اخبار ارز دیجیتال

با کنار رفتن بیت کوین، آیا تسلا کاردانو را می‌پذیرد؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کاردانو که در حال حاضر چهارمین رمز ارز برتر بازار است، در حال اتخاذ یک توافق برای استفاده از رمز ارز کاردانو در تسلا می‌باشد.

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد استفاده بیش از حد برق و سوخت‌های فسیلی برای استخراج بیت کوین، دیگر این رمز ارز را به عنوان گزینه پرداخت نمی‌پذیرد. تسلا پس از چند ماه پرداخت با بیت کوین را متوقف کرد.

پس از کاهش قیمت بیت کوین و هنگامی که ماسک اعلام کرد: تسلا به‌دنبال سایر رمزارزهایی است که کمتر از یک درصد از انرژی بیت کوین به ازای هر تراکنش را مصرف می‌کنند، بسیاری از ارز‌های دیجیتال وارد صحنه شدند و برای جایگزینی تلاش کردند.

آیا تسلا کاردانو را می‌پذیرد؟

در نهایت کاردانو خود را به عنوان جایگزینی برای بیت کوین با انرژی کم در نظر گرفت، همانطور که در پست‌های توییتر بیان شده است.

بنیاد کاردانو امروز در یک توییت پیشنهاد کرد که رمز ارز ADA گزینه‌ی مناسبی برای تسلا است. این توییت توجه بسیاری از مردم را به سوی این رمز ارز جلب کرد.

بنیاد کاردانو که از رشد و توسعه مداوم شبکه کاردانو پشتیبانی می‌کند، گفت: این پروژه توسط مهندسان ایجاد شده است. طبق گفته بنیاد ADA، کلیه تحقیقات و الزامات فنی اساسی در کاردانو “در دسترس عموم است” و کلیه فعالیت‌های توسعه کاردانو به طور مرتب در اینترنت ارسال می‌شود.

بنیاد کاردانو همچنین در ارائه خود مقایسه هایی با تسلا انجام داد. طبق گفته این گروه هر دو شرکت باید روی چهار اصل تمرکز کنند: مقیاس پذیری، راه حل های منحصر به فرد، پایداری و نوآوری.

براساس شبکه کاردانو، پایداری یک اولویت اصلی برای ابتکار عمل است. آنها ادامه دادند که استراتژی آنها با بسیاری از اهداف توسعه پایدار سازمان ملل مطابقت دارد یا همسو است. آنها همچنین استدلال می‌کنند که اجرای یک گره محاسباتی “مقرون به صرفه” و “در دسترس” است.

اندکی پس از انتشار پست‌های توییتر، علی رغم روند نزولی کلی در بخش رمز ارز‌ها، قیمت کاردانو تا ۱٫۹۶ دلار افزایش یافت و در حال حاضر در تاریخِ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۲/۳۸ دلار رسیده است.

در حالی که تسلا با ADA، می‌تواند به کاردانو امیدوار شود و از آن پشتیبانی کند، اما با توجه به صحبت‌های او در مورد بیت کوین، این کار بعید به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *