اخبار ارز دیجیتال

بازار گاوی بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ همچنان ادامه‌دار است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بیش از یک ماه است که بیت کوین در روند صعودی قرار گرفته است و بر اساس روند قیمت، تحلیلگران صنعت کریپتو پیش‌بینی‌هایی از آینده‌ی بیت کوین ارائه می‌کنند. ویلی وو (Willy Woo)، یک تحلیلگر در زمینه‌ی رمز ارز‌ها، پیش‌بینی کرد احتمال ادامه‌ی بازار گاوی بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ وجود دارد.

پیش‌بینی او بر اساس داده‌های عرضه و تقاضاست که نشان دهنده‌ی افزایش هودلرهای بیت کوین است. همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که بر اساس چرخه‌ی ارزش گذاری (تعیین ارزش فعلی یک دارایی)، روند صعودی بیت کوین همچنان پایدار و ادامه‌دار است.

همچنین پس از مشاهده‌ی داده‌های تاریخی بیت کوین، وو مشاهده کرد تجمع دارایی بوسیله‌ی هودلر‌ها باعث می‌شود ظرف مدت یک یا دو ماه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین افزایش یابد. از طرفی تجمع هولدر‌های بیت کوین نیز بر روی روند قیمت تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

علاوه بر این، سایت تجزیه و تحلیل کریپتوکوانت (CryptoQuant) پیش‌بینی وو را تکمیل کرد، این سایت اعلام کرد: زمانی که بیت کوین روند نزولی را شروع کرد، هنوز بازار گاوی خود را به پایان نرسانده بود. وو بیان کرد که بازار قوی بیت کوین می‌تواند “از دسامبر به بعد” ظاهر شود. با این حال، همچنین افزود:

“من فکر می‌کنم این یک فرصت عادلانه‌اس که به بازار نزولی بیت کوین وارد نمی‌شویم.”

وو آینده بازار بیت کوین را کم نوسان و پایدار پیش‌بینی کرد. بازاری که می‌تواند به خروج بیت کوین از چرخه چهار ساله خود کمک کند. همچنین گفت: بیت کوین ممکن است ارزش منصفانه خود را بیابد و ممکن است عملکرد قیمت در سه چرخه گذشته را تکرار نکند. در عوض، می‌تواند شبیه یک “روند تصادفی” بدون افزایش قیمت و سقوط بازار باشد.

یک چرخه معمولی بیت کوین به طور کلی شامل چهار مرحله افزایش، اصلاح، تجمع و بازیابی است. وو بیان داشت:

“من فکر نمی‌کنم که دوباره شاهد این چرخه‌های چهار مرحله‌ای باشیم. من روند بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را “آخرین چرخه” می‌نامم. “

جنبه دیگری که ثبات بازار را افزایش می‌دهد، تعداد سرمایه گذاران در دارایی است. به گفته وو، بیت کوین در راه رسیدن به یک میلیارد کاربر تا سال ۲۰۲۵ است که معادل تعداد کاربران اینترنت در سال ۲۰۰۵ می‌باشد. این آمار بر اساس “پیش بینی کاربران بیت کوین در سراسر جهان بیان شده است”.

با این حال، یکی دیگر از موانع در پذیرش گسترده بیت کوین قیمت آن است. بیت کوین سال خوبی را آغاز کرد. در آوریل ۲۰۲۱ به بیش از ۶۴۸۰۰ دلار رسید. در زمان نوشتن خبر، بیت کوین با قیمت ۴۹۹۷۲ دلار معامله می‌شود.

آیا این اتفاقات باعث افزایش قیمت بیت کوین برای کاربران جدید می‌شود؟

وو اشاره کرد که راه منطقی برای در پیش‌بینی این روند، مشاهده شاخص‌های ریسک به جای قیمت مطلق دارایی است. بر اساس تجزیه و تحلیل او، نسبت شارپ بیت کوین نسبت به سایر دارایی‌ها در چهار سال گذشته غلبه کرد.

با محاسبه نسبت شارپ (Sharpe Ratio)، می‌توان مقدار سود سرمایه‌گذاری را به‌ازای هر واحد ریسک تعیین کرد.

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ روند بیت کوین نیز صعودی بود. طبق گزارش، بیت کوین با “کمترین سطح مقاومت” از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور می‌کند:

“علاوه بر افزایش تقاضا و پذیرش رمز ارز بیت کوین، یک راهنمای مهم برای ایجاد روند صعودی این است که در سال ۲۰۲۱ ما شاهد کاهش عرضه بودیم و همین امر منجر به عملکرد بهتر و افزایش نقاضا برای بیت کوین شد.”

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *