اخبار ارز دیجیتال

افزایش ۱۸% قیمت BTT در ۲۴ ساعت قبل از راه اندازی BTTC Mainnet

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)
  • قیمت BTT در ۲۴ ساعت ۱۸٫۷۴ درصد افزایش یافته است.
  • افزایش قیمت قبل از اعلام راه اندازی BTTC Mainnet صورت گرفت.
  • طرح تغییر نام BTT در ۱۲ دسامبر ۲۰۲۱ انجام می شود.

قیمت توکن بیت تورنت (BTT) در ۲۴ ساعت گذشته در بازار کریپتو به میزان قابل توجه ۱۸٫۷۴ درصد افزایش یافته است. با نگرانی های زیادی در مورد افزایش شدید سریع، چشم انداز قیمت BTT در CoinMarketCap امروز تا حدی برای کاربران آن جذاب به نظر می رسد که قبلا هرگز نبوده است.

در زمان نگارش، BTT با قیمت ۰٫۰۰۳۷۴۲ دلار معامله می شود که به طور پیوسته افزایش یافته است و صفرهای خود را برای عملکرد قیمت جدید تغییر می دهد. در حال حاضر، این توکن دارای ارزش آستانه ۳,۸۲۱,۰۸۴,۴۱۳ دلار از ارزش بازار است.

فضای کریپتو افزایش قیمت BTT را به اطلاعیه مدیرعامل جاستین سان در توییتر نسبت داده است که آمدن شبکه اصلی BTTC را به طور عمومی فاش کرد. جدا از راه‌اندازی شبکه اصلی، سان اظهار داشت که “طرح مجدد BTT” به زودی در ۱۲ دسامبر اجرا خواهد شد.


در جزئیات، آمدن BTTC یک گسترش ساده و متنوع مبتنی بر کاربر را برای کل اکوسیستم BTT به ارمغان خواهد آورد. از نظر دیگر، انجام این کار به ایجاد تعامل بیشتر در اکوسیستم کمک می کند.

علاوه بر این، BTTC با امکانات گسترده‌ای که دارد، بر پذیرش گسترده تأثیر می‌گذارد و در عین حال موارد استفاده BTT و قرار گرفتن در معرض در فضای مالی دیجیتال را افزایش می‌دهد. با توجه به اعلام BTTC Mainnet Sun، این لحظه زمان مناسبی است که آنها BTTOLD را مجددا نامگذاری کنند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *