اخبار ارز دیجیتال

پروتکل مالی Uranium در زنجیره هوشمند بایننس هک شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پروتکل مالی Uranium با تیم امنیتی بایننس در تماس است، اما دارایی‌های Uranium از قبل به پروتکل حریم خصوصی Tornado Cash ارسال شده بود.

Tornado Cash یا تورنادو کش یک راه حل امیدوارکننده برای اتریوم است که معاملات و تراکنش‌های کاملاً ناشناس را در شبکه بلاک چین اتریوم انجام خواهد داد.

با این وجود یک پروژه دیگر DeFi (دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز) در زنجیره هوشمند بایننس به دست هکرها افتاده است. این بار بودجه پروتکل مالی Uranium که بیش از ۵۰ میلیون دلار بود، هک شد.

پروتکل مالی Uranium به لیست پروژه‌‌های هک شده DeFi پیوست

هکر‌ها با استفاده از یک باگ در قرارداد هوشمند پروتکل مالی Uranium تقریباً تمام توکن‌های موجود در مجموعه نقدینگی این پروتکل را استخراج کردند.

Uranium فورک سوشی سوآپ (SushiSwap)، یک صرافی غیرمتمرکز محبوب بر روی اتریوم است. تیم این پروتکل نتوانست کد صحیح را با سیستم تطبیق دهد و از این رو پروتکل را برای هک باز گذاشت.

در حالی که تیم برای جبران خسارت تلاش می‌کرد، هکر توکن‌های سرقت شده را به شبکه اتریوم فرستاد و آنها را با اتر مبادله کرد و آن را برای امنیت به Tornado Cash ارسال کرد.

ارسال توکن‌ها توسط هکر‌ها

این هک در هنگام انتقال Uranium به نسخه V2 اتفاق افتاد. این تیم در حال تماس با نیروی انتظامی است و در حال حاضر با تیم امنیتی بایننس همکاری می‌کند.

این اولین هک در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) نیست. پروتکل های زیادی اخیراً مورد هک قرار گرفته‌اند یا از سوی هکرهایی مانند پروتکل مالی Uranium یا توسط تیم موسس آن مورد هک شده است. همان اتفاقی که برای پروتکل مالی Meerkat رخ داد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *