اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین برای اولین بار به ۲۹ هزار دلار رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

عصر چهارشنبه بیت کوین برای اولین بار به ۲۹ هزار دلار رسید و پس از رسیدن به بالاترین حد در اوایل روز، رکورد را شکست.

در روز های اخیر، ارز دیجیتال پیشرو علی رغم آن که به نظر می‌رسید تمام تلاش خود را در روز دوشنبه و بیشتر سه شنبه در پی ثبت رکورد در آخر هفته کرده است، روند صعودی خود را با سرعت از سر گرفت.

قیمت بیت کوین پیش از سقوط به ۲۹۲۳۱٫۰۱ دلار، به بالاترین سطح ۲۹،۲۸۰٫۰۵ دلار رسید که در ۲۴ ساعت گذشته ۵٫۲۸٪ افزایش داشت. قیمت بیت کوین اکنون بیش از ۳۰۰٪ از سال گذشته افزایش یافته است و بدون شک چشم اندازهای ۳۰،۰۰۰ دلاری را در ذهن دارندگان ارز دیجیتال به وجود آورده است، که در اصطلاح عامیانه به آن “HODLers” می‌گویند.

“Denis Vinokourov”، رئیس تحقیقات در کارگزاری برتر Bequant مستقر در لندن، پیش از این گفته بود: “در صورت تحقق موج انتظار جریان خرده فروشی، من انتظار دارم كه با وارد شدن به سال جدید، بیت کوین به بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار صعود کند.”

تصور می‌شود که سرمایه گذاران نهادی این رکورد را تنظیم و اجرا می‌کنند. در میان آن ها: Skybidge Capital آنتونی اسکاراموچی (۲۵ میلیون دلار در دسامبر)؛ MassMutual حدود (۱۰۰ میلیون دلار در دسامبر) و گوگنهایم (تا ۱۰٪ از صندوق کلان ۵ میلیارد دلاری آن).

با نزدیک شدن به پایان سال، برخی از مدیران صندوق همچنین ممکن است بیت کوین بخرند تا بتوانند سال آینده در مورد به اندازه هوشمند بودن خود برای ورود به بازار در سال ۲۰۲۰ به خود ببالند در حالی که هیچوقت نمی‌گویند با چه قیمتی خرید کرده اند. در وال استریت از این عمل به عنوان “window dressing” یاد می‌شود.

علاوه بر این، فدرال رزرو ایالات متحده همراه با سایر بانک های مرکزی، در حال چاپ پول به منظور جلوگیری از اثرات بد اقتصادی در همه گیری است، در همین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، کنگره را تحت فشار قرار داده است تا اجازه صدور چک های محرک بزرگتر را بدهد. بسیاری از این اقدامات به عنوان کاتالیزورهای بالقوه برای تورم و اقداماتی به ضرر دلار آمریکا ارزیابی می‌شوند، که هر دو می‌توانند برای بیت کوین مثبت باشند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *