آموزش بیت کوین

ماکسیمالیست بیت کوین چیست؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ماکسیمالیست بیت کوین افرادی هستند که معتقدند بیت کوین (BTC)، محبوب ترین رمز ارز در جهان است و تنها ارز دیجیتالی است که در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ماکسیمالیست‌ها می‌گویند از نظر ارزش سایر رمز ارز‌ها پایین تر از بیت کوین قرار دارند. شاید لقب پادشاه ارزهای دیجیتال هم از طرف ماکسیمالیست ها به بیتکوین اعطا شده باشد.

ماکسیمالیست‌های بیت کوین، معتقدند که آلت کوین‌ ها (سایر رمز ارز‌ها به غیر از بیت کوین) دارای نقص اخلاقی و فنی هستند. آن‌ها فراتر از ارزش اقتصادی بیت کوین را می‌بینند، آن‌ها دنیایی را می‌بینند که در آن از بیت کوین بزرگترین رمز ارز جهان استفاده خواهد شد. اگرچه مسائل مقیاس پذیری، باعث ایجاد مشکلاتی برای بیت کوین شده است، اما طرفداران سرسخت آن معتقدند با گذشت زمان این مسئله بهبود می‌یابد.

همانطور که طلا به فیات تبدیل شد، شرایط بیت کوین در بازار دیجیتال هم به این شکل است.

بیشتر حمایت آن ها به دلیل این است که بیت کوین معادل با طلا است. همانطور که طلا استانداردی را برای سیستم فیات فعلی تعیین می‌کند، بیت کوین نیز استاندارد جهانی ارز دیجیتال را تعیین می‌کند.

ماکسیمالیست ها معتقدند که ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم فیات، کند اما پایدار خواهد بود. در این مرحله، موسسات و اشخاص قبل از سرمایه گذاری ابتدا به باسابقه ترین و تثبیت شده ترین کوین، یعنی همان بیت کوین توجه خواهند کرد.

در بعضی موارد، یک مرز باریکی بین حامیان افراطی بیت کوین و حامیان محافظه کار بیت کوین وجود دارد. حامی افراطی معتقد است که فقط بیت کوین باید وجود داشته باشد در حالی که حامی محافظه کار، وجود ارز های دیگر را قبول دارد اما بیت کوین را به عنوان برترین رمز ارز جهان تایید می‌کند.

ماکسیمالیست بیت کوین ادعا می‌کند که هر مشکلی با بلاک چین بیت کوین قابل حل و در حال توسعه است. این که آیا دولت‌ها، شرکت‌ها و سرمایه گذاران بلاک چین بیت کوین را انتخاب می‌کنند، احتمالاً تعیین می‌کند که نظر ماکسیمالیست‌های بیت کوین محقق می‌شود با این حال، با توجه به سرمایه گذاری در سایر رمز ارز‌ها، به نظر می‌رسد که آلت کوین‌ها نیز در سال‌های مورد استفاده قرار بگیرند و مردم فقط به خرید بیت کوین مشفول نباشند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *