اخبار ارز دیجیتال

اصلاح شدید بیت کوین و اتریوم

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بازار گسترده ارزهای دیجیتال از روز چهارشنبه ۲۷ ژانویه وارد اصلاح شد. اصلاح شدید بیت کوین و اتریوم از سطح زیر ۹۰۰ میلیارد دلار، کل بازار را منفی کرد.

بر اساس نمودار ۲۴ ساعته، بیت کوین دوباره به سطح زیر ۳۰،۰۰۰ دلار رفت و مجدد اصلاح شد و هم اکنون در سطح ۳۱۶۵۳ دلار معامله می‌شود. با این حال، فشار نزولی بر قیمت بیت کوین طی ۱۵ روز گذشته سرمایه گذاران را در این مورد که آیا در حال اصلاح کم یا شدید هستیم، سردرگم کرد.

همین اتفاق برای اتریوم نیز افتاد. اتریوم با وجود رسیدن به بالاترین قیمت خود از ۱۴۵۰ دلار، نتوانست حرکت را ادامه دهد. در واقع، هرگونه اصلاح قیمت در بیت کوین منجر به رزرو همزمان سود در اتریوم نیز شده است. حال سرمایه گذاران باید کار را در زمان مشخصی انجام دهند.

افزایش تعداد نهنگ ها همزمان با اصلاح شدید بیت کوین

بازیگران بزرگ صنعت ارز دیجیتال و نهنگ ها در طی دو هفته گذشته به اصلاح قیمت ها در بیت کوین ادامه داده اند. شرکت های مانند میکرو استراتژی و ماراتون در اصلاح اخیر موقعیت های بزرگی را ایجاد کرده اند.

این دو شرکت مقدار خوبی را جمع کرده اند که ظاهراً به روش سرد آنها را ذخیره می‌کنند و منجر به کمبود عرضه بیت کوین می‌شود. روز چهارشنبه، Ninepoint Partners صندوق تراست بیت کوین خود را با وجود موانع قانونی گذشته در مورد بیت کوین ETF راه اندازی کردند.

Santimnet نشان می‌دهد که از ژوئن سال ۲۰۲۰ برای اولین بار یک ابر نهنگ بیت کوین دیگر با بیش از ۱۰۰ هزار بیت کوین داریم. از طرف دیگر، آدرس های بیت کوین همچنان در حال افزایش اند.

پس از افزایش قیمت در اوایل ماه جاری، بی ثباتی بیت کوین (BTC) احتمالاً ادامه خواهد داشت و ممکن است شاهد سقوط های بعدی باشیم. استفاده از رویکرد خرید کم به جای خرید کل، یک رویکرد محتاطانه است.

همچنین، اگر منتظر نگه داشتن ارز دیجیتال بیت کوین برای یک دوره ۵ ساله هستید، هر سقوط سطح خوبی برای خرید است. طی دهه گذشته، بیت کوین ۲۰۰٪ بازدهی سالانه داشته است و هر دارایی دیگر را با اختلاف بسیار زیاد شکست می‌دهد. اگر حساب خود را دارید، می‌دانید از اینجا به بعد چه چیزهایی می‌توانید بدست آورید. نگران اقدام نظارتی هستید؟

با کمال تعجب، معلوم شد که قانونگذاران و نهادهای رایج به آرامی در حال جذب به سمت بیت کوین هستند. شهردار میامی، فرانسیس سوارز، مایل است شهر را به یک مرکز نوآوری دیجیتال تبدیل کند. جالب اینجاست که وایت پیپر بیت کوین اکنون در وبسایت رسمی شرکت شهرداری میامی منتشر شده است. پاتریک مک هنری، نماینده منطقه ۱۰ کارولینا از کنگره ایالات متحده از شهردار میامی تمجید کرده است.

“شهردار گفت: امیدوارم سیاستگذاران بیشتری برای حمایت از نوآوری آمریکا به ما بپیوندند.”

به نظر می‌رسد اوضاع در آسیا نیز همین است! بانک سنگاپور اخیراً اظهار داشته است که دارایی های دیجیتال می‌توانند جایگزین بخشی از طلا شوند.

تحول اساسی اتریوم با دیفای

اتریوم با این که به بالاترین قیمت خود رسیده باز هم بی ثبات است. با قیمت ۱۱۰۰ دلار، اتریوم نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد است. درست مانند بیت کوین، پایه های اتریوم نیز قوی تر می‌شوند.

عرضه اتریوم در صرافی ها به پایین ترین سطح ۲۶ ماهه خود منجر شده و منجر به فشار عرضه شده است. همچنین، علاقه جدی نهادها در مورد راه اندازی CME اتر فیوچر در ده روز آینده وجود دارد.

اتریوم در اوایل امروز به پایین ترین سطح یعنی ۱۲۱۵ دلار سقوط کرد، اما معیارهای عرضه ارز دیجیتال اتریوم همچنان یک روند صعودی است. نسبت توکن های دلار اتریوم در صرافی ها و همچنین توکن هایی که توسط ۱۰ مخاطب برتر صرافی نهنگ نگهداری می‌شود در پایین ترین سطح ۲۶ ماهه است.

تحلیلگران بازار بر اساس رشد بازار دیفای در اتریوم (ETH) صعودی هستند. مدیر ارشد استراتژی CoinShares اخیراً اظهار داشت که اتریوم دستخوش تغییرات اساسی است. وی افزود:

ما شاهدیم که مطالب زیادی در حال اجرا است و وقتی که صحبت از برنامه های جدید می‌شود یعنی محصولات و خدمات در حال ساختدر صدر بکه اتریوم ساخته می‌شوند.”

مطلب مرتبط: امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای چیست؟

و در پایان تحلیلگر Fundstrat قبل تر از سطح فعلی، ۷ برابر افزایش قیمت را هدف اتریوم قرار داد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *