اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل سلسیوس نتورک: بیت کوین به یک شرط بالای ۱۰۰ هزار دلار میرسد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

به نقل از موسس و مدیر عامل پلتفرم بلاک چینی Celsius Network اگر یک شرط برآورده شود ، بیت کوین امسال می تواندرکورد جدیدی ثبت کند.

الکس ماشینسکی(Alex Mashinsky) در مصاحبه ای با یاهو فایننس گفته است اگر خریداران جدید حجم کافی به بازار تزریق کنند، بیت کوین (BTC) می تواند از یک منطقه مقاومت کلیدی عبور و رکورد جدیدی را در سال ۲۰۲۱ ثبت کند.

“اگر حجم کافی از سوی خریداران جدید داشته باشم ، باید به عقب برگردیم و  سطح ۵۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار را دوباره آزمایش کنیم. اگر از آن عبور کنیم ، امسال اوج های جدیدی را شاهد خواهیم بود. “

ماشینسکی هنوز معتقد است بیت کوین می تواند در ماه های آینده به قیمت حداقل ۱۴۰ هزار دلار برسد، با وجود اینکه رمزارزِ شاخص از اوایل هفته جاری از نزدیک به ۵۳ هزار دلار به زیر ۴۳ هزار دلار سقوط کرد.

وی ادامه داد: من هنوز پیش بینی می کنم که به سطوح ۱۴۰،۰۰۰ تا ۱۶۰،۰۰۰ دلار برسیم. به خاطر این نوع خرابی و پاکسازی که برای ماینرهای چینی اتفاق افتاد این موضوع ممکن است تا سه ماهه اول سال آینده طول بکشد. اما قطعاً بالاتر می رود. “

مدیرعامل سلسیوس می گوید که پذیرش بیت کوین در سراسر جهان به طور تصاعدی شتاب می گیرد ، که این یک نشانه صعودی برای قیمت رمزارز پیسرو است.

۱۲ سال طول کشید تا ۱۰۰ میلیون کاربر از بیت کوین استفاده کنند. پنج ماه طول کشید تا این مقدار دو برابر شود. بنابراین ، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان بیت کوین دارند و حساب دارند. بنابراین قطعاً شتاب می گیرد. ما شاهد افزایش شدیدی هستیم و تقاضای بیشتر به معنی افزایش قیمت است. 

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *