اخبار ارز دیجیتال

کاهش قیمت بیت کوین و سقوط ۱۶۰ میلیارد دلاری ارزش بازار (۵ تیر ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ارزش بازار رمز ارزها بیش از ۱۶۰ میلیارد دلار کاهش یافت؛ زیرا روند سقوط قیمت بیت کوین از ۳۵ هزار دلار به سمت ۳۱ هزار دلار هنوز ادامه دارد.

یک هفته دیگر با کاهش قیمت بیت کوین آغاز می‌شود؛ زیرا ارزش بیت کوین چندین هزار دلار کاهش یافت و به زیر ۳۱ هزار دلار رسید. نمای بازار آلت کوین‌ها نیز قرمز هستند و اتریوم به زیر ۱۸۰۰ دلار سقوط کرد و ارزش بازار ۱۶۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۱ هزار دلار

عادت بیت کوین این است که در شروع هفته با یک افت قیمت همراه باشد. البته روز گذشته بیت کوین بعد از اصلاح سطح ۳۵ هزار دلار روند سلامتی را طی کرد.

قیمت لحظه بیت کوین بالاترین ارزش این رمز ارز در طی ۴ روز گذشته است، اما خرس‌ها (Bear Market) اجازه افزایش بیشتر را ندادند و فشار فروش را به وجود آوردند و در نتیجه بیت کوین با افت بیشتری همراه بود.

در عرض چند ساعت، بیت کوین بیش از ۳۰۰۰ دلار ارزش خود را از دست داد و به زیر ۳۲ هزار دلار رسید. اگرچه در ابتدا اصلاح شد و برخی از ضررها را جبران کرد، اما خرس‌ها فشار را حفظ کردند و بیت کوین به زیر ۳۱ هزار دلار رسید و در حال حاضر قیمت آن ۳۰۸۵۲ دلار است.

تسلط بیت کوین بر بازار همچنان بالا بود و دلیل آن کاهش قیمت آلت کوین‌ها است. ارزش بازار بیت کوین به زیر ۶۰۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

کاهش قیمت بیت کوین

تأثیر کاهش قیمت بیت کوین بر نمای بازار آلت کوین‌ها

معمولاً با سقوط بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز عملکرد خوبی ندارند. اتریوم مثال خوبی است. اتریوم با کاهش ۹ درصدی به ۱۸۰۰ دلار رسید و در حال حاضر با قیمت ۱۷۶۴ دلار معامله می‌شود.

بایننس کوین (BNB) طی ۲۴ ساعت ۸٪ کاهش یافت و در حال حاضر در حدود ۲۷۶ دلار است.

سایر آلت کوین‌ها نیز ارزش قابل توجهی از دست داده اند. رمز ارز‌هایی مانند ریپل با (۹%-دوج کوین (۱۰٫۵%-پولکادات (۸٫۵%-بیت کوین کَش (۷%-کاردانو (۷%-لایت کوین (۷%-) و یونی سواپ (۱۰%-) کاهش یافتند.

نمای بازار رمز ارز‌ها

به غیر از Celo که از دیروز ۲۵ درصد افزایش یافته است، نمای بازار بیشتر آلت کوین‌های با ارزش بازار پایین و متوسط و با رنگ قرمز بسته شدند.

در نهایت، با کاهش قیمت بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها ارزش بازار تمام رمز ارز‌ها بیش از ۱۶۰ میلیارد دلار سقوط کرده است و به زیر ۱/۳ تریلیون دلار رسید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *