اخبار ارز دیجیتال

آیا شاهد همکاری کاردانو با سولانا خواهیم بود؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بدون شک سولانا یکی از داغترین پروژه‌های سال ۲۰۲۱ است و در مدتی کوتاه توجه بسیاری از مردم به آن جلب شده است. با پایان یافتن آگوست ۲۰۲۱، ارز دیجیتال سولانا (SOL) در پی افزایش ۹۰ درصدی خبرساز شد. بر اساس اخبار و داده‌ در سی روز گذشته (مرداد ۱۴۰۰) سولانا و کاردانو نسبت به سایر آلت کوین‌ها رشد چشمگیری داشتنه‌اند.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، تمایل خود را برای همکاری کاردانو با سولانا برای رفع مشکلات مشترک این دو بلاک چین ابراز کرده است.

بازگشت سرمایه ارز دیجیتال کاردانو در یک ماه ۱۱۴% و سولانا ۱۷۴% ثبت شده است. این ارقام توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. برخی از افراد معتقدند که چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، نیز در افزایش قیمت سولانا سهیم است؛ به این دلیل که او افزایش قیمت سولانا و ایجاد موج جدید در بازار رمز ارز‌ها را تبریک گفت و بیان کرد در مورد شبکه‌ی سولانا واقعا کنجکاو است.

مدیرعامل کاردانو گفت: برای رفع کنجکاوی یک گزارش کامل از شبکه می‌خواهد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با سولانا تماس گرفته تا جزئیات بیشتری از پروژه را در اختیار او قرار دهند.

بنیانگذار کاردانو قصد دارد اطلاعات بیشتری در مور سولانا بدست آورد. او گفت در صورت تمایل و تأیید تیم توسعه‌ی کاردانو این همکاری صورت می‌گیرد. همچنین بیان کرد:

“من متوجه هستم که سولانا مورد استقبال زیادی قرار گرفته و سر و صدای زیادی به پا کرده است و مطمئناً در بازار ارز‌های دیجیتال عملکرد خوبی دارد.

سپس اعلام کرد: اطلاعات بسیار مفید بودند. تیم سولانا از طریق پیام خصوصی توییتر، چندین پیوند و سند برای من ارسال کردند. من آنها را بررسی خواهم کرد و احتمالاً نظر مثبتی در مورد همکاری با سولانا خواهم داشت و خیلی چیزهای دیگر نیز در آینده را خواهم گفت. “

آیا ممکن است کاردانو و سولانا با یکدیگر همکاری کنند؟

در حال حاضر بسیاری در مورد کاردانو و تغییر شبکه یا حتی همکاری او با سولانا کنجکاو هستند. با این حال هاسکینسون گفت: جامعه‌ی توسعه کاردانو در مرکز تصمیم گیری است و در صوت تمایل می‌تواند با سولانا همکاری کند.

تیم سولانا بیان می‌کند که فن‌آوری بکار گرفته شده در الگوریتم اثبات تاریخ (PoH) به شبکه ۲۰۰ گره‌ای اجازه می‌دهد تا با استفاده از GPU 50 هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهند. آنها همچنین ادعا می‌کنند مقیاس پذیری بالا و زمان معاملات سریع مورد توجه بسیاری از نهادها قرار گرفته است.

با الگوریتم اثبات تاریخ، می‌توانید یک تاریخچه ایجاد کنید که نشان می‌دهد یک تراکنش در چه تاریخ و زمانی انجام شده است.

تاکنون این دو پروژه در هیچ زمینه‌ای با یکدیگر کار نکرده‌اند.

برای همکاری کاردانو با سولانا چه شرایطی لازم است؟

چارلز هوسکینسون برای همکاری با سولانا اعلام آمادگی کرد و گفت: این همکاری به وجه اشتراک دو شبکه بستگی دارد. وی افزود: این همکاری می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی، مهندسی یا علمی باشد.

به عبارت دیگر، دلیل همکاری نباید با محبوبیت کنونی سولانا و روند فعلی قیمت تعیین شود.

هاسکینسون در صورت کشف علایق مشترک در حل مشکلات شبکه از همکاری با سولانا استقبال می‌کند.

می‌توان انتظار داشت که قیمت سولانا در هفته‌های آینده بیش از این افزایش یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، افراد بیشتری به زودی خواهان همکاری با تیم سولانا خواهند شد. چنین امری تنها با افزایش قیمت کاردانو عملی خواهد شد.

به عنوان مثال، صندوق های Osprey در نیویورک اخیراً با ایجاد درخواست برای صندوق سرمایه گذاری Solana Trust، باعث افزایش قیمت و نوسان قیمت این رمز ارز شدند. در ژوئن ۲۰۲۱، افرادی مانند گری اسکیل اعلام کردند که در حال بررسی افزودن SOL به توکن‌های خود هستند.

در زمان انتشار این خبر قیمت رمز ارز سولانا ۱۱۶/۵۵ دلار بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *