اخبار ارز دیجیتال

انتقال ۴۱ هزار بیت کوین در یک ساعت به صرافی کوین بیس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۱
(۱)

پس از یک هفته مقاومت دیگر، بیت کوین با کاهش تا سطح ۳۱ هزار دلار روبرو شد. سرمایه گذاران منتظر تعطیلات آخر هفته هستند تا با باز شدن بازار سهام گری اسکیل بیت کوین (GBTC)، نفس راحتی بکشند.

تحلیلگران فقط در طی یک ساعت (۲۶ تیر ۱۴۰۰) واریز غیرعادی و بزرگ ۴۱ هزار بیت کوین به صرافی کوین بیس را مشاهده کردند. واکنش‌ها در توییتر نشانه‌ای از ترس و “کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار یا ۱۰ هزار دلار” بود.

به نظر می رسد این مقدار ورودی به صرافی‌ یک سیگنال نزولی است، اما باید این واقعیت را در نظر بگیریم که صرافی‌ها برای انجام انتقال داخلی نیز به کار می‌روند. تقریباً در همان زمان، تجزیه و تحلیل بلاک چین به طور مشابه خروج ۳۷۱۵۴ بیت کوین از صرافی Coinbase را شناسایی کرد:

انتقال ۴۱ هزار بیت کوین در یک ساعت به صرافی کوین بیس

اگر این اتفاق یک طرفه بود، این یک سیگنال فوق العاده صعودی یا نزولی حساب می‌شد. خوشبختانه، ورودی و خروجی از نظر کمّی مشابه بود و احتمالاً این یک انتقال داخلی توسط صرافی Coinbase بوده است.

گذشته از این اتفاق عجیب، هیچ جریان غیرمعمول زیادی در صرافی‌های دیگر یا خارج از آن را تشخیص داده نشده است.

در هفته های گذشته، نقدینگی بازار بسیار کم بوده و این باعث می‌شود بیت کوین مستعد نوسان باشد. یک نهنگ با بیش از ۴۰ هزار بیت کوین می‌داند که نباید چنین مقدار زیادی از بیت کوین را به صرافی منتقل کند زیرا این حرکت به عنوان پیش بینی فروش در آینده شناسایی می‌شود و باعث افزایش حجم فروش می‌شود.

در حال حاضر، حداقل در مورد این ورودی و خروجی بزرگ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۱ / ۵٫ تعداد رای: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *