۱۰۰ مجموعه “NFT هوشمند” است که در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ برای حراج در دسترس خواهد بود و به عنوان “Sophia beningAI ” شناخته می‌شود. IGO یک نسخه محدود تاریخ ساز را به نمایش می‌‌گذارد که شامل ۱۰۰ توکن NFT هوشمند با ویژگی هوش مصنوعی سوفیا است. این مجموعه به عنوان “جهانی که بر اساس هوش مصنوعی ایجاد شده است” شناخته می‌شود.

IGOها به عنوان اولین پیشنهاد بازی در جهان، نوید سطح جدیدی از نوآوری در تأمین امور مالی ارزهای دیجیتال را می‌دهند. اما آنها دقیقا چه هستند؟

پیشنهاد اولیه بازی بایننس (IGO) چیست؟

تا سال ۲۰۱۷، عرضه اولیه کوین (ICO) استاندارد صنعت در مورد نحوه جمع‌آوری دارایی توسط پروژه‌های کریپتو بود. صنعت ICO باعث تولد بسیاری از پروژه‌های بزرگ از جمله اتریوم و NEO شد.

اما عرضه‌های اولیه به دنبال برخی اگزیت اسکم‌های معروف از جمله OneCoin، که توسط Cryptoqueen” Ruja Ignatova” رهبری می‌شد، با مشکل مواجه شدند.

«تور جهانی» ایگناتوا قبل از ناپدید شدن سرمایه گذاران را متقاعد کرد که در سرمایه ۴٫۹ میلیارد دلاری مشارکت کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این و حوادث مشابه، اصطلاح عرضه اولیه را خدشه دار کردند و منجر به نابودی آنها شدند. از آن زمان، انواع مختلفی از مفاهیم جذب سرمایه، مانند پیشنهادات رمز امنیتی (STOs) و پیشنهادات اولیه صرافی (IEOs) وارد عمل شده اند.

بایننس برای اولین بار در جهان، با استفاده از پروژه سوفیا و کشتی نوح، مفهوم IGO را راه اندازی می‌کند. IGOها تقریباً مانند هر مفهوم دیگر جمع آوری سرمایه عمل می‌کنند، اما منحصراً به پروژه های بازی مربوط می‌شوند. به این ترتیب، آنها می توانند شامل دسترسی‌های اولیه، سلاح ها، شخصیت‌ها و قالب‌های انحصاری برای سرمایه گذاران اولیه باشند.

مجموعه‌ NFTهای هوشمند می‌توانند از طریق حراج، فروش با نرخ ثابت یا جعبه‌های اسرارآمیز عرضه شوند. IGO ها را می توان در چندین دور اجرا کرد و در هر دور تعداد متفاوتی از دارایی ها را با ساختار قیمتی طبقه بندی شده ارائه کرد.

کشتی نوح به عنوان یک “متاورس هوشمند” نامگذاری شده است که قصد دارد فرهنگ و هوش جمعی انسان‌ها را حفظ و تکامل دهد.

سوفیا به عنوان یک نسخه مجازی در دنیای متاورس وارد بازی می شود و به عنوان “Sophia beningAI” شناخته می‌شود. Sophia beningAI یک NFT هوشمند (iNFT) است.

در حالی که NFT ها عموماً بی جان هستند، سوفیا beingAI، به عنوان یک iNFT، ظاهراً می‌تواند به طور مستقل با افراد داخل کشتی نوح تعامل داشته باشد، تقریباً مانند سوفیا در زندگی واقعی عمل می‌کند.

جین لیم (Jeanne Lim)، یکی از بنیانگذاران beingAI، در رابطه با این موضوع گفت که سوفیا beningAI پیوندی بین انسان و فن‌آوری ایجاد می‌کند تا به ما کمک کند تا به حس و حالت‌های بی قید و شرط دست یابیم.

ما به عنوان یکی از موجودات هوش مصنوعی خود، امیدواریم سوفیا beingAI بشریت و فن‌آوری را گرد هم آورد تا به انسان ها کمک کند تا به ماهیت واقعی عشق بی قید و شرط ما و امکانات ناب دست یابند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *