اخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین از ۳۳ هزار دلار عبور کرد (۲ مرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

طی ۵ روز گذشته (۲۹ تیر تا ۲ مرداد ۱۴۰۰)، قیمت بیت کوین بیش از ۱۵ درصد بهبود یافت و در حال آزمایش ۳۴ هزار دلار است. در همین حال، امروز نمایه کل بازار رمز ارز‌ها به رنگ سبز در آمده است.

چند روز پس از کنفرانس مجازی B Word، پس از صحبت‌های ایلان ماسک (Elon Musk)، جک دورسی (Jack Dorsey) و کتی وود (Cathie Wood) بیت کوین شاهد اتفاقات جالبی بود. در مدت ۵ روز رمز ارز بیت کوین ۱۵٪ افزایش داشته و به نظر می‌رسد که برای آزمایش قیمت ۳۴ هزار دلار آماده شده است.

افزایش ۱۵ درصدی قیمت بیت کوین تنها در ۵ روز

این هفته (۲۷ تیر تا ۲ مرداد ۱۴۰۰) برای بیت کوین آشفته نبود؛ زیرا این رمز ارز تنها در ۵ روز گذشته روند خوبی را آغاز کرده است.

در واقع، در روز سه شنبه (۲۹ تیر ۱۴۰۰)، قیمت به حدود ۲۹۲۰۰ دلار سقوط کرد و چیزی جز ترس و وحشت در بازار ایجاد نکرد. خوشبختانه خیلی طول نکشید که قیمت معکوس شود.

روز چهارشنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۰)، کنفرانس مجازی B Word برگزار شد و در آن ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود در مورد بیت کوین بحث کردند. همه آنها با دید خوب از این دارایی صحبت می‌کردند. ماسک اعلام کرد که او مالک بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است. در حالی که همچنین گفت که تسلا در صورت بهینه سازی استخراج بیت کوین، دوباره این رمز ارز را می‌پذیرد.

این امر روند صعودی را بهبود بخشید که باعث شد قیمت بیت کوین به ۳۴ هزار دلار برسد. در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین با قیمت ۳۳۸۵۸ دلار معامله می‌شود که بیش از ۱۵ درصد نسبت به قیمت روز سه شنبه افزایش یافته است.

روند قیمت بیت کوین

روند قیمت سایر آلت کوین‌ها با توجه به صعود بیت کوین

تنها در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد زیادی از آلت کوین‌ها موفق به دستیابی به دستاوردهای قابل توجه شدند. به عنوان مثال، قیمت اتریوم روزانه حدود ۳/۵٪ رشد می‌کند و از ۲۰۰۰ دلار رد می‌شود. ADA نیز حدود ۲/۵ افزایش یافت. در حالی که ریپل ۲/۱۴% افزایش دارد.

در کل، طی پنج روز گذشته، بزرگترین آلت کوین‌ موفق شد برای تسلط بیت کوین، سهم بیشتری از بازار را بدست آورد. اندازه سهم اتریوم نسبت به کل بازار، حدود ۱٪ کاهش یافت.

به طور کلی، نمای بازار طی ۲۴ ساعت گذشته به شکل زیر است:

نمای کلی بازار رمز ارز‌ها

امروز نمای کلی بازار سبز بود و جالب است که ببینید این روند در ادامه آخر هفته ادامه خواهد یافت یا خیر. در همین حال، برخی از آلت کوین‌های همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهند داد. برای مثال، توکن Axie دیروز (۱ مرداد ۱۴۰۰) موفق به دستیابی به ۴۷ دلار شد که بیش از ۳۰٪ افزایش در یک روز است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *