اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین با افزایش ۸ درصدی به ۴۰ هزار دلار رسید (۶ مرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بیت کوین با افزایش ۸ درصدی در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۴۰ هزار دلاری است. در زمان انتشار این خبر بیت کوین با ۴۰۰۲۸ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین براساس شایعاتی مانند پذیرش بیت کوین از سوی آمازون، افزایش یافت. با این حال آمازون اعلام کرده است که چنین قصدی ندارد و اعلام خبر این شرکت از صعود بیت کوین جلوگیری نکرد. همانطور که لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر مشهور رمز ارز، کندل روزانه بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه بسته است. این حرکت نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت بیت کوین در آینده است.

توییت لارک دیویس در مورد روند قیمت بیت کوین

در یادداشتی در روز سه شنبه در تاریخِ ۵ مرداد ۱۴۰۰، پانکاج بالانی (Pankaj Balani)، مدیر اجرایی صرافی دلتا (Delta Exchange) نوشت: “روند فعلی قوی است”. بالانی انتظار دارد که این حرکت، قیمت بیت کوین را به سطح ۴۵ هزار دلار برساند. با این حال، او افزود: عبور از ۵۰ هزار دلار سخت است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

معیار میان زنجیره‌ای و موج بیت کوین

قیمت اخیر بیت کوین تغییر مثبتی در معیارهای زنجیره‌ای ارز دیجیتال بیت کوین ایجاد کرده است. داده‌های تراکنش‌های دیروز (۵ مرداد ۱۴۰۰) نشان می‌دهد که ۱۵/۳ میلیارد دلار بیت کوین‌ به یک بلوک منتقل شده است.

آدرس نهنگ‌های بیت کوین

از طرف دیگر، سنتیمنت همچنین گزارش داد که آدرس نهنگ “میلیونر‌ها” که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین را در خود جای داده اند، اخیراً افزایش یافته است. همچنین گفت:

نهنگ‌های بیت کوین که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار دلار بیت کوین دارند، از سقوط می ۲۰۲۱ که باعث ایجاد ترس و وحشت شد، همچنان افزایش می‌یابد. این آدرس‌ها اکنون در ۵ هفته گذشته به ۱۳۰ هزار دلار رسید و در ۱۰ روز گذشته ۴۰ هزار دلار دیگر بیشتر شد.

داده‌های سنتیمنت

از طرف دیگر، فعالیت آدرس بیت کوین بار دیگر افزایش یافته است که تعداد آدرس‌های منحصر به فرد در تعامل با شبکه بلاک چین بیت کوین به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسیده است. بیت کوین در حال اصلاح سریع بازار رمز ارز است. امیدواریم که بیت کوین بتواند روند افزایشی و صعودی خود را ادامه دهد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *