اخبار ارز دیجیتال

انتقال نیم میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در حالی که قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در سطح ۳۳،۵۰۰ دلار نوسان دارد، هجوم کاربران جدید و همچنین افزایش فعالیت نهنگ ها وجود دارد. طبق اخبار اخیر، یک نهنگ بیت کوین (BTC) در حال حاضر ۱۵۰۰۰ پوند بیت کوین به ارزش نیم میلیارد دلار از کوین بیس به کیف پول های سرد انتقال داده است.

مطلب مرتبط: هجوم کاربران جدید باعث رشد دوباره‌ بیت کوین می‌شود

این امر به وضوح نشان می‌دهد که خریدهای سازمان های نهادی در بیت کوین با گذشت زمان ادامه می‌یابد. ماه اول ۲۰۲۱ برای سرمایه گذاران بیت کوین تاریخی بوده است زیرا این ارز دیجیتال از سطح ۴۱،۵۰۰ دلار گذشت و به بالاترین سطح جدید خود رسیده است. به غیر از این، بیت کوین همچنان مورد تأیید غول های صنعت مانند ری دالیو، مارک کوبان و ایلان ماسک قرار گرفت.

اگرچه خریدهای سازمانی ممکن است کمی کند شده باشد، اما گری اسکیل در تلاش بود تا بیت کوین های بیشتری را خریداری کند. در ژانویه ۲۰۲۱، Grayscale طبق داده های Bybt.com بیش از ۴۰،۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۱٫۳۶ میلیارد دلار خریداری کرد.

از طرف دیگر، از آنجا که خریداران بطور مداوم بیت کوین خود را از صرافی ها منتقل می‌کنند، میزان عرضه بیت کوین در صرافی ها به کمترین حد در دو سال گذشته رسیده است.

با استناد به داده های CryptoQuant الکس ساندرز، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال گفت:

“این فروش (BTC) بی رحمانه بود اما در ۲۴ ساعت گذشته واریزی های صرافی کند شد. با قدرت هودلر ها و ۵ میلیارد دلار استیبل کوین در صرافی هایی که منتظر خرید پایین هستند. داده ها حاکی از آن است که بدترین وضعیت اکنون در پشت ما قرار دارد.”

صندوق ها سقوط بیت کوین و ردیت رشد قوی آن را پیش بینی می‌کند

بعد از همه اتفاقاتی که هفته گذشته در مورد سهام گیم استاپ در وال استریت رخ داد، احتمالاً می توان همین اتفاق را در مورد بیت کوین نیز مشاهده کرد. داده های اخیر نشان می‌دهد صندوق های سرمایه گذاری پر ریسک دو برابر سرمایه ی خود را روی شورتینگ بیت کوین نسبت به پوزیشن لانگ در بازار های فیوچرز قرار داده اند.

تعداد کل کاربران ردیت در جامعه ارز دیجیتال بیت کوین از سال ۲۰۱۷ به ۴ برابر رسیده است و کاربران جدیدی وارد این جامعه شده اند.


جوزف یانگ اشاره می‌کند که پس از تغییر پروفایل توییتر ایلان ماسک به # بیت کوین، واریزی های گسترده ای در صرافی ها وجود دارد. بازیکنان بزرگ اندکی پس از افزایش ۲۰٪ بیت کوین در عرض چند دقیقه و عبور از ۳۸،۰۰۰ دلار، تصمیم به رزرو سود گرفتند.

مطلب مرتبط: رشد قیمت بیت کوین با توییت ایلان ماسک

تحلیلگر خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر سود دهی کاهش یافته است و خروجی بیت کوین از کوین بیس سرعت را افزایش داده است. در حال حاضر ۳۳۰۰۰ دلار سطح حمایتی خوبی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *