تحلیل تکنیکالتحلیل قیمت

تحليل قيمت بيت كوين و رمز ارز‌ها (۳ تیر ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بر اساس تحليل قيمت بيت كوين در تاریخِ ۳ تیر ۱۴۰۰، این رمز ارز سطح حمایت ۳۱ هزار تا ۳۱۵۰۰ را شکست و تا سطح ۲۸۸۰۰ دلاری سقوط کرد.

به احتمال زیاد سطح ۲۷۵۰۰ دلاری پایان کاهش قیمت بیت کوین باشد. الگوی چکش صعودی در نمودار شمعی نشان دهنده‌ی این موضوع در بلندمدت است.

با وجود مقاومت سطح ۳۴ هزار دلار تا ۳۴۵۰۰ دلار، ادامه روند نزولی قابل پیش‌بینی است.

ارزش ریپل از روند ۶ ماهه مهم و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در روند نزولی سطح حمایت ۰/۷۲۳۰ و ۰/۶۹۳ دلار عبور کرد و این نشان دهنده‌ی یک سیگنال فروش و رسیدن قیمت ریپل به ۰/۵۰۹۰ و ۰/۵۰۸۰ دلار است.

همانطور که در ۲ ماه گذشته پیش بینی شده بود طبق تکرار روند سال ۲۰۱۹، روند صعودی از بین رفته است.

اتریوم همانطور که پیش‌بینی شده بود، دوباره کاهش یافت. سطح حمایت بعدی اتریوم روی قیمت ۱۷۲۸ دلار قرار دارد. با وجود نگرش منفی بازار، اولین مقاومت اتریوم روی سطح ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۰ است.

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین

بیت کوین درست بالای سطح حمایت ۲۷۵۰۰ و ۲۷ هزار دلار قرار دارد. طبق الگوی سر و شانه، در حال حاضر شاهد سیگنال خرید و روند صعودی خواهیم بود. برخی از کسانی که در سال ۲۰۲۱ خرید کردند ممکن است تا به حال ضرر کرده باشند پس به دلیل پیش‌بینی روند نزولی شاید بهتر باشد تا از بازار خارج شوند.

در حال حاضر بیت کوین در تلاش برای حفظ سطح مقاومت ۳۴ هزار دلار برای رسیدن به ۳۵ هزار دلار و حفظ سطح حمایت ۳۱۷۰۰ است.

ریپل تا سطح ۰/۵۰۹۰ دلار سقوط کرده است. با این وجود هیچ سیگنال خرید یا الگوی صعودی مشاهده نمی‌شود. ما در سطح مقاومت ۰/۶۴۵۰ دلار جایی که انتظار نداشتیم، شاهد روند صعودی بودیم. هدف بعدی رسیدن به سطح مقاومت ۰/۸۵۰۰ است.

بیشترین قیمت ریپل در سال ۲۰۱۹ ۰/۴۹۴۰ بود. ریزش تا پایین تر از این قیمت، برای گاوهای بازار نا امید کننده است؛ زیرا امکان کاهش به ۰/۴۴۰۰ و ۰/۴۳۵۰ نیز وجود دارد.

اگر روند صعودی اتریوم حفظ نشود، قیمت از ۱۷۰۰ کاهش یافته و به ۱۵۵۰ دلار می‌رسد.

گاوهای اتریوم باید قیمت را بالاتر از ۱۷۰۰ نگه دارند. سطح مقاومت جزئی در سطح ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۰ می‌تواند مقاومت ۲۱۳۰ تا ۲۱۵۰ را هدف قرار دهد. گاوها باید تلاش کنند تا از این سطح عبور کنند. با عبور از ۲۲۰۰ اتریوم می‌تواند به سطح مقاومت ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ برسد.

روند تحلیل قیمت بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *