اخبار ارز دیجیتال

جک دورسی حامی بیت کوین از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

جک دورسی، بنیانگذار Square و چهره برجسته بیت کوین (BTC) از سمت مدیرعاملی خود در توییتر استعفا داد. با کناره گیری دورسی، مدیر ارشد فنی فعلی توییتر (CTO)، پاراگ آگراوال Parag Agrawal به عنوان مدیر عامل موقت جایگزین او خواهد شد. به گفته دورسی، این زمان، زمان مناسبی است که توییتر از بنیانگذارانش فاصله بگیرد. بالاخره وقت رفتن من است. شرکت آماده حرکت بود.

“اگر من در Square یا Twitter نبودم، روی بیت کوین کار می کردم.”

جک دورسی بیانیه فوق را در یک کنفرانس بیان کرد و عشق خود را به کار بر روی بیت کوین اعلام کرد. همانطور که انتظار می رفت، هنگامی که او تصمیم خود را برای کناره گیری از سمت مدیرعاملی توییتر اعلام کرد، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هیجان زده شدند.

شایان ذکر است که دورسی همچنان مدیر عامل شرکت Square Inc، یک شرکت خدمات مالی و پرداخت دیجیتال است. این اساسا به این معنی است که بنیانگذار توییتر تصمیم دارد بر روی بازوی پرداخت در پلتفرم رسانه اجتماعی خود تمرکز کند. این تغییر گواه روشنی است که نشان می‌دهد دورسی اکنون تمام وقت خود را به حوزه کریپتو می‌پردازد. در ارزهای دیجیتال، آقای دورسی به دلیل حمایت روزمره از بیت کوین، شهرت زیادی دارد.

جک دورسی یکی از چهره های عمومی است که دائما در مورد بیت کوین توییت می کند. در واقع، این احساس، اشتیاق دورسی و عشق او به بیت کوین را تایید می کند. علاوه بر این، دورسی همچنان در حال مبارزه است به این معنا که بیت کوین به عنوان یک “فناوری اینترنتی اساسی که تحت کنترل یا تحت تاثیر هیچ فرد یا نهادی قرار نمی گیرد” عمل خواهد کرد.

Square یا Twitter؟

شرکت رمزنگاری جک دورسی، “Square” با کناره گیری او از توییتر شکوفا می شود.

شایان ذکر است که ند سگال، مدیر مالی توییتر، حمایت رمزنگاری دورسی را برای این پلتفرم تحت فشار قرار نداده است. طبق گزارش WSJ، سگال قبلا گفته بود که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال «در حال حاضر منطقی نیست».

در زمینه نوسانات دارایی، این مدیر مالی همچنین گفت که شرکت ترجیح می دهد سرمایه گذاری های با نوسان کمتری داشته باشد زیرا در غیر این صورت باید سیاست خود را تغییر دهد.

طبق گزارش ها، Square سومین دارنده عمومی بیت کوین است. حدود ۰٫۵٪ از سقف خود را در BTC نگه می دارد که به حدود ۰٫۰۳۸٪ از کل عرضه دارایی می رسد که به ارزش امروزی بیش از ۴۵۰ میلیون دلار می شود.

بنابراین، Square، نه توییتر، ممکن است شرط دورسی برای آینده بیت کوین باشد.

تحلیلگر و اینفلوئنسر کریپتو CryptosRUs معتقد است که دورسی حتی ممکن است راه مایکل سیلر را در Square دنبال کند. به خصوص که شرکت MicroStrategy حدود ۹۵ درصد از ارزش بازار خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

Square اوایل ماه جولای، DeFi متمرکز بر بیت کوین را تحت TBD به عنوان بخشی از دستور کار خود قرار داده بود. اندکی بعد، دورسی نیز به استخراج بیت کوین چشم دوخت. در اوایل این ماه، Square’s TBD نقشه راه مبادله غیرمتمرکز tbDEX را با وایت پیپر منتشر کرد.

اما، چرا دورسی اینقدر تحت تاثیر بیت کوین قرار گرفته است؟ خوب، در گذشته، مدیر عامل سابق توییتر گفته بود:

دلیل اینکه من به بیت‌کوین علاقه زیادی دارم عمدتا به دلیل مدلی است که نشان می‌دهد یک فناوری اینترنتی پایه که توسط هیچ فرد یا نهادی کنترل یا تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. این همان چیزی است که اینترنت می‌خواهد باشد و به مرور زمان بیشتر خواهد شد.

تام لی از مشاوران جهانی Fundstrat به CNBC گفت: “افرادی مانند جک دورسی مارشال روی نوآوری رمزنگاری تمرکز می کنند.” او افزود، بنابراین، این یک حرکت صعودی برای ارزهای دیجیتال است.

CryptosRUs نیز نظر دادند،

توییتر دیگر برای دورسی معنایی ندارد. او می خواهد بیت کوین را به ارز جهانی تبدیل کند. و اکنون که زمان زیادی در اختیار دارد، برای انجام این کار آزادتر است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *